Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11981 til 12000 af 47924
-
Problemstillinger til eksamen om imperialisme
ForumindlægHej alle Jeg sidder til en 24-timers og har om engelsk imperialisme. Jeg har en masse kilder, der handler om årsagerne til/forsvaret for Englands imperialisme i Afrika (moralske, økonomiske årsagsforklaringer osv.). Er der nogen, der har et godt forslag til, hvordan en problemstilling kan formule... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Dansk mundtlig eksamen - folkeeventyr
ForumindlægHvad kendetegner folkeeventyr? Er det godt at bruge kontraktmodellen til analyse af folkeeventyr? -
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Dansk eksamen - reklameanalyse
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min dansk mundtlige afgangseksamen. Og jeg ville være rigtig taknemmelig, hvis I ville bruge noget tid på at komme med et godt svar. Jeg har trukket reklamer, og jeg har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (http://www.adverbox.com/media/campaigns... -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Skriftlig eksamen - Matematik
ForumindlægHej alle Får vi udleveret karakteren for den skriftlige eksamen på samme tid, eller kan det varierer alt efter om hvorvidt man tog eksamen på stx, hf ? Er det ikke idag karakteren for den skriftlige eksamen i matematik A i HF bliver udleveret ? på forhånd tak. -
Intersprogsanalyse engelsk eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen lærerstuderende herinde som har været op i Intersprogsanalysei faget Engelsk? Hvis ja, hvordan gik det? og hvad sagde i til eksamen? ALtså hvad skal man til sådan en eksamen? Vi har endnu ikke fået en forklaring på hvad der forventes af os til eksamen. Håber de... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
STX Mat B eksamen søges!
ForumindlægHej. Jeg søger Matematik B eksamensopgaver som har fået 10 eller 12, da jeg snart skal op i eksamen i mit GSK kursus, vil jeg gerne bruge dem som hjælp! -
skriftlig eksamen engelsk A 2011
Forumindlæghej . er der nogen som ligger inde med nogle skriftlige eksamens opgaver (Eng A)? jeg kunne godt tænke mig at se nogen igennem inden jeg skal op :) -
Fransk eksamen A STX - mundtlig
ForumindlægHej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd. -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
Hvad er forskellen?
ForumindlægHej. Jeg har spekuleret og researched meget på nettet om hvad HHX HTX STX Osv.. hvad alt det er. Kan virkelig ikke finde noget info.. Jeg kunne godt tænke mig en IT Videregående uddanelse efter Folkeskolen. Hvad hedder sådan noget? -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i HF prøven i matematik, men matematik har aldrig været min stærke side. Nogle der kan forklare mig kort, hvad er det jeg skal have styr på i delprøven uden hjælpemidler? Der må da være nogle typiske arbejdsspørgsmål der går igen. Ydermere, er der nogen der ved hvor meg... -
Eksamens gennemsnit på STX
ForumindlægHej Studieportalister Jeg har lige udregnet mit gennemsnit på STX som det ser ud indtil videre. Jeg mangler endnu 2 mundtlige eksamener og kender endnu ikke karakteren på de tre skriftlige jeg har været til i år. Men jeg udregnede snittet ud fra de eksamener jeg har haft indtil videre, og sni... -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal gribe dette emne an, evt. hvad jeg skal gå i dybden med, hvad der er vigtigst, og evt. forslag. Jeg har trukket: Mellemkrigstiden og nazismen Mine kilder hedder og omhandler: Nazismens fremvækst - Et uddrag af en sociologisk un... -
HJÆLP! eksamen imorn pleas
ForumindlægHey jeg har brug for hjælp vedr. min bevis: T^2=r*r1*r2*r3. Jeg mangler eksampler på udførte opgaver med dette bevis. Hjælp jeg er desperat pleas så har du gjordt dagens gerning. På forhånd tak ! -
Eksamen i morgen - artikel - HJÆLP HURTIG!
ForumindlægHej! Jeg skal forklare/definere hvad en artikel er, mundtligt. Hvordan vil I gøre det? Hvad ville I sige? Skal bruge svar hurtig.. :-) På forhånd tak! -
Dansk eksamens stil?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ...
