Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1141 til 1160 af 57177
-
Noter til FS10 mundtlig engelsk?
ForumindlægMå man slet ikke have nogle noter med til forberedelsen ?? -
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
noter til psykoli/filosofi
ForumindlægHej!jeg mangler noter til et fag der hedder ledelse om samarbejde. faget er så'n lidt psykoli/filosofi. så hvis nogle sku have nogle noter til låns, takker jeg. PS: haster!!Tak.Louise -
Skifte fra stx til hf
ForumindlægHej Jeg skal starte på en ungdomsuddannelse efter sommerferien. Jeg søgte ind på stx inden ansøgningsfristen og fik mulighed for at gå til optagelsesprøve. Jeg fik så tilbud plads, men nu vil jeg gerne skifte til hf i stedet. Kan det stadig lade sig gøre? -
Lille oversættelse Dansk/Eng.. Tak!!
ForumindlægAften SP: Nogle som gider at gennemgå mine oversættelser fra dansk til engelsk?, Tror ikke der er de store fejl, men hvem ved :) Danske version: 1. Følgende tragiske historie kunne I sidste uge læses I This Is South Devon, en internetavis der næsten dækker hele Sydvestengland: 2. En pige på 10 ... -
oversætte.. fra dansk til tysk
ForumindlægHej Alle sammen:) jeg er i gang med at lave oversætte, men jeg kan ikke helt finde ud af den, da det er henførende stedord. jeg håber der er nogle der er okay til tysk som kan hjælpe mig. Hilsen Mia. 1)søger du arbejde, som kan give dig afveksling ? 2) Det er et firma, hvis rygte er meget då... -
ENGELSK STX B SKRIFTLIGT!
ForumindlægNogen der har være op i ENGELSK STX B SKRIFTLIGT! -
Eksame i 1. år i STX
ForumindlægJeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig? -
1 spørgsmål ang. dansk årsprøve
ForumindlægHej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægHej er der nogen der er vil hjælpe mig ved at rette min oversættelse....tak på forhåndEn smågruppe er en gruppe på oftest mellem 3 og 10 medlemmer, den er i de fleste tilfældebaseret på, at den enkelte vælger at være medlem og har en bestemt rolle og funktion i gruppen. Der er i gruppen en strukt... -
Filosofi-noter søges
ForumindlægFilosofi er rimelig sværere end jeg troede i starten. Men er der måske nogle som har nogle gode noter jeg kunne få? -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
Sammenligne Danske resultater med Udenlandske?
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg kan tage til udlandet og studere, men for kunne gøre det ønsker skolen en slags forklaring hvad de forskellige niveauer mine fag dækker over, altså hvad MAt A dækker over, fagligt.. Karakteren forstår de, da det er det samme system der, men lige hvad Mat A dækk... -
En fin foræring af noter?
ForumindlægNogen der har nogle noter til disse mange tekster? Platon "Glaucon-dialogen" "Thrasymachos-dialogen" Kant "Grundlæggelse af moralens metafysik" Bentham "En indføring i principperne for moral og lovgivning" Løgstrup "Norm og Spontanitet" K... -
Noter til Virksomhedsøkonomi A
ForumindlægHej, Er der nogle der står inde med nogle noter til VØ Niveau A? Jeg er skide elendig til VØ, og er bange for at jeg ikke er god nok til eksamen. Derfor har jeg virkelig brug for nogle noter til hvert kapitel og gerne hvert underkapitel. Noterne må gerne være forholdsvis pædagogiske. Hvis der e... -
Oversættelse fra Dansk-Engelsk
ForumindlægHejsa. Nogen som kan hjælpe mig med at oversætte de her sætninger, til Engelsk. 1) En dag kom en elev 10 minutter for sent. 2) Men senere blev læreren gal, og så slog han eleven. 3) Næppe var skuespilleren gået, før puplikum begyndte at råbe. 4) Ikke alene er hun køn, hun er også intelligen... -
Hjælp: gode noter til skriftlig engelsk
ForumindlægHej... Jeg skal tage min skriftlige engelsk eksamen om til sommer, da engelsk på ingen måde er min stærke side, og jeg denne gang vil prøve at bestå!! I denne "andledning" ville jeg høre, om der er nogle, som har nogle gode råd, noter eller lign, som ville være hjælpsomme til skriftli... -
Matematik eksamen - noter til formelsamling
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i Matematik om et par måneder, og jeg har kun fået en formelsamling på mig. Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i mine noter i min formelsamling, som er vigtigt at have med til eksamen. Da jeg hverken får undervisning i Matematik, eller har lærere som gider at sva... -
Dansk - hjælp
ForumindlægHej Er der en sød sjæl, som vil rette min dansk stil? :-) -
Oversættelse af dansk sætning
ForumindlægJeg er i tvivl om oversættelsen af sætningen: Alligevel er brødrene ikke interesseret i politik, men Peter går dog til fagforeningsmøder. Især den sidste sætning og biordene: alligevel og dog, er jeg i tvivl om. Min oversættelse: Still/even so the brothers are not interested in politics, but Pete...
