Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 11001 til 11020 af 34041
-
Hvad er titlen - Engelsk free writing
ForumindlægHej Jeg skal skrive en engelsk stil, og jeg vil gerne have lidt inspiration til den, problemt er bare at der ikke er nogen titel på min opgavebeskrivelse så jeg ved ikke hvad jeg skal søge på. Opgaven er en free writing opgave har en skriftelig eksamen, tror jeg. I stilen skal man afslutte ... -
Stedvektor
ForumindlægStudieportalen.dk anbefaler: [Vektorregning | Matematik formelsamling] Vektorregning | Matematik formelsamling [Skalarprodukt (prikprodukt) | Matematik formelsamling] Skalarprodukt (prikprodukt) | Matematik formelsamling [Projektion (vektor) | Matematik formelsamling] Projektion (vektor) | ... -
Kom til at uploade det forkerte dokument...
ForumindlægForleden havde jeg en FP9 Matematik Problemløsning for. Jeg ville gerne have hjælp til den, så jeg spurgte min bror, han havde travlt med hans eksaminer, så han sendte mig en forklaring fra nettet som jeg skulle prøve at forstå og derefter lave det til mine egne ord. Jeg kopierede det ind i mit ... -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
hjælp med mat c niveau
Forumindlægheysa alle skal lave et par opgaver i matematik som skal afleveres vil lige vide om jeg har udregnet de rigtige løsninger. har vedhæftet et word dokoment med opgaverne -
sso
ForumindlægHvad skal man skrive i en indledning i sin sso når man skriver i matematik? -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven? -
Afgangsprøve i færdighedsregning og problemregning i næste uge
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i Matematisk problemløsning - med hjælpmidler tirsdag den 3. maj og op i Matematiske færdigheder - digitalt uden hjælpemidler mandag d. 9 maj. Så begge matematik prøver er inden for 1-2 ugers tid og desuden glemte jeg at nævne at jeg går i niende klasse og vil ger... -
Optagelse
ForumindlægHej jeg har søgt på 8 forskellige uddannelser, og jeg har søgt inden for ingeniøruddannelser. Jeg er lidt bekymret over, at jeg ikke bliver optaget i nogle af uddannelserne. Det er netop fordi, at jeg ikke har en særlig høj gennensmit, den er altså på 5,4. På de ingeniøruddanelser jeg har søgt de... -
Den nye regering hjælp tak
ForumindlægHej jeg mangler noget information om den nye regering, både baggrund og nyttig viden. Skal holde en fremlæggelse om det. tak på forhånd -
Opstil en model:
ForumindlægHjælp: Hvordan opstiller jeg bedst en model til den opgave Jeg har vedlagt, kan Jeg bruge eXcel ? -
Eksamensbevis
ForumindlægHej folkens, jeg skal til at søge videre men jeg vil spørge hvor jeg kan bestille mit eksamensbevis således jeg har det elektronisk. Er der nogle som ved hvor jeg kan finde det? Fik af vide jeg kan tjekke det under optagelse.dk men kan ikke tjekke, eftersom der ikke er åbnet for fristen for at sø... -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
dyrefoder
Forumindlæg1. En beholder for dyrefoder er bygget som en cylinder, hvor grundfladens radius er 4 m og den er 12 m høj. b)På et tidspunkt er der 490 m3 i beholderen. Hvor højt står dyrefoderet i beholderen? nogen der kan hjælpe mig!!!!!!! -
statestik
ForumindlægHvordan løser jeg Opgave b? -
Nok et simpelt regnestykke
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig, er en årgang 1960 og skal lave en opgave i geocaching, hvor spørgsmålet lyder: "To tal skal ganges med hinanden så resultatet bliver 2000, men ingen af de 2 tal må indeholde tallet 0". Er der nogen der kan hjælpe en gammel kone med svaret. På... -
HJÆLP! Timetal på gym?
ForumindlægHej! Er der nogen som kan give et umiddelbart gæt på, hvor mange timer man vil have i 1g på STX om ugen? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg vil rigtig gerne, øve mig på Dansk A skriftlig eksamen. Derfor spørger jeg, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig, med at give mig links eller pdf til gamle eksamenssæt. Det er lige meget om det er fra STX, HF eller HHX. Tak på forhånd! -
kvadrat
ForumindlægPunktet (4,16) ligger på grafen. Hvilke oplysninger om et kvadrat giver punktet (4,16)?
