Søgning på: tysk analyse. Resultater: 11401 til 11420 af 38621
-
hjælp til at få noget tysk rettet igennem
ForumindlægEr der nogen, der lige vil kigge det her igennem?Die Gescichte spielt in Frankfurt, 1935, und handelt von eine jüdische Frau, die heißt Judith Keith und sie ist mit einem Artz, Fritz, verheiratet. Es ist Abend und Judith packt Koffer, sie will nach Amsterdam, weil Hitler an der Macht ist. Es gab ... -
billede analyse af stil billede af el mariachi
ForumindlægJeg skulle skrive ca 10 sætninger af dette billede http://205.188.238.181/time/specials/packages/article/0,28804,1871821_1871830_1871816,00.html Hvor han går... Her er så nogle sætninger jeg har lavet ville bare vide om de var rigtige eller om der skulle laves noget om Forhånd tak 1. El mar... -
Analyse og fortolkning af Herman Bang's "Pernille"
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om novellen "Pernille" af Herman Bang. Jeg er super presset og i tidsnød, er der nogle der ligger inde med sådan en analyse? På forhånd tusind tak, hvis hjælp kan findes!! Mvh. -
please..er der ikke nogen der vil rette min tyske stil??
ForumindlægDen berømte tyske sang ”Lili Marleen” er skrevet af Hans Leip. Han var soldat i første verdenskrig og savnede sine to veninder, Lili og Marleen. Derfor skrev han sangen, som dog først blev offentliggjort i 1937. komponisten Norbert Schultze skrev musikken, som på det tidspunkt ikke blev nogen suc... -
hurtig tysk rettelse 8 små sætninger
ForumindlægHej SP. håber virkelig der er nogle der vil rette / fortælle mig hvor der er fejl. da jeg har brugt laaaang tid på at lave dem, kan jeg ik se hvor der er fejl. :S . PS. den skal aflerves imorgen- Politiet kontrollerede, om bilerne kørte for stærkt. Die Polizei überprüft, wenn die Auto zu schnell... -
Tysk (stil) - er der en der vil være sød at rette?
ForumindlægHej :) Jeg er lige blevet færdig med min tysk stil, men da jeg ikke er særlig god til tysk (for at være ærlig hehe), så kunne jeg rigtig godt tænke mig at få læst korrektur på den, og evt. få en forklaring på hvilke fejl jeg har tendens til at lave, sådan så jeg kan blive bedre :) Jeg ved der er ... -
til alle dem der mestrer den fine kunst vi kalder tysk
ForumindlægHej er der nogen der ville se denne oversættelse gennem for fejl?? Ved godt at jeg har postet den før, men jeg tror at der er nogen småfejl jeg ikke kan se... På forhånd tak! Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. Nach dem Frühstück holten wir immer die Zeitung. Jeg er imod regeringen. Ich ... -
Analyse af landet Agentina. Både natur og kulturgeografi
ForumindlægKarakteren 10. -
Novellen "Grim og dum" af Gretelise Holm analyse
ForumindlægHej alle Jeg skal op i novellen "Grim og dum" til mudtig eksamen på tirsdag, men har svært ved at sætte den ind i berettemodelen og finde budskabet. Nogen der hurtigt kan hjælpe? Mvh. isa <3 -
Retorisk analyse af tale - Ulla Dahlerup Tale for DF i 2003.
ForumindlægJeg er blevet sat til af lave en Retorisk analyse af en tale fra DF's landsmøde i 2003. http://www.danskfolkeparti.dk/Forfatterinden_Ulla_Dahlerups_%C3%A5rsm%C3%B8detale_2003.asp Opgaven skal indeholde: Indhold: -Afsender – information – modtager (udfyld) -Bestem talens... -
Nogle der kan rette Tysk opgave??
ForumindlægHej. Jeg har en tysk opgave. Er der nogle der kan rette den? Die DDR-Bürger wollen von der DDR zu der BRD flüchten, weil sie unter anderem bessere Lebensbedingungen mochten, wie sie in der BRD hatten. Die Machtdistanz war sehr groß in der DDR im Verhältnis zu der BRD, wo alle gleiche Rechte hat... -
FSA tysk 2014. Hvad skulle stilen handle om?
ForumindlægHar ikke denne opgave og skal skrive stilen. Er der nogen der kender noget til den? Tak på forhånd! -
tysk stil, skal afleveres kl. 23.30 i aften. HJÆLP!
ForumindlægHej alle, jeg har fået en stil for i tysk, hvor jeg skal skrive en dagbog om min studietur. Håber at der er nogle derude, som er god til tysk, der kan hjælpe mig med at rette stilen :). Det ville være en meget stor hjælp. Præcis kl. 23.30 i aften, skal den afleveres. På forhånd tak:). ... -
Søger nogle folk der er gode til tysk! Hurtigst muligt :D
Forumindlæg#0 Hej alle, Jeg har trukket teksten: Spuck vor ihr aus, som jeg skal op i til tysk eksamen. Så jeg tænkte på om der eventuelt er nogle der tidligere har været oppe i denne/har noter om den eller på anden måde kan være behjælpelig, da jeg er meget i tvivl om jeg har fået fat i det rigtige. Håbe... -
Tysk stil - Träume und Gedanken
ForumindlægHalløj! Er der nogen, der kan hjælpe mig med at rette følgende oversættelse? På dansk: Drømme og tanker Jeg ved endnu ikke hvad jeg præcis gerne vil, men jeg har mange drømme og og tanker. Næste år skal jeg på T****** Efterskole. T****** Efterskole har fem hovedliniefag; skak, filosofi, fodbold, ... -
HJÆLP til analyse af William og kimono, mit hus af Jan Sonnergaard
ForumindlægHej jeg skal til eksamen om få dage og i mit pensum har jeg set 2 tekster som min klasse har gennemgået mens jeg har været syg. Da jeg ikke har tid nok til selv at analysere teksterne fordi min eksamen nærmer sig, ville jeg spørge om der er nogen af jer der måske har lavet en analyse af teksterne... -
Mundtlig eksamen, Musik.... Mangler plan til teoretisk analyse!
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig musik på fredag d. 02.06.2006!Solo præstation og samspil har jeg okay styr på, men jeg hænger godtnok noget mht. den teoretiske analyse!I den forbindelse ville jeg høre ogder er nogen der har gode erfaringer med bestemte fremgangsmåder eller lign? Vil også meget gerne ... -
analyse af H.C. Andersens "Sneglen og Rosenhækken"
Forumindlæghey. har fået stillet en opgave, hvori jeg skal analyserer "sneglen og rosenhækken" af H.C. Andersen. jeg skal i analysen bl.a komme ind på karakteristik af sprog og genre. og det er her jeg har brug for hjælp. kan nogen hjælpe mig med henholdsvis sprog og genrebestemmelse af teksten. ... -
analyse fortolkning af novellen: "Solareolie" af Uffe Hardar
ForumindlægHej derude, nogle der evt. ligger inde med en analyse fortolkning til novellen "Solareolie" af Uffe Hardar. jeg kan ikke finde udaf hvad jeg skal skrive og det vil derfor være en mega stor hjælp hvis nogle har en analyse og fortolkning af novellen, som jeg kan bruge til at lave udefra d... -
analysere og vurdere artikler med biologisk indhold, CO2,
Forumindlæghey. hvad skal man når der står: analysere og vurdere artikler med biologisk indhold. Det er to artikler om CO2, tørke osv. http://web.politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=475141 og http://www.dtu.dk/upload/dtu%20kommunikation/dynamo/dynamo11/11Danskeplanter.pdf Hjælp mig, jeg er ikk sikke...
