Tysk

Tysk stil

17. september 2015 af JBiebs (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette denne her stil for mig?

Jeg skal nemlig læse den op på Mandag for klassen, og jeg vil ikke have fejl :/ 


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. september 2015 af OliverHviid

Hvis du lader andre rette din stil, så er det ikke dit eget arbejde, du fremviser.


Svar #2
17. september 2015 af JBiebs (Slettet)

Jeg vil jo bare ikke have grammatiske fejl? 

Hov glemte at sætte stilen ind: 

Man kann treffen neu Freunde in der Schule. Oft findet man die bestem Freunde in der Schule.

Man kann auch treffen neu Freunden auf einer party, oder in die stadt. Gehen sie zu einer sport, der kann man treffen neu Menschen.

über facebook kann man auch finden neu Freunden.

Auch ich bin gerade an einer neuen Schule begonnen, so ich schreibe über meine alte Klasse. In meine alte Klasse wir sprachen alle zusammen. Wie hatten ein sehr gutes Verhältnis als Klasse, es nicht allein saB.

Das wichtig bei einer Freundschaft ist dass um SpaB zu haben, und sie müssen in der Lage, sich selbst zu sein. In der schule ist man fast jeden tag zusammen. oft viel jahre.


Brugbart svar (1)

Svar #3
17. september 2015 af Stygotius

Tror du at du bliver en snus bedre til næste gang fordi nogle andre fjerner dine fejl for dig ??

- -Der er ikke noget flovt i at lave fejl. Dem lærer man (forhåbentlig) af.


Brugbart svar (0)

Svar #4
17. september 2015 af Stygotius

På tysk skal infinitiv og p.p. stå sidst i en hovedsætning og næstsidst i en ledsætning !!!!


Skriv et svar til: Tysk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.