Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11421 til 11440 af 176852
-
HJÆLP - indgang til eksamen
ForumindlægHej alle .. Jeg skal op til AT-eksamen imorgen, men jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvordan jeg skal gribe det an .. Altså, mht selve eksaminationen .. Hvad ville være godt at sige der ? er det bedst at komme meget ind på metode, hvilke man har brugt ? Eller komme ind på hvordan man ellers... -
Eksamen CENSOR!
ForumindlægHej alle,Nogen der kender/har Jette Hannibal på Nørre Gymnasium?Jeg er ret sikker på at det er hende 021-JH refererer til. Skal til eksamen i geografi.Nu er det bare sådan, at hun ikke står som at hun overhovedet har geografi!Kan en lærer godt være censor i et fag han/hun ikke har??:) -
Historie eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i historie som min sidste eksamen inden jeg bliver student. Men jeg har sværet ved at overskue, hvilken måde der er bedst at læse op på, det er jo er pensum på over 500 sider. Håber der er nogle der kan give mig nogle råd om, hvordan jeg undgår at drukne mig selv i notater og bøge... -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej :) Vil bare spørger om der var nogen der vidste hvordan man kunne lave sin manuskript ud fra dispositionen til engelsk mundtlig eksamen? OG. Skal man fx. sige hvilke overemner/emner man har stående på dispositionen eller når det er man kommer til Why did I choose this topic skal jeg så og... -
Mundtlig eksamen!
ForumindlægOk - jeg indrømmer, at jeg ikke er så glad for mundtlige eksamener, jeg bliver faktisk rimelig nervøs når det kommer til stykket. Men igen - hvor slemt kan det gå, tænker man så...Jeg skal 'allerede' op i den første her på torsdag. Er der nogle, som evt. ELSKER at gå til mundtlig eksamen,... -
MEGET mærkværdig eksamen!!!!!
ForumindlægHej derude. Jeg har som mange andre været oppe i idræt B eksamen. Eksamen er todelt - en praktisk del og en teoretisk del. Til den teoretiske del fremviste jeg badminton og fodbold. Min cencor valgte at placere sig ved et bord. hvorfra han kun var i stand til at se de nærmeste baner gennem hel... -
Reducer (a + b)^(2)-a^(2)-ab
ForumindlægJeg skal reducere udtrykket (a + b)^(2)-a^(2)-ab men jeg bliver ved med at få et forkert resultat -
AT-eksamen
ForumindlægHeeeey :) Vil lige høre fra erfarne mennesker, hvordan en AT-eksamen egentlig foregår, og hvad det er, man skal prioritere højst? -
Rækkefølge eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, om dem af jer, der har været oppe, lige kunne skrive i hvilken rækkefølge i tog de forskellige ting, som skal med til fremlæggelsen? Og så evt. hvilken karakter i har fået, så man har lidt at forholde sig til? På forhånd tak -
Innovation - eksamen
ForumindlægHej :-) Min gruppe og jeg står og skal til eksamen i innovation. Vi har jo lavet vores projekt som skal forsvares. Kan det virkelig passe, at man i gruppen ikke må vælge det samme fokusområde at fremlægge om?? Er der andre derude der skal op i innovation som har fået denne information? Jeg syne... -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Reducér (a+b)^2-2a(a+b)
ForumindlægJeg ved at (a+b)^2 = a^2+b^2+2ab, men jeg er kommet helt i tvivl om hvordan man reducére resten. Er det 2a+2b+a^2+ab eller 2a^2+2ab - eller er jeg helt galt på den? -
Bevise formlen A = ½ h (a+b)
ForumindlægHvordan beviser jeg rigtigheden af formlen på en trapez? A = ½ h (a+b) -
Hjælp til eksamens spørgsmål
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er kommet helt ud og skide.. Jeg skal op til eksamen på fredag i biologi, men jeg mangler at få svar på 5 spørgsmål, som jeg har knoklet med i 3 dage nu, men kan ikke rigtig finde nogle svar på dem.. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe... -
Reducer (a+2b)^2-4ab-(a+b)(a-b)
ForumindlægHey er der nogen som kan hjælpe mig :) der må meget gerne også være mellemregninger med :) TAK! -
(a+b)(a-b)+b^2
ForumindlægHej, det er ved at være lidt tid siden jeg har reduceret. Så ville høre om hvilken fremgangsmåde jeg skal bruge :)? (a+b)(a-b)+b2 -
stx eksamen fredag den 1/6
Forumindlæghey eftersom jeg hellere må regne nogle opgaver så jeg er lidt forberedt inden fredag, håbede jeg at der lige var en der kunne smide et link op til hvor på uvm man kan finde gamle sæt? har søgt ret forgæves -
Tysk: 24-timers eksamen
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte???? Tysk-dansk "in der Famlie Tauber fiel kein lutes Wort, alles hatte seine Ordnung und verlief nach Plan. War die Stimmung einmal nicht gut, spürte Tanja das am Schweigen der Eltern" (...) "Alle wussten, dass drei Lerhrerinnen während der Ferien üb... -
Eksamen onsdag
ForumindlægHej skal op til eksamen på onsdag og tænkte på om der nogle der vil fortælle lidt om induktion, Salte ( Titrering ) og elfremstilling (evt et forsøg). -
spansk eksamen
Forumindlæghej alle sammen jeg er virkelig forviret over spansk eksamen hvordan foregår det helt præcist, har hørt noget af det foregår på dansk men kan ikke finde ud af hvad det skulle være, er virkelig forvirret ...
