Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11161 til 11180 af 57177
-
grammatik
ForumindlægHar lavet nogle opgaver.. men tror der er et par fejl. håber der er nogen der kan hjælpe med at rette mine fejl. Omskriv sætninger til nægtende sætninger vha do- omskrivning: 1) I gave him my word. - I did'nt give him my world. 2) She likes him - She does not like him 3) People behave diffe... -
haster rigtig meget
Forumindlægjeg skal skal oversætte noget til dansk til engelsk, men det går ikke så godt her det:( Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformede mennesker, hvor maven hænger ud over bælte kanten, og propper sig med tomme k... -
HASTER 5 LINIER
ForumindlægHej jeg har her en kort oversættelse den dankse står øverst. Håber nogenkan sætte kort tid af til den og rette den :/. Håber det bliver snart da det haster utrolig meget :(.. På forhånd tak . DANSK Han havde altid frygtet denne situtation. Han havde ofte haft maridt, hvor han havde set sig selv s... -
Gymnasiet.
ForumindlægHejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:)) -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej :) Jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilket gymnasium der passer bedst til det jeg vil. Jeg tænker at jeg i fremtiden vil være indretningsarkitekt, men ved ikke rigtigt om det vil være bedst hvis jeg gik på STX eller HTX. Mange tak på forhånd! -
Alvorligt brug for hjælp
ForumindlægHej. Sidder og skal op imorgen til fysik(mundtlig)eksamen, og har VIRKELIG brug for hjælp. Jeg tænkte på om i ikke havde nogen gode noter som kunne hjælpe mig, så det ikke bliver så svært, når censor og min lære skal spørge mig om alle mulige ting, det skal være nogle noter der kan hjælpe mig, så... -
Geo!!!
ForumindlægHejsa jeg skal op til geo snart og vil høre om der er nogle, som har nogle gode noter ud over dem, der allerde ligger på siden...På forhånd takMvhLine -
Xenefon
ForumindlægHejJeg ville blot høre om der var nogen der sad med nogen noter til Xenefon : oikonimikos...Håber at der er nogen der kan hjælpe -
funktionsbegrebet og andengradspolynomier
ForumindlægEr der nogle der nogle noter omkring funktionsbegreber og andengradspolynomier. Det ville være super fedt, hvis i evt. ville sende det til mig. Tak på forhånd. -
herodot
Forumindlægmangler hjælp til herodot. herinde kan mankun finde til e første sider, nogle der har nogle gode noter?? -
Eksamen
ForumindlægI.flg. den nye bekendtgørelse må man have alle bøger og noter med ind til eksamen. - gør din lære opmærksom på dette. -
Engelsk sætning
ForumindlægKan man godt sige følgende: ........ In addition this may be why people do not like him. -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har med inspiration fra Fåborg Gymnasium udarbejdet to regneark, hvor man løbende kan udregne sit karaktergennemsnit for hhv. stx og hf efter ny reform, dvs. hvor der tages højde for vægtningen. Studieportalen skal være velkommen til at linke til dem på passende sted på siden. De kan findes ... -
hM ! OrDBoG ??
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan downloade en dansk-spansk ordbog ! GRATIS ?? :) -
velfærdsstaten
ForumindlægRedegør for hvad danskerne mener om velfærdsstaten. -
Michael Strunge - Steffen Brandt?
ForumindlægHej! :o) Læser i øjeblikket Strunge litteratur i dansk (STX, 3.g) og så i dag et særdeles interessant TV-interview med ham fra et DR-program fra 1984. Han fremtræder provokerende og hans digte har ofte stort fokus på by, nat, drøm, krop. Både samtiden og emnerne får mig faktisk til at tænke på S... -
AMERICAN CULTURE. TAKE A LOOK
ForumindlægJeg har lige skrevet noget om American Culture. Håber lige at der er nogle, der gider at se det efter for fejl!American CultureAt times citizens of the United States rightfully wonder whether they can define themselves in a true American culture or not. It seems that other nations have a culture ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEn der gider kigge den her igennem?Engelsk oversættelse:There are still Welshmen, Scotsmen and Irishmen, that speaks a Celtic language, just like it was spoken by the celtic tribes, who lived in the British Islands 2000 thousand years ago. The Celtic language has not had major influence on the En... -
HF
ForumindlægHej, jeg har et par spørgsmål vedrørende HF. Skal man vælge en studieretning ligesom på STX, HHX og HTX, eller sammensætter man selv de fag, man vil have? (jeg taler ikke om enkeltfag, men bare om den ordinære HF) Når man taler om de naturvidenskabelige og samfundsvidenskabelige faggrupper, bet... -
Bestå matematik
ForumindlægJeg skal til matematik A eksamen på HF til sommer, og har fundet en hjemmeside hvor jeg kan træne eksamensopgaver, men de har kun HF matematik på B, ikke A, så jeg tænkte om jeg i stedet kunne øve mig på deres STX matematik A? Er det nogenlunde det samme stof? Tak! PS: Hvis nogen ved hvor jeg ka...
