Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10761 til 10780 af 63055
-
prøveform B
Forumindlægheeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk -
Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster
ForumindlægHej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h... -
De 3 fakulteter
ForumindlægHej Jeg er, som mange andre, igang med at lave min AT synopsis. Jeg skal bruge dansk og fysik. er der nogen der kan fortælle mig, eller give mig et link på hvad der "kendetegner" disse to fakulteter. Det er selvfølgelig Humaniore og naturvidenskab. Men Humaniore: Analyse, osv Naturviden... -
Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak! -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku... -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
Læseferie
ForumindlægHvor mange bruger jeres læseferie fornuftigt- helt seriøst? Og hånden på hjertet Jeg må ærligt indrømme, jeg skal til fysikeksamen på tirsdag, og har stadig ikke åbnet en bog Er jeg den eneste, der handler så irrationelt`? -
Et par sætninger (Engels til fredag)
ForumindlægHej, har en større oversættelse og har udvalgt nogle rimeligt knudrede sætningssytkker som jeg ikke er helt sikker på. Ved godt det ser ud af meget men jeg har skrevet den danske tekst til og hvad det er jeg specifikt har svært vedThe reports do not only deal with a number of car’s faults, but al... -
Studenterkørsel
ForumindlægHej Hvor vigtigt er det for en student at gennemføre en studenterkørsel med sin klasse? Det virker lidt som, at det er et "skal" at skulle med til. Jeg ser det som lidt latterligt, fordi det hele i dag kun går ud på druk. Har jeg ret? Druk er jeg en del imod, så dette vil ødelægge he... -
Sidste skoledag
ForumindlægHej alle... Efter vi har givet de stakkels børn vand osv, skal vi arrengere et afslutningsshow for hele skolen. Har i evt. nogle idéer til hvad vi kan lave?? Note: Skolen lukker til sommer.. -
Matematikeksamen..
ForumindlægHey! Jeg sidder her og laver tonsvis af matematik noter, men blev pludselig i tvivl om jeg må bruge eksempler fra mine bøger, eller om jeg selv skal lave dem? - Elibeli -
nye gymnasie elever
ForumindlægHejsa! Et spørgsmål til alle kommende gymnasie elever, hvilken studieretning har i valgt og hvorfor lige den? (-: -
2 minutter
ForumindlægEr nogen der vil rette det jeg har skrevet? Det er meget vigtigt, plz do it!!I agree with Roger’s philosophy of life. Parents have to understand that the teenagers are rebellious. They try to prove their parents that they can do whatever they want even though it is wrong or without parents’ permi... -
gæring
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Forklaring på energi
ForumindlægHej, Jeg kan simpelthen ikke finde på en god forklaring på begrebet energi i biologi. Ifølge fysikken er det jo evnen til at udføre arbejde osv. Findes der en bedre forklaring på det? Tusind tak på forhånd! -
Fagvalg
ForumindlægHvilke to fagkombinationer er mest oplagte og findes der de bedste emner til Matematik-Kemi Matematik-Fysik Nogen der har noget erfaring på dette område. Skal vælge fag i morgen -
Emner
ForumindlægHey. Jeg skal op i samfundsfag B nu her til maj. Ville bare lige høre fra en der er god, hvilke enmer jeg skal kigge på. Jeg har selvfølgelig en del noter, men mange ligger på computeren, så skal vide hvilke jeg skal printe/smide ud. Det må gerne være en så komplet liste som muligt. På forhånd... -
B-Prøven hjælpemidler mundtlig dansk??!
ForumindlægHej alle. Min lærer har ikke givet os særlig meget info om noget, så jeg har brug for et hurtigt svar: Jeg skal op i dansk prøveform B (hvor man forbereder sig hjemme), og vil gerne vide hvad jeg må medbringe ind til eksamen? Må jeg have computerskrevne noter eller kun min synopsis? Meget vigt... -
Sigma for Sjette....HJÆÆÆLP
ForumindlægMin matematik må jo være lidt rusten, da jeg i dag ikke kan hjælpe min datter med matematik i 6. klasse. Bogen er Sigma for Sjette, side 26 opgave 49. Hvor stor en del af en cirkel dækker en periferivinkel på: 20, 30, 90, 60, 36 og 15 grader. Nu behøver jeg ikke alle svarene...men jeg har ingen... -
Dumper jeg??? angivet forkert antal anslag i opgave + overskredet! :-(
ForumindlægJeg går på min første boglige uddannelse :9;). og har aldrig skrevet en opgave... Eller det har jeg så nu, dog med min oblikatioriske studiegruppe. Vi har gået på markedsføringsøkonom uddannelsen i 2 mdr. idag og har lige afleveret vores første eksamen skriftlige eksamen som vi skal op og fo...
