Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 11961 til 11980 af 60468
-
Dansk skriftlig eksamen.. STINKER!
ForumindlægHvad er det for nogle svære opgaver og kom med i år? Synes de altid har virket nemme, men bare fordi det nu er vores endelig studenter eksamen, så skulle den blive sværere??? ARHGGGG!!!!Nåh men jeg er skide bange nu.. for at jeg dumper.. Er der nogen der næsten tror de dumper? Mit gennemsnit er p... -
HASTER! Musik Eksamen C-Niveau
ForumindlægJeg har ikke haft en eneste musik time og skal til eksamen imorgen som selvstuderende, og har derfor brug for seriøst støtte af en venlig sjæl eller to! Jeg skal fremlægge en analyse af The Beatles: "I want to hold your hand" (1963) hvor jeg skal komme ind på følgende: ... -
Hjælp til mundtlig eksamen - non verbal
ForumindlægHej, Jeg har diagnosen Aspergers Syndom. Det betyder en del ting for mig og min skolegang, inklusiv det at hvis jeg bliver stresset sker det ofte, at jeg simpelthen mister stemmen. Det kaldes at blive non verbal. Jeg ved ikke hvorfor det sker, andet end at det selvfølgelig hænger sammen med at je... -
Ekstra litt. til samf eksamen?
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved om man til Samfundsfag A eksamen skal finde yderligere litteratur på nettet eller andre steder til sin synopsis, eller om man udelukkende skal bruge de bilag man har fået udleveret. Har nemlig kigget på undervisningsministeriets hjemmeside og der står: "Eksamina... -
Behøver jeg gå til eksamen???
ForumindlægJeg tager i øjeblikket matematik som GSK-fag, og skal til eksamen om et par dage i matematik til B-niveau. Da jeg næste år tager matematik på A-niveau, er jeg i tvivl om, min B-niveau karakter overhoved kommer til at betyde noget. Jeg ved den skriftlige B-niveau karakter tæller 1/3 af den samlede... -
Eksams Spørgsmål. Den 21 December.
ForumindlægHej til alle. Jeg har eksam den 21.12.2012. Jeg kan slet ikke forstå den emne (fra æg til blastocyst) Jeg har læst på nettet men jeg kan ikke forstå noget som helst.. Kan noget forklare næmere de spørgsmåler med sine egen ord. Meget gerne hvis mange af jer kan give forskellige forklaring og ... -
Fysik eksamen folkeskolen
ForumindlægHej Jeg har fysik eksamen (fsa) på torsdag. Vi har en del emner at trække, så jeg vil bare lige spørge om der var nogle der havde nogle gode råd eller links til at vise evt. forsøg mm. ????? -
EKSAMEN I NG B???
ForumindlægNOGEN DER LIGGER INDE MED EN DISPOTION TIL NG B EKSAMEN?? BARE SOM INSPIRATION?? -
Skriftlig eksamen i dag! Hvad synes i? :)
ForumindlægHej med jer! Hvad synes i om teksten til dagens spansk eksamen, og hvordan gik det jer? :) -
Logistisk vækst - eksamen!!!!!!
ForumindlægNogen der er så søde at kunne hjælpe mig med denne opgave? Jeg skal til eksamen fredag og er helt lost på dette spørgsmål!!! -
Engelsk --->Dansk = "Ozymandias"
ForumindlægJeg kan virkelig ikke fatte en hak af dette digt, det er vildt underligt, jeg håber der er nogle der orker at oversætte det: \n\n1) I met a traveller from an antique land, \n\n2)Who said- "Two vast and trunkless legs of stone" \n\n3)Stand in the desart.... Near them, on the sand, \n\n4)... -
Engelsk stil ( 7 klasse ) vil du læse?
ForumindlægHei:-) jeg havde en stil for sidste år i 7 klasse, skrev den i 7 klasse.. (læren gav nemlig ik karakter ,men han skrev kun vurderinger fordi sidste år skulle vi ik have karakter for dem)....... hvis du vil så læs den....vil gerne vide hvad i/du mener om den og hvad i/du syntes og hvad i/du vil g... -
Rettelse af engelsk stil (haster) aflevering i morgen
ForumindlægHvis du er interesseret i det. Så skriv i tråden og dokumentet vil blive tilsendt til dig over indbakken. -
Hvad hedder Kritisk værdi metoden på engelsk?
ForumindlægHej I forbindelse med hypotesetests.. -
SRP: TYSK/HIS ELLER ENGELSK/HIS
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, der har ideer til hvad jeg eventuelt kan skrive om i min SRP, med lige netop disse fagkombinationer? Vil sætte pris på jeres foreslag! -
Engelsk stil - rød tråd og indholdsmæssigt
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville høre om der var nogle dejlige mennesker derude, som ville se min stil igennem. Jeg er nemlig i tvivl om, der er en rød tråd, og om hvorvidt indholdet er godt? Tak på forhånd :) -
-ly endelser på engelsk
ForumindlægHej allesammen. Jeg er blevet stillet til opgave at skulle forklare hvornår man bruger -ly endelser som f.eks. exstreme-ly og andre adjektiver, og hvornår man IKKE bruger dem :-) Mit problem er så bare, at jeg simpelthen ikke kan finde noget på internettet. Det jeg har fundet pt. har modsagt ... -
Lille engelsk oversættelse
Forumindlægokay måske ikke lille. men ikke særlig stor. der er nogle få ord jeg ikke ved hvordan jeg skal oversætte så som: -folketing/folketinget -præsidentialsystemer -parlamentaristiske tokammer -landsting Her er hele teksten (jeg ville være evig taknemmelig hvis der var nogle der gad at se den igennem... -
kort engelsk resume, der skal rettes
ForumindlægShe was a straight-A student and very together (tjekket) until she stopped eating food. She started loosing weight and in the beginning everyone was telling her how great she looked. But that wasn’t enough for her; for the first time she felled that she was in control/had control and she wanted t... -
rettelse af engelsk tekst???
ForumindlægNogen der vil være super søde at kigge det her igennem for fejl? :D eller bare noget af det..? :) In a time where you have trouble finding yourself and your own identity, it is even harder when you can’t figure out how the persons close to you feel. In the text ”On the Beach” by...
