Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10981 til 11000 af 109300
-
Engelsk outline om alkohol afhængighed - forslag
ForumindlægHej - jeg er ikke den bedste til Engelsk, og skal lave en outline om alkohol afhængighed. Men jeg er gået lidt kold og kan ikke komme længere, så vil høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan komme ind på under emnet? På forhånd tak :-) -
Engelsk kursus søger i sommer 2015
ForumindlægJeg efterlyser nogen der kan vejlede mig til hvor jeg kan læse Engelsk i sommeren, så jeg kan blive dygtigere? Jeg er ikke pt så dygtig, men vil gerne bruge sommeren til at virkelig gøre noget ved det. Jeg bor i København Sydhavnen. -
Nordirland samfund+engelsk. probl. form?
ForumindlægJeg skal skrive om nordirland i overemnet krig og medier, men jeg har lidt problemer med at få udarbejdet problemstillinger og problemformulering. Det er i samfundsfag og engelsk, jeg skriver. Nogle forslag? Jeg burde måske have valgt historie istedet for samfundsfag, men det er desværre for sent... -
Engelsk stil, ca. 700 ord
ForumindlægHejsa Er der nogen, der kunne være sød at rette min engelsk stil? Jeg vil sætte pris på at kunne sende den pr. mail, da min lærer ikke forstår eller accepterer denne side. Den skal afleveres imorgen. Mange hilsner, Tissi -
Engelsk, nogen som kun være søde at hjælpe..
ForumindlægHey .. Har brug for hjælp, nogen før har lavet den her; Engelske stil før, så være sød at sæt den ind eller et eller andet. Stilen hedder; Lapping up paperless learning Vil seriøst blive så glad hvis nogen sat den ind. -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
Rettelse af stil om Bill Gates på Engelsk
ForumindlægHej er der nogle af jer flinke mennesker der ude som kan bruge lidt tid på at rette min stil om Bill Gates som er på Engelsk Jeg har vedhæftet filen tag at kigge på den! :D -
Rettelse af 4 siders engelsk opgave
ForumindlægHej allesammen vi er nogle universitets studerende der er i gang med en opgave som skal skrives på engelsk. Vi ønsker nogle til at rette vores opgave. håber nogle er friske på at rette vores 4 siders opgave. -
Dansk/Historie /Engelsk FSA opgavesætte
Forumindlæghej! Er der nogen der har tidligere Dansk/Engelsk/Historie FSA opgavesætte? Jeg kan ikke finde dem på internettet. Kan i fortælle mig hvor man kan finde dem? Mange tak for hjælpen! -
Engelsk skriftlig fremstilling fsa - opgaver?
ForumindlægHej, er der nogen herinde, som ved hvilke emner/opgaver der typisk indgår i en engelsk skriftlig fremstilling til terminsprøverne, eller er der helt frit slag? Håber I kan hjælpe mig på vej ;) Et kæmpe kram fra forvirrede mig :) -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
SRP ideer til Kemi B og Matematik A?
ForumindlægHej! Jeg går på Mat/Fys linjen, og vil gerne skrive i matematik A og kemi B. Jeg foretrækker kemi delen, og vil gerne have det er derhenne af, men jeg er tømt for ideer... Jeg havde tænkt på noget med rusmidler, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal kombinere dette?? Alle ideer er velkomne! :) -
AT 2010: Emne i fysik B og religion C?
ForumindlægHejsa Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive i religion, men har desværre kun dette på c niveau og kan derfor ikke kombinere det med biologi, som ellers er ret oplagt. Den eneste mulighed, jeg har, indenfor det naturvidenskabelige fakultet er fysik B. Er der nogen, der har nogen gode ideer? ... -
Differentiation af f(x)=ax+b vha tretrinsreglen
ForumindlægJeg har haft hidtil haft problemer med at bevise, at f(x)=ax+b differentieres til f'(x)=a vha. tretrinsreglen. Det ville derfor være en stor hjælp, hvis der lige var en, der kunne kigge det igennem, da jeg eventuelt kan komme op i det til eksamen Trin 1 Jeg finder f-tilvækst Δf=f(x0+... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Rette min engelsk stil, plz :)?
ForumindlægJeg har en lille opgave for, hvor det er jeg skal skrive et "letter to the editor". Vi har fået udleveret en artikel omkring spiseforestyrelser, og vores opgave er så, at skrive et læserbrev. Hvori, jeg først skal udspille i, at være en med en spiseforstyrrelse og enten en doctor eller ... -
Ellipsens ligning (Mat A-Fy B)
ForumindlægHej! Under min problemformulering er der følgende spg.: "vis, at ellipsens ligning med origo i det ene brændepunkt er givet ved + Y^2/b^2 = 1, hvor a er den halve storakse, b er den halve lilleakse og e er excentricitet. -
Oversættelse fra fransk eksamen niveau B 3.g 2006
ForumindlægHejEr der nogen der lige vil kigge på min eksamensoversættelse?Myriam qui est née au Maroc est venue en France en 2005 pour faire ses études de médicine. Elle vient d’une vielle famille fortunée et elle n’a pas de problèmes financiers. Quand elle a besoin d’argent elle téléphone tout simplement à... -
Bestod jeg Mat B eksamen? :S :(
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mat b eksamen, og det gik desværre helt af H til :-/ Det startede med at min lommeregner gik i stykker - jeg kunne slet ikke få den til at virke, hvilket betød at nogle opgaver (bl.a. dem der indebar e) var svære at beregne. Jeg kunne slet ikke få windows lommeregnere... -
Bestem vektor b's koordinater
ForumindlægHej, Jeg overser/glemmer helt sikkert noget fuldstændig elementært her, men jeg kan simpelthen ikke finder ud af hvordan jeg finder vektor b's koordinater ud fra følgende: Om en vektor b oplyses at: Vektor a prikket med vektor b = 2 Vektor a hat prikket med vektor b = 3 Vektor a har koor...
