Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12021 til 12040 af 42938
-
arbejdsbetinget stress syndrom (rapport til eksamen)
ForumindlægHello! nu er det jo sådan at jeg har valgt at skrive en rapport med overskriften ''Arbejdsbetinget stress syndrom''. så er det her jeg stiller mine spørgsmål: 1) skal lave en forside, men kan bare ikke finde et billede der beskriver STRESS.. nogen ideer? 2) har en masse tabeller,... -
MAT B eksamen HHX 23 maj
ForumindlægHej alle, Jeg var til skriftlig Matemati B hhx eksamen d 23 maj på. Jeg fik lavet alle opgaverne men vil gerne have et facit til eksamensættet, hvis der var ville det være super på forhånd tak -
Fysik/Kemi eksamen 9. klasse
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi eksamen i næste uge... Jeg vil bare hører, om nogle af jer ved hvilke underemner der kunne være på disse overemner? Og hvad er godt at øve sig på, hvilke forsøg man evt. kunne lave... Og hvis har nogle gode notater/dispositioner jeg må låne, vil det bare være ... -
Eksamen 23 maj 2016 - Bioteknologi A
ForumindlægHej SP-bruger Har lige været til bioteknologi A eksamen og kunne derfor godt tænke mig at spørge om, der er nogle andre der også har været oppe til denne eksamen og evt, kan ligge deres besvarelse op så jeg kan sammenligne med mit for, at få en ide om, hvor jeg ligger? -
Biologi skriftlig eksamen 27 maj 2025
ForumindlægHej alle, Vil bare høre om der er andre som var oppe i biologi A skriftlig eksamen i dag, der også synes at den var afsindig svær? Har kun talt med folk der har været chokeret over det faglige niveau, som jeg også selv er. Og er der nogen der ved om der sker noget, hvis alle klarer sig dårligt t... -
Hvordan foregår en fysik eksamen c-niveau
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om hvordan en fysik eksamen på c-niveau foregår? Har jeg kun ti minutter til at snakke eller hvordan? Det eneste jeg faktisk ved er at jeg har 24 timers forberedelse... Et af spørgsmålene lyder således: Energi Præsentation af forskellige energiformer og energiomsætninger Stiko... -
Vil du bedømme min engelsk stil? (STX eksamen)
ForumindlægHej med jer, Er der nogen der vil give et par ord (evt også en karakter) efter at have læst min engelsk stil? Det er min eksamen i engelsk skritlig på A-niveau. Opgaven var beskrevet således: Write an analytical essay (900-1200 words) in which you analyse and interpret Miguel Syjuco's shor... -
Den optimale eksamensform?
ForumindlægDette spørgsmål er mest rettet til de videregående uddannelser. Hvad synes I, der er den mest optimale eksamensform? De skriftlige eksamener dominerer de fleste uddannelser. Dette synes jeg fx er en dårlig form for eksmination, da et 12-tal ikke siger så meget om, hvor meget den studerende egentl... -
Eksamen i skriftlig matematik i morgen onsdag den 27/5
ForumindlægI følge eksamenskalenderen, der kan findes på Undervisningsministreriets hjemmeside < LINK > afholdes der i morgen onsdag skriftlig eksamen i matematik STX A og B samt HTX A i tidsrummet 09:00 - 14:00 • Måske portalen skulle lukkes for nye indlæg i den periode ? -
Hvordan foregår den nye Samfundsfag eksamen? (Folkeskolen)
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfunsfag eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan den foregår. Det var noget med at før prøven, så får man forberedelse tid til at svare på de lærerstillede spørgsmål i f.eks 25 min. hvis man er alene. Jeg vil bare lige vide om man må gerne have notater med til prøven?, ... -
Samfundsfags eksamen - Politik med fokus på SF !!!
ForumindlægHej - jeg er igang med min samf B eksamen, og har trukket emnet "Hvordan styres Danmark?" Der er især fokus på SF. Jeg mangler det diskuterende spørgsmål og mit hovedspørgsmål, og ville derfor høre, om der er nogen, der har nogle forslag? Min problemformulering lyder således Hvad var ... -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt -
Eksamens spg. til torsdag d. 16
ForumindlægHej med jer derude! Hvordan ville i tolke dette eksamens spørgsmål? Gør rede for hvordan forskellige vækstmodeller giver anledning til sammenhænge mellem tilvækst i den uafhængige og afhængige variable, og hvordan man kan skelne mellem vækstmodeller ved regression. Kom gerne med ideer til be... -
9.klasses eksamens opgave (8.klasse, som har opgaven som lektie)
ForumindlægHej jeg har en 9.klasses eksamens opgave for. Selvom jeg kun går i 8.klasse. Anyway. Jeg skal skrive en artikel ud fra et billede og et billede tekst. Jeg har vedhæftet billedet. Ønsker svar hurtigst muligt, da jeg snart skal aflevere opgaven. Billedet er med i det vedhæftede dokument. På ... -
Fysik A stx eksamen 02/06-2015
ForumindlægForum for de fymere, som var oppe i dag. Det tager nok tid før alle opgaver er lavet og facit er kommet ud, så jeg kunne bare godt tænke mig at høre facit til 4b og 5b, da jeg er lidt et tvivl med disse :) Vh En meget glad (kommende) student, der nu er færdig med fysik! -
Spansk eksamen 2011 - La amistad
ForumindlægHej. Jeg har været oppe i skriftlig spansk (A) i dag, og tænkte om der var nogen der havde lyst til at rette min stil og evt. give den en bedømmelse? A. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. H... -
Haster/Hjælp: Skolen mener at jeg har snydt til eksamen.
ForumindlægJeg har fået et chokerende brev om at jeg har snydt til eksamen ved at gå nettet. Der står ikke andet relevant information til deres påstand, der er heller ikke beviser vedhæftet. Det handler om matematik a skriftlig eksamen. Det er jo lovligt at gå på nettet men man må bare ikke bruge nettet ... -
Må man medbringe sin computer til kemi-eksamen?
ForumindlægJa, spørgsmålet lyder: Må jeg tage min computer med til eksamen på c-niveau på gymnasiet? Må jeg tage den med ind til forberedelsen, og må jeg have min disposition derpå til selve eksaminationen? -
Stået Studentereksamen
ForumindlægHej, Kom til at tænke på en ting angående de mundlige eksamener, hvad sker der hvis man ikke består f.eks. dansk mundtlig eksamen eller matematik mundtlige, altså får under 6, hvad betyder det så egentlig, kan det forhindre en i at få sin studentereksamen ? -
Den kolde krig - og murens fald. Historie eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige trukket mit historie eksamens bilag. Det omhandler den kolde krig, murens fald og Breznjev-doktrinen. Nogle ideer til problemstilling? Eller emner der kan tages fat i?
