Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11521 til 11540 af 33009
  • SU

    Forumindlæg
    Hvis man dumper studentereksamen, eller bliver bortvist fra eksamen pga snyd, kan man så få SU hvis man vælger hf. "Har du gennemført en gymnasial uddannelse, kan du ikke få SU til en ny gymnasial uddannelse." Menes der bestået med gennemført?
  • Vurdering af min skriftlige eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan
  • Bedømmelse af delprøve (09:00-10:00)

    Forumindlæg
    Dette er en delprøve fra Matematik HF B-niveau, som jeg har levet på lidt under en time. Jeg ønsker EN ting fra jer brugere. En kort beskrivelse af opgaven, og (muligvis) en karakter, tak!! Jeg tager kritik med åbne arme !! * Jeg sender den på besked
  • Hjælp med matematik !!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet denne delopgave fra HF matematik b-niveau 2013 Jeg ønsker at I herinde, kan give mig en respons med en karakter/procentvis af opgaven, tak Fyr alt det I har!! Det har taget mig 51 minutter at lave.
  • Tegn graf for andengradspolynomiet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal tegne grafen for et andengradspolynomium, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge cas som HF MAT B henviser til. Jeg har WordMat installeret. Men her kan jeg heller ikke finde ud af at tegne den sk... graf. Er der nogen der gang hjælpe?
  • Naturvidenskabelig faggruppe

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe lidt. Jeg sidder og har naturvidenskabelig faggruppe (NF) på 1. HF år. Nogen som har været oppe til eksamen, og måske kan hjælpe omkring, hvad de valgte som deres egen del og hvilke spørgsmål, som de fik fra censor og lærere?
  • Den interne flerfaglige mundtlige prøve NF

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se et eksempel på den interne flerfaglige mundtlige prøve i NF til en HF-eksamen. Det ville nemlig være meget rart, at blot se et eksempel på, hvordan sådanne en prøve kunne se ud. Har prøvet at Google mig frem, men kan ingen eksempler se. :) Tak
  • Engelsk b-niveau??

    Forumindlæg
    Halløj :) Jeg skal her efter juleferien til at starte på engelsk b-niveau (HF). Nogen der ved sådan nogenlunde, hvad man “starter” med? Er det sådan, at vi lige fra dag et skal læse og analysere, eller fokuseres der på noget bestemt grammatik etc ? På forhånd tak
  • Privatundervisning Dansk A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. [email protected]
  • Skriv min dansk A eksamen mod betaling

    Forumindlæg
    Kære Studieportalen Jeg skal op til skriftlig dansk A (HF) i næste uge, og jeg søger dygtig person som kan skrive min skriftlige eksamen for mig (der kræves ikke fysisk fremmøde eller lignende). Dette er selvfølgelig mod betaling og med et meget gavmildt beløb.
  • Geografi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg går på en HF, tager geografi på C, kan godt mærke jeg har været lidt for ligeglad med skole siden jeg ikke har læst op overhovedet og skal op imorgen, er der nogen som har tips og tricks og måske også en forstand på hvordan eksamen foregår? Så må i meget gerne sige til.
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil rigtig gerne, øve mig på Dansk A skriftlig eksamen. Derfor spørger jeg, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig, med at give mig links eller pdf til gamle eksamenssæt. Det er lige meget om det er fra STX, HF eller HHX. Tak på forhånd!
  • Tandplejer uddannelsen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg bliver færdig med hf her til sommer. Men jeg har bruge for matematik B. og jeg tænker at supplere faget her i sommerferien. Men kan jeg stadig ansøg d. 5 juni selvom jeg har Matematik B?
  • Her brug for hjælp da jeg gerne vil droppe ud

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige på 16 som er startet i 1. HF i år. Og jeg har det meget svært både hjemme og at jeg er gået direkte fra 9. Klasse og hen på gymnasiet. Nå nok om det. Får ens forældre brev eller lign. Når man dropper ud når man er under 18??
  • Splejsning af grafer spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at de sidste nye indenfor HF Matematik- B er såkaldt splejsning af grafer. Jeg har en fornemmelse af det har noget med stykvis definerede funktioner. Er steder på nettet (gerne på engelsk) eller bøger, hvor jeg læser mere om det? Heriblandt teorien bag?
  • Kosovo-Konflikten

    Forumindlæg
    Vil nogen hjælpe mig med at læse dette igennem, for min lærer siger at der mangler "den røde tråd". Jeg kan ikke helt se hvordan jeg skal gøre det bedre.Indledning/ ProblemformuleringI 1998 blev Kosovo en prioritet for verdenspressen. Serbere og albanere kæmpede om et område som begge f...
  • Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?

    Forumindlæg
    Hej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e...
  • Perioder

    Forumindlæg
    Er der nogen der har sådan en slags kronologi over de forskellige litteratur perioder?
  • nogen der gider at rette min engelsk stil? plz?

    Forumindlæg
    Mobile maniaToday over the half people from 11-18 year, has a mobile phone and the sale has increased during the last 5 year. The mobiles become very popular, almost every child has one and there has not been done anything about the mania. It’s has become a big part in our life.There has been foc...
  • Eng. overs. HeLp NeEdEd!

    Forumindlæg
    Hey dejlige menneskerjeg har en lidt lang oversættelse til i morn og ville være meget taknemmelig for den hjælp I nu vil give:)håber I vil hjælpeForældre og børn Mange forældre er bekymrede over, at tiderne har ændret sig.I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage-børn gå ...