Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11181 til 11200 af 35989
-
SRP om medicinsk cannabis i USA
ForumindlægHejsa :) Jeg har i december afleveret min SRP om medicinsk cannabis, og havde egentlig en ret god fornemmelse af den. Nu er jeg begyndt at tvivle på den, og kan ikke helt finde ud af, om jeg synes den er god nok og hvor den ville ligge i forhold til karakterskalaen. Opgaven er skrevet i fagene b... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF? -
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
Søger en kemi hjælper! mod betaling
ForumindlægJeg søger en der vil hjælpe mig med mine kemi eksamens spørgsmål mod betalling -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Tværfagligt - Vandkraft
ForumindlægVi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...? -
Afstemning af redoxreaktioner
ForumindlægHej! Håber I kan hjælpe mig med at afstemme disse to redoxreaktioner, som jeg af en eller anden grund ikke kan få til at gå op. 1. SO3(-2) + MnO4(-2) --> SO4(-2) + MnO2 PH-værdi = 9 2. Fe(+2) + Cr2O7(-2) --> Fe(+3) + Cr(+3) PH-værdi = 2 På forhånd tak! :-) -
Medicin kvote 2 år 2015
ForumindlægHej SP, Jeg har netop for ikke så længe siden fået mine årskarakterer for 3.g og gennemsnittet ligger på næsten 10,00. Dog er det ikke godt, fordi min gennemsnit for 1 og 2.g ligger på ca. 7,5 - hvor jeg ikke tog alt seriøst. Derfor vil jeg høre hvad jeg skal gøre for at studere medicin gennem ... -
HJÆLP!!! perspektivering!!
ForumindlægHej jeg sidder midt i en 24 timers eksamen. Har trukket emnet Northern Ireland og et uddrag af "The price of my soul". Jeg skal nu til at perspektivere til Brian Moore's "Lies of silence". HJÆLP!!!! The price of my soul handler om Bernadette som beskriver optøjerne ... -
fysik b
Forumindlæghej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd -
Studierapport?
ForumindlægHej - nogen der ved, hvor mange studierapporter man skal medbringe til AT-eksamen 2013?? 1,2 eller 3 stk.? -
Problemregning (FÆRDIG TIL IMORGEN)
ForumindlægHej. Jeg har lige fået 2 siders problemregning, med hjem. Som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Og det er endda for til imorgen. Så har virkelig brug for så meget hjælp så muligt! Tak på forhånd _________________________________________________________________________________________ F... -
Trigonometri og vektorer
ForumindlægHej. Jeg har fået følgende opgave (se vedhæftet skærmbillede), hvor jeg er i tvivl om, hvad man skal gøre i opgave b og c. Jeg har løst opgave a. I opgave b er jeg i tvivl om, hvad der menes med vinkel A, og opgave c ved jeg ikke, hvordan jeg skal gribe an. På forhånd tak. -
Hydrodynamisk modstand
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende opgave, og skal have hjælp til det sidste spørgsmål (markeret med fed): En person har forhøjet hæmatokritværdi, hvilket påvirker viskositeten af blodet. I en blodåre med radius 2,0 mm løber blodet med en lineær hastighed på 0,25 m/s fra A til B. Den hydrodynamiske m... -
Inspiration til valg af problemformulering
ForumindlægHej derude Jeg skal lave en problemformulering i AT7 og emnet er katastrofe. Men jeg må kun skrive i enten religion & bioteknologi eller religion & dansk eller dansk & bioteknologi. Har i nogle ideer til hvad man kan skrive om ift. katatrofer med inddragelse af disse fag? Har virkeli... -
Ideer til sygdom med MR-scanner?
ForumindlægHej der ude! Jeg vil gerne skrive SRP i bioteknologi og fysik, og min plan er at finde en sygdom der diagnostiseres med MR-scanner eller lignende! Så vil jeg skrive om MR-scanneren (eller et andet fysiks apperat) i fysik, og sygdommen skal så beskrives i bioteknologi. Har I nogle ideer ... -
Kræft
ForumindlægHejsa Er der nogle jer der kan give mig emne forslga til SRP som omhandler kræft? -
tværfaglig kombination !!
ForumindlægHvilke muligheder er der ved tværfaglig kombination?
