Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12181 til 12200 af 20688
-
Æg som katalysator?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en fysik rapport om nitratets kredsløb og proteiner i æg, og jeg ville gerne høre, om der nogen der vidste, om æg (primært æggehvide) kunne bruges som katalysator? På forhånd tak for hjælpen. -
my
ForumindlægHej Jeg sidder lige og laver en fysik rapport om, at finde den statiske og dynamiske gnidningskoefficient som er opgivet i my. Jeg ved bare ikke hvad enheden for my i den her sammenhængen er. Nogen som ved det? Hilsen Mike -
Terminsprøve
ForumindlægHej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007 -
Watt til Kj?
ForumindlægHejsa står og skal til at aflevere en fysik rapport, men mangler lige at finde ud af hvordan jeg omregner watt til Kj? der er tale om 100 watt håber nogen hurtigt kan hjælpe! :) -
Haster lidt ..
ForumindlægHej allesammen, jeg har virklig brug for hjælp til en diposition om Metaller i fysik, jeg skal have fundet nogle forsøg man kan laver om metaller, så håber i kan hjælpe mig. hilsen Sandra. -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej:) Jeg sidder og har lavet min fysik rapport om brydningsindeks for acryl, men er i tvivl om der er nok til teori og om jeg skal have noget om totalrefleksion. (ville gerne opnå en god karakter) nogen der vil kigge på den ? -
Forklaring på følgende ligninger
ForumindlægHej, er der nogen som vil læse min fysik rapport igennem som handler om " effekt"? - Det vil betyde meget, og vil se hvad jeg mangler måske at uddybe eller forklare På forhånd tak! -
Transformation og magnetisme
ForumindlægHej\nJeg skal skrive en rapport om magnetisme og transformation i fysik, men jeg ved ikke hvilke emner jeg skal tage op og hvilke jeg skal vælge fra.\n -
pKb-værdien for NaOH ???
ForumindlægHejEr der nogle der er indehavere at en databog i kemi/fysik som lige har mulighed for at slå pKb værdien op for NaOH(aq)på forhånd takmvh kim -
formlen for epot og ekin
Forumindlægjeg er i gang med fysik rapport. og jeg skal finde ud af hvad epot og ekin's formler er og jeg skal komme med nogle eksempler for det.... der der nogen der kan hjælpe?? -
Atomer spektre
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have hjlæp til mit spørgsmål, da jeg er i gang emd at skrive min fysik rapport Hvorfor har atomerne spektre? Håber virkelig I vil hjælpe for har brug for det -
HJÆÆÆLP ! :D
ForumindlægFysik/Kemi ..Hvilken masse har Cl (37 i kernedele)(17 protoner) ?mit eget bud er : 37 Unit.*Men jeg kan ikke helt selv huske reglen omkring dette . -
Hvad er Grundstoffer. haster!
ForumindlægHej! KAn i fortæl mig om hvad, hvordan, hvor, hvem er grundstoffer? hvis i ikke vide så meget, gøre det ikke noget, bare noget om grundstoffer, men vil blive glad hvis i kom med de information jeg bør vide om grundstoffer i fysik... Tak for fo... -
Watt til joule
ForumindlægHej .. har en opgave i fysik jeg ikke kan finde ud af.. håber i kan hjælpe:) - En hårtørrer på 1500 W bruger 4 min på at tørre en persons hår. Hvor meget energi i joule omsætter den? -
Generalisere
ForumindlægHey Et lidt random spørgsmål, men hvad betyder det at generalisere i fysikkens verden? Altså har hørt ordet et par gange i fysiske-sammenhæng, men hvad betyder det? Tak på forhånd! -
Exoplaneter
Forumindlægvi har om exoplaneter mit spørsmål lyder : Hvorfor skal man have 3 fald i transitmetoden og hvorfor ik 2? det kommer fra min fysik lærer :) vil meget gerne have svar på det hvis det er muligt -
Fremstilling af vand ved hjælp af hydrogen
ForumindlægJeg skal i min Fysik/kemi rapport svare på dette spørgsmål: Fremstilling af vand ved hjælp af hydrogen - Jeg skal derved vise det. Er der nogle der her lyst til at hjælpe mig med dette spørgsmål? -
Emissionsspektrum
ForumindlægHej!Jeg står med en fysik afl. og opgaverne er lavet.Men rapporten skal også indeholde en forklaring af hvordan et emissionsspektrum opstår.Nogen der har en god def. af hvordan et emissionsspektrum opstår?Mvh. Thomas -
enhedsomregner
ForumindlægHej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :) -
Se min rapport igennem?
ForumindlægEr der en venlig sjæl som gider se min fysik rapport igennem. Dem omhandler Harmoniske svingninger, og er ikke så lang. Jeg kan evt. sende på e-mail?
