Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11821 til 11840 af 48931
-
globaliseret
ForumindlægHvordan siger man 'globaliseret' på engelsk? -
Valg af studieretning på STX - please hjælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal starte på en STX næste år, og jeg er allerede begyndt at tænke på hvilken studieretning jeg godt kunne tænke mig... Jeg har så fundet frem til at jeg syntes at det kunne være spændene at have Samfundsfag A - Engelsk A - Matemetik B. MIt problem er så bare at da jeg ikke... -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
håber der nogen der kan hjælpe mig
Forumindlæger der nogen der orienterer sig i korte træk om, hvad der skal til/hvilken uddannelse - retning man skal vælge for at blive ejendomsmægler?er nemlig lidt i tvivl? jeg har lige afsluttet sproglig gym. og har tænkt på et årig hhx til næste år (efter ferien). er der nogen der ved hvad det mest fornu... -
Bowling for Columbine
Forumindlæghej er der nogen der har set dokumentarfilmen Bowling for Columbine af Michael Moor?\n\nhvis ja kunne jeg meget godt tænke mig at høre hvad i synes om den? eller om i har nogen gode notater til den? -
TI Interactive
Forumindlæger der nogen, der ved, hvor man kan download programmet???? -
SRP om atombomben samfundsfag
ForumindlægHej Alle, jeg skal til at skrive min SPR om atombomben i fysik og samfundsfag. I samfundsfag skal jeg komme ind på international politik omkring krig og våben osv. men jeg ved simpelhen ikke hvilke bøger, hjemmesider osv. der indeholder dette andet end wiki, håber der er nogen der har noget som k... -
hjææælp..
Forumindlæghej jeg er en pige der går i 9. klasse som skal til fysik eksamen imorgen. jeg ville lige spørge om hvordan det foregår hvis nogen af jer ved det??? jeg er nemlig meget urolig. jeg har sommerfugle i maven og jeg er pisse pisse pisseeeeee nervøs. jeg har det som om jeg skal besvime så hvis der er ... -
Analysemodeller..
ForumindlægHej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!! -
HJÆLP! :-(
ForumindlægKan i hjælpe mig med denne sætning her, har skrevet det selv ned men ved ikke hvor rigtigt det er.Den lyder;"Men hvis man tror på sig selv, og tror på at man kan klare al den store ansvar, så er der vel ingen problemer".Allerede takker jeg jer, for jeres hjælp:-) -
Karakter
ForumindlægHvad ville i give denne i karakter? Dear Gran Hope everything is going well at home? I can’t believe it is a whole month since I last saw you. I am having a fantastic time with Sam and Robin and their family. It is really strange down under. I am sitting here with my I -Pad looking at ... -
Hjælp Haster
ForumindlægHvordan kan man se at en parabel, grene vender opad og nedad giv nogle eksempler tak Tak på forhånd -
Fuga form
ForumindlægFuga formen fra barokken er musik der er delt op i tre afsnit, først eksposition (med temaet), så modulation (hvor der kommer spændstighed) og så den sidste del som min bog kalder "tætføring, d.v.s. en kompositionsteknik, der ikke lader fugatemaet spille helt ud, før næste stemme sætter ind ... -
IB eller STX?
ForumindlægJeg er en meget sprogligt interesseret elev som har en lille drøm i maven om at komme til England engang. Jeg går i 9. kl og prøver at bestemme mig for, om jeg skal tage en supersproglig STX i nabobyen hvor jeg kender folk. Eller tage udfordringen op og tage en IB 1 times tid væk "helt ale... -
betydning af et ord
Forumindlæghvad er en prækursor -
2 spørgsmål...
ForumindlægHej.. Har endnu et par spørgsmål mest til betydning. Læg mærke til "" det der jeg er i tvivl 1) Hvis samfundet virkelig var så råddent, "hvad var der så at glæde sig til" - If society were really that rotten, what would be left to look forward to 2) De foreslog "derfo... -
Energi- hvad er det?
ForumindlægHvad er energi? -
Gymnasie forberedelser
ForumindlægHej:-) Jeg skal starte på HF her efter sommerferien, og jeg er så småt igang med at forberede mig selv lidt. Jeg vil egentlig bare spørge om der er nogen der går på HF der kan sige ca. Hvor mange lektier man får for, og om det er dag til dags lektier, eller om det er afleveringer? Hvor lange er... -
The shining mountain
ForumindlægHej. Jeg sidder og analyserer "The shining mountain" af Alison Fell, men nu er jeg gået i stå. Jeg kan simpelthen ikke komme op med et ordenligt forslag til hvad temaet kan være, og hvorfor. Er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig en smule? -
Jordskælv
ForumindlægHvad er kontinentalplader og hvordan kan varme flytte kontinenter? Det har tit tænkt over, og håber at en af jer har et svar på mit spørgsmål.
