Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12081 til 12100 af 35989
-
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej studi Har fået 4 til eksamen i naturgeografi C, men 7 i årskarakter. På mit pt. nuværende bevis som kan ses på lectio ser det ud til, at årskarakteren ikke er kommet med således at eksamenskarakteren har erstattet årskarakteren. Dette giver ingen mening, da jeg fik 10 i matematik til eksamens... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej. Jeg går og føler mig lidt rastløs og lost, fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal forberede mig til biologi eksamen. Jeg har jo fået biologi spørgsmålene på forhånd, og jo jeg kan godt opfriske min viden og svare på dem, men det er jo primært bilagene som man får til eksamen m... -
Sygeksamen?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen her imorgen med matematik mundtligt i 3.g. Jeg har været syg lige siden igår morges og jeg har det ik bedre. Jeg er bange for at jeg kunne have haft symptomer mht. corona da jeg hidtil hoster, har ondt i halsen, min næse løber 24/7 så er muligvis os forkølet. Tror i j... -
Karakterer på HF
ForumindlægHej. Jeg går på mit første år på HF, og er lidt i tvivl ift. eksaminerne. Jeg ved, at man skal op i alle fag på en HF, og at det ikke er ligesom på STX etc. Men fordi man jo ikke får standpunktskarakterer på HF, ligger lærerene egenlig så på, hvordan du genrelt klarer dig i undervisningen, når m... -
Sygeeksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen. Det er en eksamen hvor jeg har 24 timers forberedelse, men idag (den dag jeg skal forberede mig) har jeg fået det helt vildt skidt, med ondt i hovedet og svært ved at fokusere. Forberedelsen er vel en del af eksamen, så jeg burde vel kunne få syge eksamen. M... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Har du nervøsitet eller eksamensangst?
ForumindlægGennem mit arbejde i en Studenterrådgivning har jeg mødt mange, der har været nervøse for eksamen. Jeg vil opdele eksamensnervøsitet i 3 grupper, så du kan se, hvor du hører til og hvad du kan gøre for dig selv. Forskellen på grupperne er graden af ubehag i kroppen og uhensigtsmæssige tanker og... -
Medicin - min drøm :(
ForumindlægHej alle sammen vores skriftlige eksamener blev offentliggjort igår, og det er chokerende, min snit er gået ned til 9,7 med bonus. Jeg vil virkelig gerne læse medicin - det har været min drøm siden jeg var lille. Jeg elsker at arbejde med mennesker og hjælpe mennesker i det hele taget. Kan man ... -
Fransk karakter!?
ForumindlægHej. Ville lige spørge om, hvad i fik i jeres fransk eksamen. Er nysgerig. =D -
gode råd?
ForumindlægNogen der har nogle gode råd til historie eksamen?? -
Indfør passende variable
ForumindlægEr i tvivl om, hvordan jeg løser denne opgave -> hjælp søges. I et firma er udgifterne til bortskaffelse af affald 89 kr. pr. tons, og der er et månedligt gebyr på 48 kr. Indfør passende variable og opstil en matematisk sammenhæng mellem mængde af affald (målt i tons) og samlet udgift. ... -
Singler/albums
ForumindlægHej alle. Nogen der kan forklare mig om kunstnere laver singles og udgiver dem hvor de så efter samler dem i et album? Hører deres singler ikke under noget? Louise -
Motiveret ansøgning - indsending?
ForumindlægHej derude:) jeg sidder og forsøger at søge ind på kvote 2 - og jeg har i den forbindelse skrevet en motiveret ansøgning, som gerne skulle sendes med min ansøgning. jeg ansøger vha. optagelse.dk - men kan ikke se hvor jeg vedlægger min motiverede ansøgning henne? håber der er nogl... -
Mundtlig afgangsprøve - hvilket emne?
ForumindlægHello. Jeg skal her om 1-2 måneders tid til den obligatoriske, engelske mundtlige afgangsprøve. Men jo mere forberedt man er, jo bedre vil det gå for en. De fire overemner på min skole (pensum) er: - Young People - Fighting for Freedom - Violence/Crime - Hollywood/Celebrities Når man så... -
Gennemsnitlige aktiver, egenkapital, gældsforpligtelser - hvordan finder jeg dem?
ForumindlægHej, jeg sidder med en VØ aflevering, og skal regne rentabilitet, indtjeningsevne, soliditet og likviditet ud. Jeg skal så igang med at regne afkastningsgraden ud, hvor man regner det ud ved at sige: (resultat af primær drift+finansielle indtægter)*100/gennemsnitlige aktiver Problemet er, at ... -
Hjælp til bacheloropgave i Jura.
ForumindlægHej. Jeg har bruge for jeres hjælp til mit bacheloropgave, hvor jeg ikke kan komme i gang med den. Jeg skal lave en dispensation, og derefter komme i gang med opgaven, jeg ved faktiske ikke hvordan skal jeg sat mig ind i opgaven. Jeg vil meget gerne have jeres hjælp hurtigt som muligt p... -
Udfordringer for den Spanske velfærdsstat
ForumindlægJeg skal angiv og dokumenter mindst 3 udfordringer, som den SPANSKE velfærdsstat står overfor. Min første er således 1) Den Spanske velfærdstat står overfor udfordringen om at få nedbragt antallet af arbejdsløse. Nogle der kan komme med nogle flere? Jeg synes det svært, da jeg skal kunne ... -
Karakterfordeling
ForumindlægEn der vil hjælpe mig med denne opgave? -
Absolut og relativ vækst
ForumindlægHej kan nogen derude forklare mig forskellen på absolut og relativ vækst? :/ Det er lidt pinligt, men jeg ved ikke, hvad der er hvad :/
