Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11761 til 11780 af 95433
-
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
skr. engelsk a stx imorgen
Forumindlæghvad er vigtig at få læst op til prøven udenhjælpemidler på stx a niveau skriftligt. på forhånd tak. -
Romeo and juliet
ForumindlægHey!Er der nogen der har haft om balkonscenen fra Romeo and Juliet? Som har lavet nogle noter til det og som ville dele? :o) -
Bernarda alba
Forumindlægkan det virkelig passe at vi er den eneste klase der har læst den møgbog? Slet ingen der har noter?? -
Tungt og letopløselige salte
ForumindlægHvordan ville det påvirke resultaterne af forsøget, hvis forsøget blev udført med varme saltopløsninger (f.eks. ved 90 grader C)? (hint: tjek opløseligheder af jeres tungtopløselige salte). ? Kan i ogs sætte en kilde ind hvor i fik jeres svar fra?! ASAP!!! -
Solsystemet
ForumindlægJeg har brug for hjælp til et spørgsmål i fysik. Hvor stort er solsystemet i en skala på 1:10 milliarder? Hvor langt væk fra jorden er månen i en skalamodel på 1:10 milliarder? Tak på forhånd. -
Årsprøve
ForumindlægHejsa, jeg går på 1g og er igang med årsprøve. Jeg er allerede færdig med skriftlig (hvilket jeg tænker det gik godt) , men problemet er mundtlig. Jeg har fået 02 i matematik mundtlig og 02 i DHO. Jeg skal op i fysik på torsdag, og jeg er lidt bange. Tæller årsprøve i vores årskarakterer? eller e... -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
Formel
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad den formel her betyder?Q=m*c*ΔT -
vektorer
ForumindlægNogle som kan hjælpe med opg. c og d? -
Jura - hvad skal ens stærke sider være?
ForumindlægHej Jeg blev færdig med gymnasiet sidste år, og vil nu gerne igang med at læse. Jeg havde en rigtig naturvidenskabelig linie på gym med både matematik, fysik og kemi på A-niveau. Jeg var god til alle fagene, men de interesserer mig ikke. Jeg synes det er sjovt at løse opgaver, men synes aldrig at... -
Transformations forsøg til FSA
ForumindlægHeej1!!! Jeg skal op til FSA fysik/kemi på mandag, men er lidt i tvivl om hvilke forsøg jeg kan lave til emnet transformation, hvis jeg kommer til at trække det. Er der nogle der har gode ideer? På forhånd tak.. -
Samfunds- eller naturvidenskabelig studieretning...
ForumindlægHej SP. :) Jeg skal have bestemt mig for, hvilken studieretning jeg skal på her efter sommerferien. (STX) Jeg ligger mellem følgende to linjer: Samfundsdag A - Matematik B - Mediefag B Matematik A - Fysik B - Kemi B Jeg hælder mest til førstnævnte, da man på denne studieretning skal h... -
Rette fransk tekst
ForumindlægHej, jeg har lige skrevet endnu en protest (del af aflevering). Nogen, der gider kigge på den? Jeg har et problem, der hvor jeg har skrevet noget på dansk også..15. C’est bien pour tous les habitants quand il n’y a pas de voitures au centre de la ville.Ce n’est pas vrai. C’est bien pour un grand ... -
Hvad hedder Kobber ionen?
ForumindlægHejsa Hvad hedder kobberionen? I fysik-bogen står der at Cu++, men hvordan kan det være? For kobber har jo 1 elektron i yderste skal, og så mangler den jo 7 elektorner for at opfylde oktetreglen? Jeg forstår det ikke. Tak på forhånd. -
EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej derude jeg står og mangler noter til min mundtlig matematik eksamen i morgen. Mine egne noter er nemlig ik så gode. Det drejer sig om matematik på andet år i gymnasiet på b-niveau! Kan nogen give links til noter eller evt. sende. Det ville være så lækkert. Vh. Niels :) -
udlede formler
ForumindlægSkal man til eksamen i fysik udlede formler eller bestemmer man det selv? -
HASTER!! energi eksperimenter...
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi i morgen og finder pludselig ud af at min lærer ikke har givet os nogle eksperimenter der kan udføres i en eksamensituation (afgangsprøve) går i niende klasse håber nogle kan hjælpe!! Kh miig :) -
Omregning fra km til parsec til lysår?
ForumindlægJeg er som noget af det afsluttende i gang med en aflevering i Fysik på C-niveau. Den omhandler universet, og min gruppe og jeg grubler lidt over svaret på dette spørgsmål: En stjerne har en parallakse på 0,00000667 . a) Beregn stjernens afstand til Jorden. Husk at angive, hvilken enhed du/I a...
