Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11581 til 11600 af 63055
-
Biologi - Rapport
ForumindlægHej.. Hvordan ser en biologi rapport typisk ud? - Hvad skal den indeholde? -
Rettelse af Engelsk stil på en side.
ForumindlægHej venner.. Tænkte på om i lige havde lyst til at kigge på min stil jeg har skrevet.. Formuleringsfejl, bøjning. m.m. Stilen: When I first read the poem “What Is Success”, I just thought it was a normal poem just like every others. I have yet failed to see the deeper meaning in most of those,... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge en der ville hjælpe mig en gang om ugen ca. med tysk lektier. - det handler typisk om læsning/udtagelse, oversætelser af sætninger o.lign. Jeg bor i Randers men er vilige til at kører efter det. - håber der er en der har en time eller to i overskud om ugen =) -
Dumpe i 1.g?
ForumindlægKan man dumpe i 1.g? -
Tysk foredrag, rettelser!! =/
ForumindlægDie Zeit in den Gefangenenlagern griffen die deutschen Kriegsgefangenen sehr an, als wir in dem Film, "Das Wunder von Bern", gesehen haben. Die Probleme des Vaters sind zu fasten alle dem anderen Kriegsgefangenen gleich und Johannes Bebak, der ein andere Kriegsgefangene ist, ist keine A... -
Møntkast
ForumindlægEt eksperiment består i ét kast med fem forskellige mønter. Hvad er sandsynligheden for: 1. at alle mønter viser krone 2. at mindst to mønter viser krone 3. at netop to mønter viser krone 4. at højst to mønter viser krone Sidder og hiver håret ud på mig selv. Synes den er svær! ... -
Vise at B har koordinaterne (50;20)
Forumindlæga) kan det passe jeg skal sætte de to funktioner med hinanden? Det mener jeg vi skulle i 1.g b) Hvordan skal jeg vise tangenthældingen her? Jeg smider lige et screenshot af opgaven -
luft of vand
ForumindlægHvis jeg trækker luft og vand op til min folkeksole eksame. Vil jeg starte med at fortæller hvad vand består af osv. Men når jeg skal fortælle hvad luft består af, skal jeg så fortæller, at luften består af 78% kvælstof, 21% ilt og 1% andre stoffer. Men det er jo i atmosfæren ikke? Så derfor kan ... -
Perioderne!
ForumindlægJa, hvor vigtige er perioderne? Forventes det at man snakker om dem til eksamen? Har de forskellige perioder nogle kendetegn eller lign? Og, er det korrekt at rækkefølgen er følgende?: Minoisk Mykensk Geometrisk Arkaisk Tidlig klassisk Høj klassisk Sen klassisk Hellenistisk Romersk ? -
Inspire vs Maple
ForumindlægHej, står i denne situation, at jeg skal købe et matematik program, så ville lige spørge hvilket software i vil anbefale af Inspire eller Maple? I må også gerne komme med andre programmer, som kan bruges til matematik. -
Hvad søger man ind med?
ForumindlægHej. Jeg er en dreng med en drøm om at søge ind på CBS efter HHX. Lige nu går jeg i 1G, og har en del A fag. Men hvilke karakterer søger man egentlig ind med? Hvad danner det gennemsnit, man til sidst søger ind med? Er det alle karakternene, fra alle tre år? Eller er det de afsluttende kar... -
Rettelse af en stil? ca. 1/2 side :D
ForumindlægRettelse af en engelsk stil m.m.? Sender den til jeres indbakke (hvis i kan) :D? Tak. -
Stress
ForumindlægHejsa jeg har valgt at skrive om stress i SRP(studieretningsprojekt). Jeg tænkte på om nogen havde nogle gode artikler om stress eller nogle guldkorn om hvordan man kunne sammenkoble det med motion træning eller mental træning for den sags skyld. tak. -
Journalist
ForumindlægHej. Jeg har længde overvejet at uddanne mig som journalist. Jeg har læst mig frem til, at man skal op til en prøve for at blive optaget på journalisthøjskolen. Er der nogen der ved, hvad det er for en prøve. Kigger de så ikke på ens karakter fra gymnasium? Håber der er nogen der ... -
SU spørgsmål
ForumindlægJeg er ved at skulle flytte hjemmefra, jeg har kiggede lidt på det, man får jo 5007 kr. i Su (2008) hvor mange at de penge får man udbetalt? -
Nogle gode råd til terminsprøve?
Forumindlæghey. jeg går i 9.klasse og skal snart op i terminsprøve, skriftligt dansk og matematik. Er der nogen der har nogle gode råd? Hvad skal jeg mest kigge på? osv. Håber i kan hjælpe mig? d: -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor? -
Lektiehjælper og hjælpelærer
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING Jeg ønsker at hjælpe folkeskoleelever. Mit navn er Laura Torkamani og jeg går i 1.g i gymnasiet. Jeg har matematik på A-niveau som jeg får topkarakterer i. Derudover tilbyder jeg også primært undervisning i dansk, tysk, engelsk og samfundsfag (som jeg også får topkarakterer i).... -
Hjælp Til Produkt
ForumindlægHej venner! Vi er i gang med en projekt opgave og vores emne er bæredygtighed med fokus på genbrug. Har i nogen ideer til hvad man kan genbruge, f.eks. gamle bøger og hvad man så kan bruge dem til? VI er kørt lidt fast så det ville være skønt med nogen gode ideer! :) -
Hjælp
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med dette spørgsmål. Turen gennem byen er 2 km. Lufthavnsvejen er 5 km. En lufthavnstur går fra sygehus til lufthavn og tilbage igen • hvor lang er turen ?
