Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11041 til 11060 af 152757
-
Eltal
ForumindlægHvad er eltal indenfor kemi? -
Stx eller Hhx
ForumindlægHej alle sammen jeg står med et stort dilemma som gælder min fremtid. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge Stx eller Hhx. Jeg vil hellere have Stx men så skal jeg have matematik på A jeg vil hellere have det på B og jeq er ikke så god til Kemi og Fysik som jeg også ska have på B Vil gerne læse vider... -
Matematik
ForumindlægHej. Er der nogle der har eksamenssættet til matematik A fra 29. maj 2013, da jeg gerne vil kontrollere om mine opgaver er rigtigte. Tak på forhånd. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægEr lidt forvirret! for jeg har fået vide at man skal have Latin på A-niveau på gymnasiet for at læse til medicin, men er det rigtigt eller er det bare en myte ? tak på forhånd :D -
Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre.
Forumindlæg2H2+O2--> 2H2O Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre. Jeg har vedhfætet billedet. Hvorfor er det b der er rigtig? -
Adgangskrav til universitet
ForumindlægHej jeg er en ung dreng som går i 1.g. Jeg har nogle spørgsmål om karakter og afgangskrav til uni 1. Hvor meget tæller min karakter i 1.g i forhold til uni 2. Hvad er afganskrav for at blive optaget på sdu odense hvis man skal være software engineer -
Dumpet fag
ForumindlægHej, eg sidder med det problem, at jeg til sommer højst sandsynligt skal op i matematik og kemi, da dette er mine studieretningsfag. Dog er jeg bange for at dumpe en af disse fag, fordi det er påkrævet for min videregående uddannelse at jeg består dem. Jeg tænkte på hvis det skulle gå helt galt... -
Hjælp til valg af valgfag, STX?
ForumindlægHej.. Jeg er en 2.g elev med studieretningen; Matematik A, Biologi B og Kemi B Mine fremtidsplaner er studier i det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, det Farmaceutiske Fakultet eller Ingeniør uddannelserne. Jeg vil gerne hæve til Biologi A og Kemi A, men hvis jeg gør dét, kan jeg ikke hæve til Fy... -
sidder mit i en mat. eksamen!!!
Forumindlæghey.. jeg mangler lidt hjælp til en eksamensopgave. Gødningsenheder x - Kornudbytte f(x) 0 300 50 982 a) Beregn en forskrift for funktionen, b) Beregn det antal gødningsenheder, der fordobler kornudbyttet? på forhand tusinde tak -
Matematik b 2007
ForumindlægNogen som har matematik b 2007 eksamenssæt - facit "IKKE FOLKESKOLE" -
bestem y udtrykt ved x...
ForumindlægHej folk :) hvad siger i til den her opgave? Den er fra eksamenssættet Mat B 2010 i maj:) -
Hjælp til laboratorieberegning. betaling tilbydes.
ForumindlægHej. Jeg sidder tit fast i beregnnger i kemi på laborantuddannelsen, kunne godt bruge en der kunne hjælp med at få alt til at sidde fast. Er der nogen der kan hjælpe. Fru Hof -
Vejledning til Gsk suppleringskurser.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg blev student her sidste år musisk, sproglig. Skal nu efter lidt arbejde,højskole og værnepligt igang igen. Mit mål er at starte Nat Bas på Ruc som biolog. Mit problem er så, at jeg mangler Mat A, Fys B og kemi B. Mat har jeg på B og fysik på C. Har fundet ud af at j... -
Hvilke fag skal jeg mon op i?
ForumindlægJeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio... -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej Er der nogen af jer som skal op til Mat A stx i morgen? :) tænkte at vi kunne udveksle besvarelser efter eksamen -
Studieretning...
ForumindlægHvilke fag er obligatoriske? Er det sandt, at historie A er obligatorisk under alle studieretninger? Nogle der kender til de obligatoriske fag og niveauer, hvis man vælger den naturvidenskabelige med mat, fysik og kemi ? Ku virkelig være dejligt med hurtig respons. På forhånd tak. -
Vægtning
ForumindlægHej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ? -
antal eksamen?
ForumindlægJeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2? -
a) Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet P(2,3) og er parallel med linjen bestemt ved ligningen 4x+5y-7=0.
Forumindlæghej folkens jeg har en opgave som jeg sidder lidt fast i - der er 4 del spørgsmåler i opgaven. det er opgave to jeg gerne vil have hjælp til, da jeg ikke har prøvet denne slags opgaver før er jeg helt lost så står på bar bund. tak på forhånd -
Kemieksamen
ForumindlægHej Jeg skal om nogle få dage op i skriftlig kemi og vil derfor gerne øve mig. Er der nogen, der har nogle gamle eksamenssæt 2013-2015 eller ved hvor jeg kan finde dem? Tak på forhånd :)
