Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10781 til 10800 af 35503
-
Fejlsætning engelsk
ForumindlægJeg skal rette fejl i forskellige sætninger. En af disse sætnigner er: My grandmother seems full of life in spite of she is now 80 years old and blind in one eye Og I really look forward to see what will happen in 2015, and I am very excited to start a new wonderful year. Jeg er i tvivl om... -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
Problemformulering
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med at lave en god problemformulering?? Enmet er i fagene dansk og psykologi ... og handler om hvordan kvinder bliver draget til en fitness reklame. Hvad kan hovedspørgsmålet være? -
Anabolske Steoider
ForumindlægHej. Jeg har svært ved at finde impiri med dybde til mit emne omkring anabolske steoider(biologi) og det etiske omkring doping(idræt). Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget omkring dette? Især det biologiske-biokemiske omkring anabolske steoider - normal muskelopbygning og ved misbr... -
projekt uge
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjælp, jeg har projekt uge og har om emnet "pest", jeg ved endu ikke hvilket produkt jeg skal bruge når jeg skal fremlægge. Hvis i har nogle forslag så skriv venligst hurtigst muligt. tak på forhånd! :-) -
Optagelse
ForumindlægHej jeg har søgt på 8 forskellige uddannelser, og jeg har søgt inden for ingeniøruddannelser. Jeg er lidt bekymret over, at jeg ikke bliver optaget i nogle af uddannelserne. Det er netop fordi, at jeg ikke har en særlig høj gennensmit, den er altså på 5,4. På de ingeniøruddanelser jeg har søgt de... -
Enhedslisten
ForumindlægNogle de rved hvordan enhedslisten står i meningsmålingerne lige nu? -
blev sendt?
ForumindlægHeej.. Jeg sidder lige og laver en opgave og kan ikk huske hvordan man siger "blev sendt" (til Amerika) på engelsk? Håber nogen gider at svare hurtigst muligt.. -
milleniums målsætningerne
ForumindlægHej alle sammen! Jeg står i et dilemma. Jeg skal finde ud af om EU egentlig overholder eller gennemfører deres milleniums målsætninger, og hvis de gør, hvad har det så betydet for u-landene? Jeg har lidt svært ved at finde informationer om det og synes det er utroligt svært at skrive om. Håber... -
Omregning af procentsvis stigning og sammenligning
ForumindlægNogle der kan hjælpe med spørgsmål b? -
promille
Forumindlæghej folkens Jeg har brug for lidt hjælp til denn opgave 15 ‰ af 3200 = ? -
funktioner
Forumindlæghar prøvet at regne på denne opgave men min facit giver ikke det samme som bogens facit, og ved ikke hvad jeg gør forkert med min udregning: opgaven lyder: tabellen viser udviklingen i antal sendte sms'er i perioden 2005-2014 i danmark (se bilag) i en model kan udviklingen i det månedlige ... -
Konfidensinterval
ForumindlægJeg har brug for hjælp til disse opgaver. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre, og hvordan jeg skal bruge mit CAS-værktøj Wordmat til det her :-( Opgave 32 Se igen på analysen fra Epinion i eksempel 18. a) Tegn grafen for +u som funktion af pˆ i et passende interval. b) Ved hvil... -
Brug for hjælp
ForumindlægEn anden brandslange kan sprøjte 400 liter vand pr. min En sprøjtebil indeholder 2500 liter vand. 5.4 Beregn, hvor mange miniutter og sekunder det tager at tømme sprøjtebilen for vand, når brandslangen sprøjter konstant. -
Sie Glotzen mich an wie eine außerirdische
ForumindlægHele min eksamens opgave om teksten "Sie Glotzen mich an wie eine ausserirdische" af monika held. Er lige så lige kommet hjem og har fået 7, ligger den ud for den som evt skal op i morgen eller senere. (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Good luck -
Nogen som kan forklar mig hvad opgaven går ud på
ForumindlægHej Jeg har trukket dette eksamens spørgsmål: "redegøre for chokoladens kemiske sammensætning." Hvordan skal jeg forstå spørgsmålet, er der talle om de nææringstoffer chokoladen består af, altså - Fedt - proteiner - kulhydratter - vand hvordan skal jeg beskrive de kemiske stoff... -
glykæmisk indeks og kulhydrater
Forumindlæghej. sidder til eksamen nu og har trukket energistofskiftet. Jeg skal give en vurdering af kostens betydning for udholdenhedsidræt og kortvarige intensive idrætter. Jeg har skrevet noget med at man skal indtage mange kulhydrater før en konkurrence. Et højt glykæmisk indeks betyder det at det ... -
bøger i kan anbefale?
ForumindlægHej Grundet sygdom er jeg kommet noget bagud i religion og vil gerne finde nogle bøger, så jeg kan være klar til eksamen. Dog ved jeg ikke hvilke bøger der kunne være gode at bruge, det skal være sådan at jeg får et grundigt overblik over religionerne. Har i nogle forslag til hvilke bøger det k... -
Forleøb
ForumindlægEr der nogen herinde der kan det eksakte forløb ved eksamen... skal op i morgen og er lidt i tvivl::håber på lidt hurtige svar... -
Forberedelse Skriftlig Dansk
ForumindlægHey derude :) Hvordan forbereder man sig bedst til den skriftlige eksame (gymnasium, 3. g, gammel reform) ? Mange tak ..
