Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11021 til 11040 af 95433
-
Eksamen
ForumindlægHaii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :) -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Medicin- Gode nyheder?!
ForumindlægHej alle dem, der håber på optagelse på medicinstudiet. jeg fandt noget spændende og vil lige spørge andre, om jeg har forstået det rigtigt : " I øjeblikket ( 2006-7) er adgangskravet matematik og fysik på B-niveau og kemi på C-niveau. Ved ansøgelse i kvote 1 skal gennemsnittet i disse f... -
HF - enkeltfag
ForumindlægHej På Hf-enkeltfag , er naturgeografi så obligatorisk ? -
2. ÅR! (hhx helst)
ForumindlægHey. Er der nogen der med erfaring kan sige om 2. år er MEGET hårdt eller hvordan og hvorledes, går selv på hhx og skal op på 2. år nu.. på forhånd tak. -
Strukturformel?
Forumindlæg1-monoglycerid kan fremstilles udefra fedtstof og glycerol til dette: CH2OOCR | CHOH | CH2OH Hvordan opskriver man dette i en strukturformel? Hvor kommer de asymmetriske C-atomer til at ligge? På forhånd taaaak! -
Magnetisme og Elektromagnetisme
ForumindlægJeg skal til fysik mundtlig eksamen i morgen, og jeg ved ikke præcist hvad jeg skal sige om magnetisme - nogle gode råd? Det eneste jeg stort set regner med at kunne, er en hel masse forsøg, men der skal vel også være noget at sige? :> -
Forbedring af engelsk
ForumindlægHej da jeg ikke lige er prof. til engelsk, har jeg besluttet mig for at træne det lidt i sommerferien. Nogen der har nogen forslag til hvordan man kan træne grammatikken og samtidigt med at ens ordforråd forøges? Jeg har selv kigget lidt på nettet, efter nogle multimedier med engelsk på gym. B-ni... -
Standpunktskaraktere!
ForumindlægNu er jeg forvirret!? Standpunktskarakterne er de uden afgørende betydning for skolegangen? Kan lærerne tillade sig at give en anden karakter i årskarater? Tager man ikke gennemsnittet af standpunktskaraterne? Skal de ikke bruges til noget som helst? -
Matematik B
ForumindlægHej. Jeg sidder i den uheldige situation at min ønske uddanelse kræver matematik B. Jeg er IB student og har valgt at læse Math Studies, hvilket ikke er tilstrækelig. De kræver en Maths SL/HL hvilket jeg ikke har. Derfor er mit spørgsmål om det er muligt for mig at tage et års-"kurser"... -
Regler for dannelse af ioner
ForumindlægHej allesammen. Jeg står en situation, hvor jeg skal forklare reglerne for dannelse af ioner. Umiddelbart er jeg lidt på bar bund her, da jeg ikke rigtig kan komme i tanke om en decideret regel. Jeg tænker dog umiddelbart oktet- eller dublet-reglen, men det er vel ikke decideret regler for da... -
Atom
ForumindlægNogen der ved hvad de 4 hovedelemente i et atom er??? Altså dr er jo: Neutroner Protoner Elektroner ??????? men den sidste?.. -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
Parameterfremstilling
ForumindlægHjælp til opg c -
At droppe matematik A
ForumindlægHej. Jeg går i 2G, og har 5 A fag ialt. Men! Matematik A er blevet for svært, og jeg kan ikke følge med mere. Vi har haft tre prøver, og i dem alle har jeg fået 00. Jeg har snakket med min studievejleder, og hun er i gang med at undersøge de... -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til mundtligmatematik 10.klasse ???? -
Cicero
ForumindlægNogen der har nogle noter til Cicero?? HJÆLP -
Databog
ForumindlægHej...Er der nogen derude, der sidder med en databog, og har lyst til at hjælpe mig?Jeg skal slå kogepunktet for CH3COOH og C2H5OH... Fik dem til 118 grader og 78 grader..Det synes jeg dog overhovedet ikke kan passe med den store afvigelse, så har på fornemmelsen jeg har slået forkert op!?Ydermer... -
Hvordan beregner man bølgelængde i vakuum?
ForumindlægHvordan beregner man bølgelængde af lys i vakuum? tak på fprhånd. -
fordampining
Forumindlægjeg er ved at læse til eksamen i fysik, og der er efter hånden ved at være en del spørgsmål jeg ikke kan finde svar på.Hvis man tegner en kurve over et stof der smeltes og derefter opvarmes, og derefter fordampes, skulle hældningen på "de skrå stykker" der hvor der ikke er faseovergange...
