Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12201 til 12220 af 32040
-
Screening-prøve ??
ForumindlægHeej folkeens jeg er lii startet på gym og vi skal have en screening-prøve i engelsk på fredag.. Jeg ville lii spørge om der nogle der ved hvad en screening prøve er?? -
Hvilken stil??
ForumindlægHej! Er der nogle som har prøvet at gennemføre FSA 2010 i engelsk og tysk? - Kan I så ikk fortælle hvilken stil det er man skal skrive? Altså, hvad de to stile handler om? -
Noter på outline?
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med min eksamen i engelsk, men kom en smule i tvivl om man egentligt må skrive noter på sin outline ligesom på din synopsis i dansk?? Tak på forhånd:)) -
8. Klasse Terminsprøver
ForumindlægHej! Jeg har snart Terminsprøve i matematik, engel og dansk, men jeg ved ikke hvordan, jeg skal øve mig på engelsk retskrivning. Er der nogle, som kan fortælle mig, hvordan jeg gør? -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg er så heldig (!) at jeg har fået verdens dårligste engelsklærer, og gennem 1.g er mine karakterer blevet lavere og lavere..Nogen der ved hvordan jeg selv kan blive bedre til engelsk på egen hånd, uden at jeg skal tage ekstra kurser, tage på udlandstur el.lign hvor jeg skal bruge en masse peng... -
3 ord oversat til Latin!!!!!!
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med at oversætte disse 3 ord på latin? "Drift over morale" Og disse 3 på engelsk til latin: "Pleasure over matter" Det er rigtig vigtigt det er korrekt oversat, da google translate ellers ikke er særlig hensigtsmæssigt at bruge. På forhånd tak! -
delkonklusion og metode
ForumindlægHej (: Skal man have metoder med i SRP og delkonklusioner`? -
Racisme
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SRP om Racisme? -
Evolutionsteorien!
ForumindlægHej Alle. Er der nogle som har skrevet SRP i evolutionsteorien? -
Regning ved brug af logaritmetabeller
ForumindlægHalløj alle, jeg sidder med min SRP og skal forklare logaritmetabellerne og gøre brug af dem. I den forbindelse skal jeg svare på opgave 5.30, 5.41, 3.11 og 3.12 i "En revolution i regnekunsten" af Erik Vestergaard. Jeg har isært svært ved opgave 5.41 som lyder: Opgave 5.41 a) Anska... -
Efterskole - Fotolinje ?
ForumindlægHej Allesammen. - Jeg er så heldig at få betalt mit efterskoleophold, men min sagsbehabdler har sagt jeg helst skal vælge en efterskole nær Oestjylland. Og det er lidt træls da jeg havde fundet en efterskole på Sjælland. Så kender i nogle efterskole med en fotolinje. Ikke en medielinje hvor... -
Espergærde Gymnasium
ForumindlægHej,Nogle her inde der går på EsperGærde Gymnasium? -
Hjælp
ForumindlægHvad er kraven for at gå videre på 2 HF ? -
reklameanalyse
ForumindlægJeg skal finde vandrette og lodrette linjer i reklamen. Kan jeg f.eks. også nævne at der er lodrette og vandrette arme af de mennesker på billedet? Eller skal jeg forstå spørgsmålet mere bogstaveligt? På forhånd tak -
AT - synopsis om film
ForumindlægMit emne er som så manges andre: krig, medier og teknologi. Min lærer foreslog jeg valgte at beskæftige mig med filmen Top Gun, der beskriver livet på flåden og livet under en pilot-uddanelse. Det interessante ved netop denne film er, at militæret har været med til at finansiere filmen, samt st... -
BEREGNE MIT GENNEMSNIT
Forumindlæger der nogen der kan beregne mit gennemsnit -
Nogle gode film?
ForumindlægHej. Jeg tænkte på om nogle af jer kendte til nogle gode film? Det må gerne være nogle hvor man selv skal tænke lidt :) Tak. :) -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Atlantis AT 2019
ForumindlægHej :) Jeg har tænkt mig at skrive om Atlantis i old og engelsk. Jeg har mit materiale i old (myten om atlantis) og jeg kan ikke rigtig finde noget engelsk materiale hvor atlantis indgår. Jeg ville hører om i havde nogen gode ideer til hvilke engelsk materiale man kan vælge? -
Valg af valg
ForumindlægHej, Jeg skal til at vælge fag og emne i AT Jeg har tænkt på "den narcissistiske facebook-generation" hvor jeg vil skrive i psykologi C - men mit problem er så: skal jeg vælge dansk eller engelsk som andet fag?? Altså hvad ville være fordele og ulemper ved de to fag? I dansk: Artiklen &...
