Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11101 til 11120 af 95433
-
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
Disposition.
ForumindlægHej SP. Er der en, der vil uddybe dette yderligere eller komme med links? Vis at en positiv voksende kontinuert funktion på et lukket interval har en stamfunktion og benyt dette til at vise, hvordan man kan bestemme arealer vha. bestem integral. På forhånd tak. -
Eksamen mat
ForumindlægHej SP jeg har lige et spørgsmål hvis man til den skriftlige matematik eksamen vil aflevere blankt får man bare -3 eller bliver man smidt ud? -
Pressefoto,novelle,artikel,børnebog.
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til eksame i dansk, og jeg fatter ikke en dyt af pressefoto,novelle,artikel eller bærnebøg. Jeg skal analysere en af dem. Kan i hjælpe mig med ar fortælle præcis hvordan man gøre og hvordan jeg for det i hovedet! Taak -
Lineær vækst
Forumindlægjeg har et eksamensspørgsmål det lyder: Gør rede for den lineære funktion y=ax+b. Kom ind på betydningen af a og b, på hvordan a og b bestemmes, samt ligefrem proportionalitet...Hva skal man sige? jeg kan udlede a og b, og sige at a er hældningskoefficienten og b er skæring med y-aksen... men hva... -
Lyd
ForumindlægHey er der ikke en der ikke fortælle mig lidt om lyd... jeg har selv fundet noget men, problemt er at det ikke er god nok. Så håber nogen gider fortælle mig hvad lyd er -
Engelsk tekst.
ForumindlægHej, her er en engelsk teks, som jeg godt vil få rettet. Det ville virkelig blive fantastisk, hvis nogen af jer gad hjælpe mig!! Tak på forhånd! U.S.: U.S. is a very large country with 50 states and has a population of 280 million inhabitants. The capital is Washington, D. C, with 570,000 i... -
Hvilken prøveform?
ForumindlægJeg har brugt meget af denne morgen på at diskutere med nogle venner, hvilke form for test/prøver, der er bedst.Der er IKKE tale om afsluttende eksamener eller årsprøver...Her er nogle af de muligheder vi diskuterede:1) Uforberedt prøve u. noter2) Uforberdt prøve m. noter3) Forberedt prøve u. not... -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
Sandsynlighed
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
DNA og genetik..
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde ud af hvilke ord, der gemmer sig bag følgende: 1. Base komplementær til A? 2. Tre baser på et mRna? 3. Organel, hvor kromosomerne ligger? 4. Kæde af mange aminosyrer? 5. Udsnit af DNA, som koder for én egenskab? Vil i hjælpe, så meget i kan? :P -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
Hvordan får man 10?
ForumindlægHvordan kan jeg skovle mig til et 10tal imorgen, i mundtlig matematik? -
Gamle årsprøvesæt?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal snart til årsprøve i matematik på c-niveau, og jeg ville derfor høre, om der er nogen af jer, der tilfældigvis har været til årsprøve i Mat C/B, som eventuelt vil sende jeres opgavesæt (med eller uden besvarelser, det er egentlig lidt ligegyldigt). Jeg ved godt, det ikke e... -
Skift fra HTX til STX?
ForumindlægHej. Jeg står med det problem at jeg meget gerne vil skifte gymnasium. Efter at have fået en ny klasse her til jul synes jeg at det er gået helt galt socialt. Jeg føler mig lidt malplaceret i klassen, da jeg har meget lidt til fælles med de fleste i klassen. Jeg kunne godt tænke mig at skifte gym... -
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
Radioaktivitet - ved du noget? Får ingen undervisning...
ForumindlægHej Jeg går i niende klasse og skal (selvfølgelig) til eksamen til sommer, men jeg er efterhånden en anelse nervøs for fysik/kemi, biologi og geografi, da jeg ikke har nogen lærer, fordi hun er gået ned med stress. Så hvis DU ved noget om emnet (indenfor alle tre fag) eller kender en side, der... -
Afleveringer i matematik
ForumindlægHvor mange afleveringer skal man ca. lave i grundforløbet i matematik?\nEr der forskel mellem mat c, b og a i grundforløbet mht. afleveringer? -
Tekster?
ForumindlægHej alle sammen!Jeg skal snart op til eksamen i tysk..det er ikke lige min stærke side.Jeg tønkte på, om der er nogen som ligger inde med nolge noter/guldkorn til nogle af disse tekster:Eichendorf: 'Taugenichts'Kaschnitz: 'Popp und Mingel'Lenz: 'Der 6. Geburtstag'Rodrian:... -
aggression
ForumindlægJeg sidder og skal skrive min SRP, og skal redegøre for forskellige aggressionsterier. Jeg har lånt 15 bøger og ledt på nettet i 2 dage, og kan ikke finde de teorier. Er der nogle der kender en side hvor teorierne står beskrevet?
