Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12521 til 12540 af 25374
-
Tysk text til rettelse
ForumindlægHej. er her nogen der lige har tid til at kigge igennem? tak på forhånd.Es handelt von eine junge Mädchen, sie heiBt Sabine. Sie ist 1.73 Meter GroB und wiege 54 Kilo. Sie ist zufriedet mit seine Figur, aber sie achte nicht aufs essen. Sie treibe regelmäBig Sport. Sie macht Ballett, fahre Fahrrad... -
Nogen der måske vil rette min franske præsentation af min kat?
ForumindlægDen er meget kort og jeg ville sætte pris på, at en måske ville hjælpe. Hvis i har nogle idéer til hvad jeg mere kan tilføje, så sig endelig til :) J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions et les oiseaux mais elle ... -
Herodot. Kampen mod perserne.
Forumindlæger der ikke nogen der har noget godt at sige om denne her.. har lige fundet ud af at mine noter ikke er helt tilstrækkelige.. og jeg skal op i dag kl 14:30! læser på livet løs, men det ville være godt hvis der var nogen der havde lidt noter til den... -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
Lektiehjælp søges
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til en pige i 6 kl og en dreng i 7 kl. Det skal ske hos os, som er på frederiksberg og det er 2 timer om ugen, måske mere. VH Henriette -
Produkt til projektopgave?
ForumindlægHej !!! Der er nu kun en uge til vi skal have projektuge(uge 5) og vi har brug for hjælp/inspiration til et produkt eller en kreativ fremlæggelse. Hovedoverskriften er Det moderne samfund, vi har dertil valgt udviklingen af kvindernes rolle på arbejdsmarkedet. Vi har selv overvejet at lav... -
Der bedes om rettelse af lille tysk tekst
ForumindlægHejjeg ville gerne bede nogen om a tage et kik på denne tekst, og eventuelt rette fejlene der er....Die Stimmung in der Geshichte der Kafka ist wie einen verwirrent Traum oder Alptraum. Die Situation, in die die Hauptpersonen sich befinden, ist einige mal surrealistischen und oft zu den Untergang... -
Stalin
Forumindlæg\n\n\n \nEr der nogen der ved hvad det væsentligste er ved Sovjetuniones politiske udvikling,under Stalins magt? ved slutningen af 1920' til starten af 1940'erne ...?? \n -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
Ikke tage på studietur
ForumindlægHej Jeg er en dreng. Vi har en studietur, og har egentlig ikke lyst til at tage med. Den er frivillig. Jeg vil gerne sige, at jeg ikke kommer, men så frygter jeg, at jeg er the "lonley wolf" og folk vil måske bagtale mig, og jeg vil få dårligere karakterer osv. Hvad skal jeg gøre? -
Mdtl. eksamen (Engelsk B)
ForumindlægHvordan foregår engelsk eksamen? Skal man perspektivere til en tekst som man har læst i løbet de tre år? -
fra fred til krig(2. vk)
ForumindlægHar lidt problemer med at forstå hvordan freden bliver til 2. verdenskrigen.Ved godt at Tyskland har skylden for det meste, men kan ikke hitte rede i, hvad det er der sker og hvad der indleder krigen?Nogle der har nogle gode notater? -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Spørgsmål til Old
ForumindlægJeg har lige nogle spørgsmål, håber at I vil hjælpe.1. Jeg har læst noget her inde om det apollonistiske og det dionysiske livssyn, hvad står de to for?2. Er der er gud til beskyttelse af fremmede?3. Hvornår levede Sokrates?4. Hvornår levede Solon og Kong Kroisos? - jeg har læst at de ikke lever ... -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du? -
Iliaden overordnet
ForumindlægHejsa :) Der er noget som jeg bliver nødt til at have på plads. Achillues og Agamemnon er de ikke grækere? Og de har taget Chryseis til fange? Og de kommer så til at kæmpe mod trojaerne? Nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt? -
sociologi & journalistik???
ForumindlægHej! Nu har jeg prøvet på at finde informationer omkring; at tage en kandidatuddannelse i journalistik dog med en bachelor i et andet fag, det jeg tænker på er: enten sociologi eller idéhistorie. Vil det ærlig talt give gode jobmuligheder? Jeg har hørt mange steder at der er brug for journali... -
Ukendte ord og navne i Illiaden
ForumindlægHvad er det hellige Killa? Hvad er Tenedos? Hvad betyder Smintheus? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg er i praktik i en børnehave, hvor jeg skal finde ud af, hvorfor børnehaver de har læreplaner. Nogle gode ideer?
