Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11941 til 11960 af 63055
-
Dansk?? HJÆLP
ForumindlægHeyy Hvilke konsekvenser kan der være ved at sproget pårvirkes af kulturelle forandringer? -
tre regneregler for ubestemt & bestemt integraler
Forumindlægi forhold til ubestemte: Der kommer jeg ind på stamfunktion og Ubestemt integral. Men Jeg skal gør rede for regneregler for ubestemte integraler. Hvad menes der der? i forhold til bestemt: Der skal jeg komme ind på hvad er det og areal under graf, arealfunktionen. når der står "Gør rede fo... -
Baggrundsstråling, Hjæælp, Haster!!!
ForumindlægHeeeeej Er der nogen, der vil gerne sige, hvordan man laver baggrundsstråling forsøget?? (9.klasse-FSA) -
3D: Ligning for plan
ForumindlægEn plan rummer punkterne B = (- 1, 3, 8), C = (0, 7, 0) og D = (1, 1, 1). Beregn en ligning for planen gennem disse tre punkter. Kan nogen hjælpe? -
ufuldstændige forbrænding af octan
Forumindlæghey jeg har fået som opgave at lave en opgave om forsile brændler og under det står det her spørgsmål håber en kan hjælpe mig forstår ikke det virklige ikke Opskriv reaktionsskemaet for den ufuldstændige forbrænding af octan. -
Hjælp til målestoksforhold
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig, hvordan man laver den her opgave . Jeg har vedhæftet opgaven. -
Transskription og Translation
ForumindlægHej Er der nogen herinde der har forstand på proteinsyntesen, der kan forklare mig transskription og translation processen? please hjælp. -
Give øl, selvom man ikke drikker
ForumindlægEt spørgsmål der blev aktuelt for vores klasse: En/flere elever har fået 12 i flere fag, men de drikker ikke. Skal de give en kasse øl til klassen? I min klasse er vi splittede. -
Hjælp, inden imorgen... tak
ForumindlægHej...Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at rette følgende sætninger inden imorgen...De ord der er i parentesen, skal sætningen indholde, da det er de ord jeg skal have lavet sætninger af...I er velkommen til at lave jeres egen sætning ved et af ordene, hvis i sætningen er for langt ud... -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Das war die Mauer
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til en sætning i en tekst jeg er igang med at oversætte - hvilket ikke går særlig godt ! - 28 jahre nach ihrem Bau fiel am 9. November die mauer? -
Hjælp til stamfuntion ?
Forumindlægjeg har denne opgave. Vis, at ∫(x^2+4x-5) / (x+2)^2 er = (x^2+2x+9) / (x+2) hvordan gøres det ? Håber en kan hjælpe. Tak -
(DP) Min ven Hilbert
ForumindlægForleden dag skulle jeg mødes med den store matematiker David Hilbert. Jeg skulle overnatte på hans hotel: Hilberts Hotel. Dette hotel har uendelig mange værelser (aleph 0). Men alle værelserne var låste ! Hilbert vidste ikke, hvad han skulle gøre. Han gav mig uendelig mange tilfældige nøgler. En... -
Hjælp bedes; svær opgave! :-S
ForumindlægNedenstående er et afslag på en jobansøgning. Sætningerne er nummererede. Besvar følgende spørgsmål: 1. Beskriv tonen i afslaget. 2. Hvilke sætninger er overflødige? 3. Angiv hvilke sætninger der kunne være bruge som indledning og afslutning. Dear Mr. McShandon, 1. Your application for a job wi... -
Tysk stil
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe mig med at rette denne her stil for mig? Jeg skal nemlig læse den op på Mandag for klassen, og jeg vil ikke have fejl :/ -
Hvad betyder a + b? ( i lineær/eksponentiel/potens funktion)
ForumindlægHej (:. Jeg skal snart op til matematik eksamen og vil gerne have styr på de sidste ting. Jeg har været igennem flere opgaver som har spørgsmålet: Hvad betyder a og b. F.eks y = 200x + 20 hvor x er antal år efter 1993 og y er antal pomfritter. hvor ved jeg fra hvad de betyder udov... -
hvor mange eksamen i 3g.?
ForumindlægJeg går i 3g, og vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal opppe i i år. Jeg har indtil været op til to, som kommer til at tælle i eksamenbeviset (geografi og tysk). I år har jeg fagene: mat og fysik på A+. Jeg vil også gerne spørge, og mat skriftlig ikke tæller for to eksamener? Da der er en ... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
Hjælp! hvilke fag er bedst?
ForumindlægHej allesammen. I denne uge skal jeg skrive en NV (naturvidenskabeligt grundforløb) rapport, hvor vi har om klimaforandringer. Jeg har faget biologi og skal vælge et fag mere, men er MEGET i tvivl om jeg skal vælge naturgeografi, fysik eller kemi. Hvad synes i ville være bedst? Vi har haft lidt... -
SOS!!
ForumindlægHej vi har om "Stjernernes livscyklus" og vi mangler nogle formuleringsspørgsmål hvor både fysik/kemi, geografi og biologi indgår (alle 3 fag behøves ikke at indgå i ét spørgsmål). Nogle der kan hjælpe os med at finde nogle? Det ville være en kæmpe hjælp Tak på forhånd :)
