Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11781 til 11800 af 47924
-
redegørende Spørgsmål til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til Biologi eksamen fredag, og der er nogle ting jeg er usikker på. Jeg skriver et par spørgsmål, og så håber jeg på at der er nogle der har forstand på det 1. Redegør for hvordan menneskets arvemateriale er opbygget 2. analysér arvegangen for den grønlandske leversygdom og di... -
Karakter skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har i dag fået mine skriftlige karakterer. Det ser sådan set okay ud. Jeg er dog utilfreds med min karakter i skriftlig samfundsfag, og jeg overvejer meget at klage over karakteren. Jeg har fået 7 for min eksamen (delprøve B, 26. maj), på trods af at jeg næsten altid får 12 for mine afleverin... -
Skriftlig Eksamen - hvordan får man 12?
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen i matematik til august på grund af problemer med Word, og der er en del andre, som også skal. Mit spørgsmål er, hvor svært det er at få 12 til eksamen? Ville det være muligt, hvis man øver sig over sommeren? Jeg skal helst have 12 for at kunne komme ind på en bestem... -
Findes der skriftlige eksamener i Fysik C? Og hvis ja, findes der eksamenssæt på internettet?
Forumindlæg... -
Matematik mundtlig eksamen A niveau
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvordan man bedst mulig kan forberede sig til matematik mundtlig eksamen A niveau STX? -
Skal til eksamen på torsdag nogle gode forsøg ??
ForumindlægHej, jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogle gode forsøg til følgende emner: Strøm/el Salte Magnetisme Neutralisering på forhånd tak.. :) -
Afklaring angående "omtagning" af en eksamen
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg fik sidste år 5 i et fag, hvilket jeg ikke var tilfreds med, da jeg følte at jeg bare havde været uheldig og trukket det dårlige emne. Jeg tog faget om igen i år og fik karakteren 03 i stedet(trak igen samme emne, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af) Mit spørgsmål e... -
mdt eksamen - Trekantsberegninger
ForumindlægHej! Sidder og forbereder mig til mdt matematik eksamen b niveau, og er stødt på dette spørgsmål: Trekantsberegninger Du skal gøre rede for relationer mellem sidelængder og vinkler i vilkårlige trekanter Er i tvivl om hvilke emner der i denne forbindelse ville være nærliggende at komme ind på, ... -
Droppe ud af gymnasiet tæt på eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg ligger inde med nogle dybe problemer angående min uddannelse. Jeg går på HF på 2. år som 19 årig, og der er eksamener om under en måned. Jeg har kæmpe lyst til at droppe ud. Jeg går med ekstrem præstationsangst, men ikke mindst er jeg utrolig dårlig i skolen. Jeg er teknis... -
Er der et sted, hvor man kan se hvordan et ukendt bilag kan se ud i fysik eksmamen på c niveau?
ForumindlægEr der et sted, hvor man kan se hvordan et ukendt bilag kan se ud i fysik eksmamen på c niveau? -
Spørgsmål til mundtlig eksamen i matematik b
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i matematik B og er lidt forvirret angående eksamensspørgsmålene eftersom, at der i de fleste 14 spørgsmål står at jeg skal gøre rede for forskellige ting. Det der undre mig er, at der ikke står at jeg skal bevise nogle af disse. Betyder dette så, at jeg ik... -
diabetes - Biologi eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket diabetes, og jeg har svaret på alle spørgsmål, men jeg er meget usikker på: - En forklaring på blodsukkerreguleringen hos raske personer og diabetikere. Kan I hjælpe mig? -
INDUKTION HJÆLP
ForumindlægJeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100 -
Engelsk - Fremlæggelse til eksamen
ForumindlægHey alle,Er der et venlig sjæl der vil kigge min fremlægelse af min engelsk rapport igennem?Den skal bruges til mdt. eksamen, så der er ingen grund til at rette kommafejl..På forhånd mange tak!#D@niel_______________________________________My assignment is about ”Intelligence and IQ”.I choosed thi... -
Må man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame?
ForumindlægMå man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame? Jeg har hørt at man ikke må. Men kun af bekendte.. -
Dialektisk metode - til eksamen imorgen!
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til AT eksamen imorgen. Jeg skriver om Marx og marxisme, men jeg har lidt problemer med et begreb. Den dialektiske metode? Jeg har ikke kunne finde noget stof om dialektisk metoder der har givet mig forståelse for begrebet. Hvad går begrebet helt konkret ud på, og kan man t... -
AT eksamen, hjælp!! må jeg gå op?
ForumindlægHej alle. Jeg er vildt nervøs for, at jeg bliver taget i plagiat i min AT synopsis. Jeg skal op og forsvarer den mundtligt i morgen, men er sindssyg bange for, jeg kommer ind og siger, at jeg har fået -3. Ville de snakke med en om det inden, man kom op, eller hvordan er det? -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
Engelsk mundtlig eksamen: sociale medier
ForumindlægTil den mundtlige eksamen i engelsk, har jeg under main topic “inventions”, valgt sociale medier. Jeg ved allerede, hvad jeg skal fremlægge om, men jeg er lidt forvirret mht “konklusionen” - skal der være en konklusion til sidst i fremlæggelse - i så fald, hvordan laver man så konklusionen??? -
Ng (naturgeografi) eksamen, forståelse af spørgsmål. Landbrugsproduktion
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en 24 timers eksamen lige nu i Ng (naturgeografi) eksamen og er gået lidt sort over et spørgsmål. Spørgsmålet lyder: Du skal komme ind på betingelser for landbrugsproduktion forskellige steder på jorden. Det ville være dejligt hvis der var nogen derude som kunne/ville hj...
