Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12221 til 12240 af 48931
-
ER DET RIGTIGT?<'3
ForumindlægHej jeg vil bare lige spørge jer om, om i har bare lidt tid til at se mine oversættelser ;D er de rigtige ? Håber virkelig nogen vil hjælpe mig! Knus Tanja : ) Adjektiv og adverbium ?? 1)He came late ( ham kom sent ) 2)The cat became hungry ( katten blev sulten ) 3) Everything was quietly (alt v... -
oversættelse af en stykke tekst fra El Mariachi
ForumindlægDen danske tekst lyder sådan her:I det nordlige Mexico, i byen Acuña foregår følgende: En mariachi søger arbejde. I begyndelsen er han ikke særlig heldig. Han går ind på en bar og selv om han siger, at han simpelthen lever af drikkepenge, ler bartenderen ad ham; Mariachier er gået af mode. Idag b... -
Afsnitsum
ForumindlægHej Det er angående delopgave d). Jeg er ikke så god til at regne N ud fra et afsnitsum. Helt generelt hvordan gør man? Kan man gå ud fra en skabelon og altid følge den og få et korrekt svar? -
Elektroder? :/
ForumindlægHejsa!! Jeg er ved at læse til min fysikprøve på torsdag, og læser lige nu om et elektrofilter der forhindre flyveaske fra kul afbrænding i at komme ud i luften.. Der står: "elektrofilteret er opbygget af en række metalplader og elektroder" Hvad er "elektroder"? Nogen der ... -
trymskvadet ??
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig med at analyse trymskvadet?? .. -
SRO
ForumindlægHvad er forskellen på når man skriver et abstract og indledning? Håber der er en der kan hjælpe mig :) -
Pædagogik
ForumindlægHej derude. Jeg vil lige høre om, der er nogen af jer, der har læst pædagogik i universitetet? Eller kender nogen, der har? Vil gerne høre lidt fra nogen, der har været igennem det. Derudover er der så meget læsestof på engelsk eller? -
Hvad er et essay?
ForumindlægHejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er? -
sibling rivalry
Forumindlæghej jeg har fået en lille opgave i engelsk hvor jeg skal discutere om sibling rivalry( rivalisering mellem søskende). ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, håber i kan hjælpe:D -
Kronprinsen til OL 2008?
ForumindlægHej alle i seje SP medl. Jeg sad lige og overvejede om i synes at Kronprinsen skal møde op til i de olympiske lege i 2008? Personligt mener jeg, at han kommer for at give de danske sportsfolk støtte, og af interesse. -
Kan jeg klage over min årskarakter hvis jeg har fået en meget højere eksamenskarakter
ForumindlægJeg har fået en årskarakter på 7 i skriftlig dansk men har altid følt at mine afleveringer var bedre end det. Uanset hvor meget jeg har spurgt min dansklærer om hvad jeg kan gøre og så faktisk gøre det er der tilsyneladende altid noget nyt. Til eksamen (som er den første stil der ikke er blevet v... -
Terminsprøver? :)
ForumindlægHej! Jeg skal snart til terminsprøver - altså i 8 klasse - (i december, så snart og snart......) også tænkte jeg på hvad man egentligt skal "op i"? Er det bare matematik - færdighedsregning og problemregning og så noget dansk? Har hørt man får nogen timer til at skrive en stil, eller ... -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
hjælp til oversættelse
ForumindlægI dag er der mange yngre familier, der har behov for hjælp, fordi de har travlt. Måske har de brug for en havemand på deltid, en barnepige eller en vinduespudser. Derfor ser vi mange flere virksomheder, der tilbyder at løse familiernes problemer i hjemmet. Nogle virksomheder har specialiceret sig... -
OXFORD OG HARVARD UNIVERSITY
ForumindlægHej mennesker. Jeg er en 1.g, som er meget ivrig efter at studer på enten Harvard eller Oxford university. Er der nogle som ved hvornår man senest skal sende en ansøgning? I må derudover meget gerne skrive en masse andre krav, som i ved univeriteterne kræver. -
Skal det være who eller whom?
ForumindlægHej.. But when it comes to the fair people, who actually do recycle, and whom we ought to admire, they often are not helping the environment at all. Jeg er lidt i tvivl, om det skal være who eller whom der, hvor jeg har markeret med fed. Jeg ville selv mene, det er whom, for hvis man spørger: ... -
Kvote 2 - jura
ForumindlægHejsa Jeg vil søge ind på kvote 2 til jurastudiet, men der står, at man skal have haft matematik C og det har jeg ikke haft siden 10. klasse - kan jeg vedlægge eksamenskaraterer derfra eller skal det være et fag jeg har haft på HH? -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Nogen der har læst denne tekst?
ForumindlægGo' aften allesammen :o)Jeg er ved at skrive et engelsk essay (højniveau, 3.g sproglig linie). Teksten jeg skal skrive om hedder "Not yet, Jayette", og jeg tænkte på om der var nogen der havde læst den? Jeg kan nemlig ikke finde en opgave om den, og jeg har RIGTIG meget brug for nog... -
Spansk:bedes rettes
ForumindlægHej. Er der nogle som kan overtales til at rette følgende igennem? Tak. El fútbol americano es sin duda el sport el más popular del mundo hispánico. El liga de fútbol España es uno del mejor grande del mundo, y en América latina encontramos unos del más b...
