Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11061 til 11080 af 63055
-
sucker
Forumindlæghar nogen noter til Sucker af Carson McCullers? tak -
Supplering
ForumindlægHej Når man supplerer kommer man først op i en mundtlig eksamen eller skriftlig? :-) Skal rejse d.11/8 og vil gerne supplere fysik B, men er bange for de mundtlige eksamener er efter de skriftlige. Og hvordan er det med kun mundtlige eksamener? Kan man regne med man kommer op før, da der ikke ... -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har mulighederne for at komme op i fysik og kemi - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
Lys Forsøg
ForumindlægHej :) vi sidder to piger med fysik eksamens projekt. Vi mangler bare et fedt forsøg med lysbølger, eller lysets hastighed. Andre forsøg med lys kan vi også godt bruge :) Hilsen Maria og Annija -
en som er sød og kigge min engelsk igennem
ForumindlægGodaften allesammen. jeg har fået til opgave at skrive, om en film på engelsk. Håber virkelig der er en hjælpsom person, der gider at læse den igennem og rette mine fejl og evt give respons :) det vil virkelig være stort hjælp.. Films You Must See Every story starts somewhere, and Donna Jensen&rs... -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
odysseus
Forumindlæghej er der nogen der har gode noter om Homers Odysseen? især virkemidlerne? tema? -
religionskritik
ForumindlægHej.. nogle der har noter til religionskritik____ kan ikk finde nogle her paa siden.. paa forhaand tak ;) -
uddannelsesparat
Forumindlægskal man være uddannelsesparat for at tage en eud som tømrer -
alkibiades
Forumindlæghey..er der nogen der har nogle noter til eller kan forklare mig noget om dialogen mellem sokrates og alkibiades? er helt på bar bund nemlig! -
Vita Andersen Sendt væk
ForumindlægHejsa folkens. Jeg går på Nørregymnasie, jeg har enormt brug for hjælp til min analyse. Er der nogle af jer som har læst: sendt væk af vita Andersen? Har i måske skrevet nogle gode noter som jeg må låne? Håber i kan hjælpe mig:/ -
Jura (EU-ret)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at studere jura på SDU, men jeg har det virkelig svært med et fag, nemlig EU-ret. Er det tilfældigvis nogle herinde som har nogle noter der kunne overskueliggøre faget? Mvh Kristina. -
"Growing up"- af Anthony Hill
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet et engelsk essay af "Growing up", skrevet af Anthony Hill. ?? Det ville hjælpe, hvis der var nogen, der kunne sende dokumentet, eller hvis der var nogen der sad med nogle gamle noter om den!! Taaak på fohånd! :D -
Ægyptisk matematik
ForumindlægHej, Min datter går i 5. klasse, og har fået nogle opgaver som vi lige mangler et input eller 2 til. Håber nogen kan hjælpe. Det drejer sig om en opgave hvor hun skal gange som de gamle ægyptere. De første opgaver er lette. Fx. 8x12 & 4x17 & 16x22. Det bliver dog noget sværere når de he... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHey, så har jeg fået brevet om optagelsesprøven til STX, er faktisk ikke så nervøs, men.. jeg kan nemt klare dansk,engelsk og fysik kemi, får selv 10 i fysik/kemi 10i engelsk og 7i dansk. MEN matematik er sgu ikke lige min stærke side der får jeg 4... (JEG SKAL OP TIL MUNDTLIG I ALLE FAG) er de... -
Lidt engelsk hjælp
ForumindlægNogen der ville være så søde lige at se dette igennem, ville gør mig rigtig glad.People want to have it today but pay tomorrow. That is the main reason to why people drown in debts. The most precious thing today is, the time. People want to do so many things in their life. But the problem is they... -
rettelse
ForumindlægNogen der lige vil se dem igennem, har prøvet at rette dem, efter som jeg har fået hjælp her inde fra :-) Nutid: 1) I’m doing my homework right now, so (please) call me later, please. 2) Stephania has a very good brain, it’s unbelivable she can remember all the things she does, no matter it’s n... -
ret engelsk
Forumindlægjeg har lige skrevet engelsk oversættelse. hvsi der er nogen der gider rette lidt i den, så må i meget gerne hjælpe. i behøver ikke rette den hel. 1. She has probably, since we saw her last, bought a new and better car 2. When we were on holiday in Germany last year, the car broke together. 3. ... -
Binominalfordeling
ForumindlægEn stokastisk variabel X er binominafordelt med antalsparameter 20 og sandsylighedsparameteren 0,24 - Bestem P(x=9) - Bestem P(x=7<x<10) -
Udtryk
ForumindlægHej alle hjælpere, Hvordan vil man udtrykke, "Det ikke lige hver dag man ser, at...", på engelsk?
