Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 10821 til 10840 af 34041
-
Hvilke karakter er vigtigst?
ForumindlægHej... Er der nogen der ved, om det er 9. klasses sidste standpunktkarakter der tæller, eller er det FP9 der tæller mest? Hvis det kun er FP9 der gælder, er det så lige meget med standpunktkarakterne? Det er nemlig fordi, at jeg har fået en laverer karakter i dansk i FP9, end jeg normalt gør i s... -
Kan man gå op i bio anden gang?
ForumindlægJeg var oppe i bio for et par dage siden, og det gik ikke lige efter mit hoved, jeg fik 6, hvilket ikke er det fedeste!Jeg har hørt noget om at man kan gå op i bio igen i 2g, altså at få en "ommer". Men passer det? Og hvis det gør, hvordan sker det så, bliver jeg bare selvstuderende, el... -
STX eller IB?
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg står i et dilemma mellem STX og IB. Jeg ser allerhelst at jeg kommer på IB linjen, da jeg i fremtiden gerne vil studere i udlandet. Jeg interesserer mig også meget for det engelske. Hvilket fagligt niveau bør man ligge på, før man starter på IB? Der er jo som sagt et hø... -
Hvordan laver jeg dette reaktionsskema færdigt?
ForumindlægFe+H2SO=FeSO4+H2 Fe + H2SO4 =. FeSO4 +. H2 M. 55.85 98.086 151.92 2.016 m. 24,5 ... -
eksamenshjælp - søer
ForumindlægJeg skal nu til at starte med at redegøre for hvorledes ilt, lys og temperaturforhold varier med årstiden. I nogle noter havde jeg skrevet: (temp.?) okt-maj: Rimelig konstant ned gnm. vandsøjlen. maj-sep: Varieret. Opdelt af springlaget. okt-maj: Stor forskel ml. overfladevand og bundvand temp... -
Notater med til Samfundsfag eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag mundtligt eksamen i næste uge, så jeg vil lige spørge om man godt må have sine notater med til prøven? Tak på forhånd -
Ugen nyhed hjælp tak
ForumindlægHej jeg er ved at lave en lille fremlæggelse om den nye regering, men mangler mere information og kan godt bruge alt den hjælp jeg kan få. tak på forhånd -
Danmarks betalingsbalance på statistikbanken
ForumindlægJeg sidder og analyserer Danmarks makroøkonomiske nøgletal i forbindelse med en opgave. Jeg har dog svært ved at finde betalingsbalancen i pct. af BNP på statistikbanken/danmarks statistiks hjemmeside. Jeg søger naturligvis hjælp. -
jura KU
ForumindlægHej alle! Mit spg. omhandler studieoptagelse på jura, KU. Jeg har et snit på 9,7, og vil rigtig gerne ind på denne uddannelse! Hvad er sandsynligheden for at jeg kan blive optaget? Sidste år lå adgangskvotienten på 9,7. Ved at ingen kan svare på sikkerhed, men er åben for umiddelbare bud. -
grafer og funktioner
ForumindlægHej Jeg har pretty much brug for hjælp til alle opgaver her (A,b,c & D) håber I kan hjælpe mig! Se bilag;) -
Hvordan aflæser jeg denne, hvad viser den? Konkret nogle som
ForumindlægKan hjælpe mig nogle bud -
Læsetest på HF
ForumindlægJeg fik her for lidt mit skema udleveret for HF, hvor der står, at jeg i den første uge skal igennem en såkaldt “læsetest”, som jeg har en lektion til. Hvad går denne “læsetest” ud på overhoved? Er der noget, jeg kan forberede mig på? -
sumfigurer
Forumindlægtegn en sumfigur med fem felter, og udfyld den med tallene 1,3,5,7 og 9 -
kumuleret frekvens og sumkurver
ForumindlægHej:) Har brug for forklaring og hjælp til opg 7b. billede er vedhæftet -
Bæredygtig energi
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til et at spørgsmålene som lyder Hvor i verden bliver der produceret mest bæredygtig energi? -
Ligning :)
ForumindlægOpgave 5 uden hjælpmidler - Matematik B maj 2009 Opgaven lyder således: a. Gør rede for at x=1 ikke er en løsning til ligningen (x-2) * (x+9) = 0 Og løs ligningen! På forhånd tak for hjælpen! :) -
Terminsprøver
ForumindlægTil januar måned har jeg Terminsprøver, og jeg vil gerne vide om det er FSA maj eller FSA december man får? jeg skal op i dansk, matematik og engelsk. kan nogen evt. komme med råd til at forberede sig? på forhånd tak -
Hjælp til mat-A.
ForumindlægHej! Jeg skal sørge for at bestå Matematik A skriftlig engang i maj måned, og jeg føler mig ret usikker på det. Er der nogen der begår sig inden for hjælpelærer området? jeg bor lige omkring Odense :) -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd -
FSA 2004
ForumindlægHejJeg sidder og skal lave FSA maj-juni 2004 i problemregning, matematik. Jeg mangler blot opgavehæftet - er der nogen, der har det liggende? Eller kan finde det til mig på nettet... Jeg skal bruge det i aften og vil virkelig sætte pris på at få de opgaver, jeg skal løse :p
