Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11481 til 11500 af 35989
-
Diodelys - Elektricitet
ForumindlægJeg er så dårligt til elektricitet. Mit hoved kan ikke klare mere for nu. Det ville være så helt fantastisk dejligt hvis en eller anden kan hjælpe mig med disse opgaver! <3 <3 Bilag under. -
Bestem en forskrift for f
ForumindlægHvordan løser man denne opgave uden hjælpemidler? -
opstil data af eksponentiel model og bestem
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med disse opgaver? Tabllen viser det årlige antal af tvangsopløste selskaber for en række år. årstal 2006 2007 2008 2009 årlige antal af tvansopløste selskaber 2180 2955 3698 5530 a) indfør passende variabel ... -
hjælp til passande variabel
ForumindlægNogle som vil hjælpe med at løse denne? -
ny reform
ForumindlægHej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig? -
Vægt af karakterer på STX
ForumindlægHvis man tager f.eks. Mat A som selv-studium er det så både mundtlig og skriftlig eksamen der er garanteret? Og når der ikke er årskaraktere, kan det så umuligt komme til at tælle mere end 2, mod 4 hvis man tager det som regulært fag? -
Opsamenssæt
ForumindlægHej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke -
Fuld Pensum og ny reform.
ForumindlægHej jeg er kommet lidt i en fælde da jeg har nået et fraværs procent på 13 (ikke godt) samt jeg stadig mangler at aflevere diverse opgaver. Jeg er elev i 1.g musik. Syntes jeg læste et sted at det ikke længere er muligt for 1.g elever at komme op i fuld pensum mere, er det rigtigt? Vil gerne lige... -
Eksempler på prøve
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvor man kan finde eksempler på årsprøver på nettet til matematik på b-niveau? Gerne dem som ministeriet udsender (jeg har ikke selv kunne finde nogen). Tak. -
Ks
ForumindlægHej alle. Det er sådan at jeg meget snart skal op til Ks som indholder Historie, religion og samfund. Jeg er den første der skal op, hvilket gøre mig så nervøs, jeg er bange for at de måske i begyndelsen har taget niveauet så højt op, at det bare bliver for svært at få en god karakter. Er det vir... -
Kvote 2 ansøgning
ForumindlægHej folkens Jeg går lige nu i 3.g og overvejer at søge ind på tandlægeuddannelsen via kvote 2. Problemet er at ansøgningsfristen er lige rundt om hjørnet, og ifølge vejledningen til kvote 2, så skal man åbenbart have ehvervserfaring osv, hvilket jeg ikke har. Så nu undre jeg mig virkelig om, hva... -
Hjælp til delprøve 1
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med forskellige fejlsætninger, måske nogen kan finde fejlen og forklare hvorfor det er forkert? In the videos Sarkeesian discuss how women are depicted in popular culture. In 2012 Sarkeesian became the victim of online harassment when she launches a new campaign. Sar... -
karaktere
Forumindlæger det både årskarakteren, den mundtlige og skriftlige eksamens karakter der tæller på vores studenter eksamensbevis? Er en person som er rigtig dårlig til at gå til eksamen, men får okay middel karaktere i gymnasiet. jeg sys bare at det er så uretfærdigt for os som ikke kan gå til eksamen, uden ... -
Hvordan sige rman?
ForumindlægHvordan siger man "vil du omformulere spørgsmålet" på fransk? Og har i nogle gode sætninger til eksames situationer? -
Blære ord
ForumindlægER der nogen som har nogle super gode græske ord som man kan bruge til eksamen?? -
Eksamensdag...
ForumindlægKan man melde sig fra et fag, samme dag man skal til eksamen? Nogen der ved det -
studierapporten...
ForumindlægHej alle, mht. studierapporten skal man så selv sørge for at medbringe den til AT-eksamen eller er det noget lærerne allerede har? -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
HJÆLP til Brintbilen
ForumindlægEr der nogen som har noter til brintbilen og et forsøg som jeg kan bruge som nemlig til eksamen snart:D? -
årskarakter
Forumindlæghej, tælller ens årskarkter, hvis man kommer til eksamen på samme fag? fx et c fag
