Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11161 til 11180 af 154034
-
Vurdering af eksamenssopgave
ForumindlægHej jeg har været op til skriftlige engelsk a idag, og vil lige høre om en rar sjæl vil læse den igennem og give deres ærlige mening -
Just Say No
ForumindlægHej. Nogen som ligger inde med eksamensbesvarelse til engelsk A skriftlig eksamen "Just Say No" analytical essay, som de vil dele? -
Elevtimer
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ved hvor mange procent 4 elevtimer (skriftlig) svarer til? :) (A fag, hvis det er nødvendigt at vide) -
Er det snyd?
ForumindlægHvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere? -
Hjælp Haster
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med Peder Palladius, han var biskop og professor. jeg har bare et problem, Hvad har Peder Palladius Betydet? Hjælp, det haster.. -
hjælp...skal aflever imorgen
ForumindlægHej vi har læst og set "im julie" vores lærer vil har at vi skal skrive selv lidt videre hvad der sker sender. jeg har skrev først på dansk og bagefter oversætte til tysk. please hvis der er nogen der kan rette den vil det været meget sødt af dem skal aflever det imorgen så være lidt... -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHej allesammen Eksamnerne nærmer sig, og derfor er det ved at være på tide at begynde at læse op til eksamnerne. her mener jeg self. også matematik. Så det jeg tænkte var at vi måske herinde, hvis folk syntes det var en god ide, oprettedeverse en fælles bruger på youtube.com og lage videoer ud a... -
Regneudtryk - hvordan?
ForumindlægJeg har en tabel over dato, reservationer, afbestilinger, antal reservationer. Tabellen er kun fyldt halvt ud, der mangler nogle tal, nogle steder. Det kan jeg finde ud af. Det er denne opgave, jeg har svært ved. b. Vis ved hjælp af et regneudtryk, hvordan du udfylder tabellen. Hvordan gør jeg? -
Hjælp til mundtlig eksamen - non verbal
ForumindlægHej, Jeg har diagnosen Aspergers Syndom. Det betyder en del ting for mig og min skolegang, inklusiv det at hvis jeg bliver stresset sker det ofte, at jeg simpelthen mister stemmen. Det kaldes at blive non verbal. Jeg ved ikke hvorfor det sker, andet end at det selvfølgelig hænger sammen med at je... -
Eksponentiel udvikling - graf (lille opgave)
ForumindlægHej Alle Jeg har et relativt simpelt spørgsmål, men jeg forstår det ikke helt. Spørgsmålet til eksponentiel vækst lyder: Hvordan ser grafen ud? Jeg tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet?? skal man bare tegne den med en aftagende og voksende funktion? På forhånd tak :-D -
Vejen til praktiserende læge
ForumindlægHej. Jeg skal efter 10.klasse på gymnasium, og drømmer om at blive praktiserende læge, da jeg elsker biologi, mennesker og alt hvad jobbet indebærer. Jeg regner med at vælge studieretningen med Biologi A og Kemi B, men er i tvivl om hvordan jeg herefter kan blive uddannes som praktiserende læge. ... -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
Ideer til SRP emne?
ForumindlægHej Jeg er begyndt at tænke over hvad jeg vil skrive i SRP. Men jeg kan virkelig ikke komme på nogle gode emner. Så er der nogle der har gode ideer til SRP emner? Jeg skal skrive i BIologi A og Dansk A eller Biologi A og Samfundsfag A. Håber i kan hjælpe :) Tak -
Hjælpe til studieretningsprojekt
Forumindlæghej.. Vi skal begynde på vores SPR men jeg ved ikke hvad jeg skal skiver om. Min studieretning er: Biologi A, Matematik B og Idræt B ( Dansk A, Spansk A, Historie A og Engelsk B) Jeg ville godt skiver i biologi om sukkersyge meg jeg ved ikke hvad den anden fag skal være. Håber der er nogen der ka... -
Ændring af studieretning
ForumindlægHej Alle. Jeg skal starte i 1g efter sommerferien! Men jeg har lyster ikke min allerede valgte studieretning Kemi A, Biologi B og Matematik A. Hvor jeg hellere vil Biologi A, Idræt B og Matematik B (også ved hjælp af et eller andet, få den op i A). Kan dette lade sig gøre, selvom der kun er en ... -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
Fortrudt at have hævet c-fag til b-niveau
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 2.g, og jeg havde tidligere på året valgt at hæve biologi fra C-niveau til B-niveau, så jeg ville komme til at fortsætte med faget i 3.g. Lidt senere på året gik det dog op for mig, at jeg ikke var så interesseret i faget, som jeg troede jeg var, og jeg har derfor fortr... -
Dumpet eller bestået??
ForumindlægHar man dumpet hvis man fik 02 i års karakter skriftlig matematik men 00 i prøven? -
Haster!! Tretrin...
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave, hvor jeg skal bruge tre-trinsreglen, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.. kan nogen hjælpe mig? Opgaven lyder således: Bestem vha 3-trins reglen f'(x0), når f(x)=ax^2+b (der, hvor der står f'(x0), er 0 i sænket skrift.) Hjælp!! :) Mange tak -
Skæring mellem linje og cirkel
ForumindlægHej SP, Jeg er igang med at læse op til den skriftlige eksamen i Mat A, og jeg har derfor kigget på eksamenssættet fra den 24 maj i år, men der er en opgave(vedhæftet), som jeg har problemer med. vh. Thomas B
