Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12281 til 12300 af 40685
-
én forkert sætning.
Forumindlæghej jeg har oversat denne sætning til engelsk og ved der er fejl ved of that - hvordan gør jeg den til en korrekt oversættelse..? The breach between the natives and the planters became bigger of that they didn’t have the same religion. den er oversat fra dansk som: Kløften mellem de indfødte o... -
Har brug for hjælp til denne.
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. Indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 2005. -
Hm, hvad syns I, Plzzz hjæælp?
ForumindlægHey alle sammen. Jeg er ret forvirret omkring hvad jeg skal vælge af emne og fag til AT. vil gerne ha nogt inde for kultursammenstød. socialerings problemer osv. har tænkt m at vælge samf (A) men hvad kunne dt andt fag være. dansk el. psykologi? tænkte at på læse en novelle omkring emnet hvis j v... -
karakter
ForumindlægEr det rigtigt at musik, billedkunst og idræt tæller halvt? -
Skifte Gymnasium?
ForumindlægHej alle brugere på SP. Har bare et enkelt spørgsmål, som jeg forhåbentligt får et svar på! Spørgsmålet lyder således - Kan man skifte fra HTX til STX før et grundforløb ender? Tak på forhånd! -
Årskarakters betydning
ForumindlægHej alle Der er en lille ting jeg er blevet i tvivl om. Jeg går på STX og har lige været oppe i fysik og fik et 10-tal, min årskarakter lå på et 7-tal. Mit gennemsnit i fysik vil blive regnet ud fra begge karakter, ikke sandt ? Men det jeg så tænker på er de fag jeg f.eks. har på A-niveau. Altså ... -
Lærer eller universitetselev søges til eksamenshjælp 200 kr i timen
ForumindlægHej Jeg søger enten en lærer eller en meget dygtig universitetselev til at hjælpe mig inden min eksamen i dec eller jan.i faget religion 200 kr i timen. Religion på C niveau om islam og kristendom -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Årskarakter?
ForumindlægHVad bruges årskarakterne til på STX?? Vi fik for ikke så længe siden standpunktskarakterer, men vi mangler altså fortsat års samt afsluttedefags karakter. Kan lærerne finde på at trække en ned når de giver årskarakterer?? Eller ser på ens standpunktskarakterer, som man har fået i løbet af året o... -
Udtrækning af eksamensplan
ForumindlægHej alle sammen ! Som en stor del af jer her inde skal jeg også snart til at afslutte min studenter eksamen på stx. Mit spørgsmål er bare, hvordan det helt præcis forholder sig angående hvordan eksamensplanen udtrækkes, og om der er større chance for at komme op i nogen fag end andre ? Min stu... -
approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion
ForumindlægJeg skal snart op til STX MAT A mundtlig og jeg ville bare lige hører om nogen kunne hjælpe mig. "Du skal også gøre rede for det approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion." -
Statistik
ForumindlægHej. jeg sider her med mine skriftlig eksamens opgaver, og vil lige udregne om jeg har fået denne opgave rigtigt, så det kunne være sødt af jer hvis i lige ville udregne den. Nedenstående tabel viser antal familier i Danmark med mere end én bil, dels angivet i tusinde, dels angivet som in... -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Synopsis indledning
ForumindlægJeg er lidt lost omkring hvad en indledning i en synopsis skal indholde jeg har valgt emnet titanic og fagene historie og religion og indtil videre har jeg skrevet dette, men ved ikke op det er sådan en indledning skal være, håber nogle kan hjælpe Min indledning : Jeg har valgt dette emne... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis man har fået 00 til eksamen i et C-fag, men samtidig en årskarakterer på 4 i det pågældende fag, har man så dumpet eller bestået? Da begge karakterer vægter med én, bliver snittet jo 2 (altså grænsen for at bestå). -
Pietisme?
ForumindlægNogen som helt kort og meget pædagogisk kan forklare hvad pietisme er? :D Skal til eksamen om nogle timer og kan simpelthen ikke hitte ud af det -
Statsautoriseret revisor
ForumindlægHej. Jeg afslutter stx i år og er begyndt at tænke på hvad jeg vil læse til. Har tænkt lidt på at blive statsautoriseret revisor da det lyder spændene. Men er der nogen der ved hvor lang tid det tager og hvordan man bliver det? -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
rette synopsis
Forumindlægjeg skriver i fysik og religion er der nogen som gider at rette min synopsis
