Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 12241 til 12260 af 163701
-
Inspiration til Vø/engelsk SRP
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til at have min vejleding i SRP, ud fra fagene Engelsk og Virksomhedsøkonomi.. Indtil videre har jeg ikke funder en god måde at forbinde de 2 fag, på grund af, at det kan blive besværligt at skaffe det nødvendige materiale fra en international virksomhed til at lave m... -
Engelsk terminsprøve, grammatikopslagsbog? Og råd!
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
f(x)=b*a^x
Forumindlægbestem a og b når f(x)=b*a^x og grafen går gennem (2,3) og (3,32) nogen kan hjælpe mig? tak på forhånd -
find a ved eksponentiel ligning
Forumindlæghej allesammen jeg skal finde en ligning ved ligningen f(x)=4*a^x grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100) jeg skal bestemme a jeg ved hvad formlen for a er, men hvordan kan jeg finde den hvis jeg ikke ved hvad x ved ligningen er? -
f(x)=b*x^a
ForumindlægJa jeg har fået en række tal, som jeg har ført ind i et dobbeltlogaritmisk papir, og derfor fået en ret linie.. Jeg skulle kunne bevise at tallene kunne beskrives ved en funktion med forskriften: f(x)=b*x^a Men hvordan udregner jeg a og b ? -
Lineær sammenhæng - betydningen af a og b
ForumindlægJeg skal kunne forklare betydningen af a og b i den lineære sammenhæng, y=ax+b Det er bare beviset for a der volder mig problemer, så hvis nogle kan forklare det ville det være meget hjælpsomt! I mit bevis står der: Når x vokser med 1 i y = ax+b vil y blive a større. BEVIS: Hvis vi indsætter ... -
Oversættelse 7 linjer fra engelsk til dansk..HASTER!!
ForumindlægHej alle... Jeg har fået til opgave at oversætte syv linjer fra engelsk til dansk, men teksten er lidt svær for mig... Håber i kan hjælpe mig... Jeg har vedlægt teksten som word dokument.... -
engelsk eksamens opgave (skriftlig) fra den 20/08-07!
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en opgave fra den 20. August 2007? engelsk skriftlig eksame ang. kloning -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D -
vektor (opg.E2012 mat A 1-årig)
Forumindlæghej håber der er nogen der er i stand til at hjælpe mig med dette lille sppørgsmål. Tror det er forholdsvist let, men jeg er bare ikke helt sikker i min sag.l vektor(a) + vektor(b)l = ??(l=længden af, samme tegn som numerisk-tegnet)Jeg ved at:l vektor(a) l = 2l vektor(b) l = 5vektor (a) * vektor ... -
Tysk søkrigsførelse i Atlanterhavet + engelske modforholdsregler
ForumindlægHej Alle!! Jeg sidder med en opgave, der går ud på, at finde en eller flere kilder, som fortæller noget om tysk søkrigsførelse i Atlanterhavet samt om de engelske modforholdsregler - begge dele under 2. verdenskrigsperioden. Men jeg har svært ved at finde kilder om dette. Så hvis der tilfældigvis... -
Kort, kort oversættelse = engelsk-dansk
Forumindlægcredit sequence, hvad er det? -
SRP - Afsætning/Engelsk på bar bund!
ForumindlægHej Hej. :) Jeg er landet i den uheldige situation at det firma jeg havde forberedt mig på at skrive om i min SRP er gået konkurs igår og derfor kan jeg ikke køre videre med det åbenbart. Derfor er jeg lidt på barbund med hvad jeg skal skrive om nu? Hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan s... -
Kommentarer til engelsk essay - Two Kinds
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay over novellen "Two Kinds", men jeg ville bare lige høre, om der var nogen, som gad læse den og komme med konstruktiv kritik? :) På forhånd tak! :D -
Engelsk eksamen B niveau, hvad synes i?
ForumindlægHvad synes i om eksamen i Eng B? -
En lille opgave i engelsk, som skal besvares på dansk:)
ForumindlægHej alle:) Jeg skal aflevere en opgave i morgen, men i sidste opgave er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive. Opgaven lyder: Nedenstående er et læserbrev til redaktøren på en indflydelsesrig avis. Brevets afsnit er nummererede. Besvar følgende spørgsmål: 1. Hvem er de egentlige modtagere af l... -
IT-Eksamen HTX Mat A
ForumindlægHejsa...Skal efter to dage med forbedrelsesprojekt op i matematik a i morgen i det der hedder IT-forsøgs eksamen...Ville bare hører andre HTX'ers mening om opgavesættet for i år (der jo primært har handlet om vektorfunktioner osv.) og hvordan i vil gribe det an i morgen til den endelige eksam... -
hvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil|
Forumindlæghvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil| ? -
Nogle der gider at læse min engelsk stil?
ForumindlægSom overskriften pænt fortæller. Først: engelsk er min svage side og jeg skal aflevere noget imorgen. Så hvis der er nogle, som har tid, må i gerne rette og læse den. Det vil jeg sætte pris på, har ikke så meget hjælp at hente hjemmefra. Så, skriv hvis du gider at læse den og give lidt konstruk... -
Engelsk eksamen 10. klasse I MORGEN!
ForumindlægHej derude ;) Er der nogle der kan hjælpe mig lidt og fortælle hvad i syntes det ville være godt at komme ind under til de her emner, (altså noget aktuelt samfundsmæssigt osv) School shootings American Culture Blacks in the USA Afgahnistan culture Sport(Hooligans) British youth – Growing up...
