Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11101 til 11120 af 152757
-
Daniell element
ForumindlægHej jeg skal op i kemi C på tirsdag og lige nu ville jeg lige se om jeg har forstået alt korrekt angående det idet, det nok er det emne jeg finder sværest.Men vi siger vi har et daniell element, vi har 2 stænger (en kobberstang og en zinkstang), 1 porøse væg der adskiller opløsningerne med kobber... -
Sygeplejerske motiveret ansøgning eksempel
ForumindlægHej alle på studieportalen. Jeg har planer om at søge ind på sygeplejerskestudiet sommeren 2016, men har brug for eksempler på motiverede ansøninger? Nogen som er villige til at dele. [email protected] Det vil betyde meget, hvis i også skrev hvad i havde af erhvervserfaring inden i ansøgte,... -
Opfrisker.
ForumindlægHej. Nu er det efterhånden 5 år siden jeg sidst havde kemi på C-nivaeu i 1.g, og det er temmelig minimalt det som stadig hænger ved. -Kender nogen et god sted, hvor man lige kan få en god opfrisker på, hvad det der kemi egentlig gik ud på (gerne på lidt højere end C-nivaeu)/iB -
Benyt modellen til at beregne antallet af Facebook brugere i 2008, og gør rede for hvad tallet a fortæller om udviklingen af antallet af Facebook brugere.
ForumindlægHej Hvad gør jeg -
lille MAT. spm.
Forumindlæghey folkensjeg tror jeg er ved at blive for træt....jeg kan i hvert fald ikke løse en opgave der nok er lettere end de andre jeg har løst, MEN i hvert fald ville jeg lige spørge jer om I lige gider bruge 2 sek. på den.....Vi har en sideflade med spidserne: T(0,0,2.8)A(0,4.8,0)B(4.2,2.4,0) spm: be... -
Løsninger - hjælp!!
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde, (eller har nogle liggende) løsningerne til Eksamensopgaverne i den grønne bog til kemi a-niveau. Nogle gange ville det være lækkert med svarene så man ved om man er helt gal på den!!! Jeg har forsøgt mig med google søgninger, men uden held!Kan nogen hjælpe?? -
KEMIIII !!!!
ForumindlægBogen der kan hjælpe migm ed en kemi opgave ?? Det er opgave 1 (a, b, c, d, ) i den vedlagte link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080814_opgave_stx_082_kemiA.ashx -
Fag i studieretningsprojekt
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg endnu ikke kan finde et svar på. Er det muligt at skrive sit studieretningsprojekt i to fag, som IKKE er en del af ens studieretning? Det hænger sådan sammen, at jeg opgraderer tysk fortsætter til næste år, og min studieretning er mat. A, fys. B og kemi B. Jeg er ikk... -
Enzymet katalase
ForumindlægHej.. Er der nogen som har skrevet en kemi rapport om enzymet katalase som jeg evt kunne låne og kigge lidt i? Venlig Hilsen Andreas Henning -
Modeller i matematik
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan modeller anvendes i matematik? Og hvordan man går ind og ser på modeller i f.eks. historie, matematik og kemi. Hvad er forskellen? På forhånd tak.. -
Eksamen hvordan?
ForumindlægHey :) Er det måske nogen der vil fortælle mig hvordan kemi C eksamen foregår?? :) Kræver læren og censoren MEGET af en? og kan man egentlig dumpe? På forhånd tak -
SRP
ForumindlægHej. Jeg skal nemlig skrive SRP til december mdr, men et problem er at jeg skal begynde at overveje hvilket emne jeg vil skrive om , men jeg ved ikke hvilket emne og kan ikke få par gode ideer.. Jeg skal have kemi A og muligvis biologi B. Nogle af jer har har prøvet at skrive SRP/ eller har g... -
Chi-i-anden test - GOF-test hjælp!!!
ForumindlægHej, jeg i tvivl om hvordan jeg skal sætte mine forventede og observerede værdier op! Jeg ville tro at en nulhypotese kunne lyde: "Resultaterne for fodboldkampene i 2016 og 2017 er det samme." men jeg kan simpelthen ikke få opgaven til at give mening samlet set :) HJÆLP (maple bruger) ... -
Hvad skal øves?
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om? -
Bestået fag?
ForumindlægHej jeg har et simpelt spørgsmål! Hvis man f.eks. får 4 i årskarakter i Kemi, men derimod dumper med 00 til eksamen!!! Har man så bestået faget? -
Hjælp
ForumindlægHej, Sidder og øver nogle eksamenssæt, men kan virkelig ikke finde ud af hele opgave 4 i 2 del.. Nogen der kan hjælpe? Tak -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd. -
Dumpet KemiA = bestået KemiB?
ForumindlægJeg har i lang tid undret mig over følgende; Jeg gik i år 2010 op til en eksamen i Kemi A (mundtlig) hvor jeg dumpede (fik karakteren 00). Mine års karakterer var 4 for skriftlig og 02 for mundtlig. Vil jeg kunne komme ind på en uddannelse der kræver en bestået kemi B, eller skal jeg til at læse ... -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
Har brug for vejledning
ForumindlægHej, Jeg har Samf A, Eng a og Mat B. I fremtiden kunne jeg godt tænke mig at blive arkitekt. Jeg mangler nogle specifikke adgangskrav, som du nok kan se. (Enten fysik B og kemi C eller fysik B og bioteknologi A eller geovidenskab A og kemi C), de specifikke adgangskrav kan jeg godt vælge i min...
