Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10901 til 10920 af 25374
-
For mange ord i skr. spansk eks?
ForumindlægHej Jeg har lige været til skriftlig spansk eksamen i dag, og er helt nede over, at jeg er kommet til at skrive 330 ord! (Man skulle skrive ca. 250). Jeg lagde ikke mærke til det, da jeg afleverede, fordi det af en eller anden grund ikke fylder mere, end det plejer, tror det er fordi jeg har brug... -
Tema i film?
ForumindlægOkay jeg skal finde tema'er i filmen Rainman? er der nogen der vil hjælpe mig, jeg har skrevet lidt, men... ? Hvad jeg har skrevet: Love, because at first charlie only thinks about money, but when he find his brother, he starts to realize that love is more importnant that money. -
hjælp til tysk
ForumindlægHey alle sammen :) - Jeg har trukket emnet : ''Zukunft und Traüme'' .. 0g er lidt sidespor,, Er der nogle af jer der kunne give lidt inspiration til at hjælpe mig med hvad jeg kunne snakke om?.. Desuden skal jeg også finde en tekst, som selvfølgelig omhandler Zukunft und Traüme.. ... -
Erhvervsskoler skal give adgang til uni
ForumindlægHvad er jeres mening om det? -
3.g om igen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål der virkelig tager alt mit fokus.! Jeg har et snit på 8,5 men det er ikke nok til mit drømmeuddannelse. Så dum som jeg var brugte jeg hele året på alt andet end lektier og skole. Har overhovedet ikke taget mig sammen det sidste år så mit snit røg lidt ned. Er det en god i... -
Thomas Ziehe - Anthonny Giddens?
ForumindlægJeg sidder og skal til AT eksamen i morgen, og er blevet mere og mere i tvivl. Jeg ved ikke hvad den store forskel er på Thomas Ziehe og Giddens. Jeg har brugt thomas Ziehe samfundsfagligt (empiri - teori) og Giddens og Erikson i psykologi. Jeg har skrevet at Erikson høre til i den humanvidenskab... -
Første verdenskrig England
ForumindlægHvad sker der i Engalnd efter første verdenskrig og under depressionen? -
konfirmation
ForumindlægHej alle :) Hvad er forskellen på, at blive nonfimeret og konfimeret ? :) er det det samme.. -
Forklar graf - forstår den ikke helt
ForumindlægHej, er der nogen der har mulighed for at forklare mig grafen? På forhånd tak! :-) -
Metafor eller sammenligning?
ForumindlægEr dette en metafor eller en samenligning?: "De kan jo ikke spille bold op ad en mur, der hele tiden flytter sig" -
rette 2 tysk sætninger????
Forumindlæghej er dette korrekt tysk; Auf diesem Bild sieht man ein junge ohne seine Kleider. Er friert und er befindet sich in einer kald Landschaft. Das Eis ist gebrochen, und der junge springt in das Eis. Dass hat seine Trainer befähle. -
Laeser brev
ForumindlægHej jeg har faaet et laeser brev, som jeg skal have en holdning til og jeg skal argumentere den. Jeg starter med at skrive i johns indlaeg har han skrevet.... Fordi ham der har skrevet laeser brevet hedder john, men jeg ved ikke om det er rigtigt. Er det? -
Vurdering/diskussion og konklusion??
ForumindlægHej. Håber I kan hjælpe Jeg er tvivl, om hvad der skal skrives under vurdering/diskussion og konklusion. Kunne I give mig et eksempel med industrialisering (det skal jeg skrive om)? -
Kubikmeter vand
ForumindlægEr 3 kubikmeter vand 3l.?? -
I tvivl
ForumindlægHej. Hvordan vil i oversætte denne sætning på Tysk. Den lyder sådan: Min ynglingsfag er kemi og tysk. Jeg ved at der er mere end 1 fag, der er min ynglingsfag. Så det hedder ikke ist, men sind. Men jeg bliver i tvivl om ynglingsfag hedder Lieblingsfach, eller Lieblingsfächer eller noge... -
Forfatter skolen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en 15 årig, der godt kunne tænke mig at udanne mig som forfatter på forfatterskolen. Jeg ville bare spørge om der var nogle alderskrav, eller faglige krav?? -
Troels Mylenberg uddannelsesillusionen
Forumindlæghttp://www.fyens.dk/article/2128313:Troels-Mylenberg--Uddannelsesillusionen Sidder og skal lave en analyse af denne artikel. Er der nogle der kan hjælpe mig med noget analyse? Er fuldstændig lost. Jeg har fundet ud af at hjemlen må være, at kvalitet og indtjening skal hænge sammen -
Hjælp! Digt!
ForumindlægHar forsøgt at fortolke dette digt, men er ikke sikker på, jeg har forstået det rigtigt. Er der nogle,der vil byde ud med, hvad de tænker når de læser følgende? engang var der store glæder, store solskinsdage, store sus i maven, at tage alene hjem fra skole, æggesnaps, sækkepude, læse de voks... -
Hippier……..The beatles?
ForumindlægHej i 60'erne 70'erne var det så "rebelsk" at lytte til "the Beatles" eller h´var det meget normalt?- tænker ang. ungdomsoprøret i 60erne hvor hippierne lyttede til beatles? -
Erklæret ikke egnet
ForumindlægHej jeg var til skolehjem samtale igår, og bev erklæret ikke uddannelsesparat. Vi har lige haft termins, og jeg fik 7 og 10. Min mor og jeg har besluttet at jeg skal op til en prøve på gymnasiet, fordi vi er uenige i at jeg ikke er parat. Det består af 4*20 minutter det er elektroniske prøver, je...
