Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12281 til 12300 af 160718
-
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
Tysk a-niveau studentereksamen
ForumindlægJeg har været oppe i tysk a-niveau studentereksamen og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogen udefras kommentarer til min stil samt evt en karakter :) -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
Fsa 2008 matematik december
ForumindlægHej! jeg ville høre om der var nogle der havde svarene til fsa opgaven fra december 2008? -
matematik med et twist af naturgeografi
ForumindlægHej og hjælp! - Undersøg tilbagetrækningen af gletscheren. Hvor meget har gletscherfronten trukket sig tilbage siden 1850? http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii02-dk.html (øverste billede) http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii01_kort02_large.jpg - vi er to på opgaven, og vi kan bare ikke find... -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. er der nogen der ved om man må have noter skrevet på computeren med til sin mundtlige eksamen ? Eller skal de være skrevet i hånden ??? :s -
En enkelt lille matematik opgave hjælp
ForumindlægAngiv følgende tal som uforkortelig brøker: 4½ * 5 2/3 Hurtig hjælp.. -
Matematik færdigheds regning
Forumindlæger der nogle som kender en hjemme side hvor man kan øve sig på færdigheds regninger ? -
Radioaktive henfald, matematik
ForumindlægHJÆLP -
SSO skabelon til matematik
ForumindlægHej derude sider fast med at starte på min SSO er der nogen derude som kender en god skabelon til SSO så jeg ved hvordan det skal sættes sammen og kan komme igang. tak på forhånd :) -
Lokalt minimum, bestem a.
ForumindlægFunktionen f(x)=12x-x^3-20 har et lokalt maksimum, der falder sammen med med det lokale minimum for g(x)= x^2-ax Bestem a Nogen der kan give en forklaring (med formler) på, hvordan denne opgave skal løses :) -
find a og b
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe med opgaven der er vedhæftet? -
Muntligt Dansk A
ForumindlægEr der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det. -
Matrix med parameteren a
ForumindlægJeg har lavet følgende (vedhæftet). Mit spørgsmål er: Er der mere der skal laves på denne opgave eller er jeg færdig? -
Spansk A Eksamen- hvordan gik det??
ForumindlægSÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`... -
Alle danskbegreber til A-niveau
ForumindlægFindes der en hjemmeside, hvor man kan se alle danskbegreberne? Tak på forhånd -
beregning af vinkel A
Forumindlæghej Jeg har et mindre problem... Jeg kan ikke lige huske hvordan man finder vinkel a i denne opgave: I trekant ABC er b=6, c=4 og vinkel c=33 grader afgør om der er to løsninger og hvordan regner man vinkel A? Tusind tak på forhånd og håber virkelig på at få noget hjælp i en fart :) -
Bestem a og b??? help!!
ForumindlægEn funktion f(x) er en eksponentialfunktion med forskriften f(x) = b*ax bestem a og b når a) f(0) = 4 og funktionsværdien vokser med 10%, når x vokser med 1. b) f(x) = ½ og funktionsværdien vokser med 2%, når x vokser med 1. c) f(x) = 10 og funktionsværdien falder med 5%, når x vokser me... -
Bestem afstanden fra A til B
ForumindlægPleas hjælp mig!! I den vedhæftet opgave står der at jeg skal bestemme afstanden fra A tiil B. Hvordan gør jeg det? -
Aflervering..hjælp! a-niveau mat.
ForumindlægNår en gletcher bevæger sig ned af en bjergside afhænger isens fart bl.a. af dybden under gletscheroverfladen. Jo dybere man kommer ned under gletscherunderfalden desto langsomere bevæger isens sig. i en model for en bestemt gletscher regner man med at isens fart er givet ved: v=100-0.00046*h^...
