Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12601 til 12620 af 57177
-
Engelsk hjælp
ForumindlægHej jeg ville blive utrolig glad hvis nogen gad hjælpe med at rett følgende. I am very worried about our situation; many youth don’t have the money to pay their payment. We have to do something, also because of the bad light we are in right now. We have to tighten our policy. I have some few sugg... -
Whats wrong ?
ForumindlægHeej Jeg har skrevet en sætning, og der er en fejl ved ordet succeed. Hvad skal det så hedde i stedet for suceed ? She knows she has something good in store, but it takes times, and she must be quiet and patient and it succeed. -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
Program til matematik
ForumindlægHej, er der nogen, der kender et program til matematik? Ligesom Word etc, hvor man kan skrive noter. -
elektrisk energi
ForumindlægNogen der kunne hjælpe med at finde noter om elektrisk energi. Eksamen i morgen -
Kan de det??
ForumindlægEr lidt nede lige nu!Var til eksamen her idag (i dansk) og synes selv det gik okay. Da jeg kommer ind siger min lærer da også til mig, at jeg har fået 10 og jeg bliver total glad, men så efter et par sekunder reagerer min censor pludselig og siger "nej, du mener vel 9" og så begynder de... -
Privat Undervisning Søges
ForumindlægHej Jeg er en 18 årig gymnasieelev fra Birkerød som søger noget hurtigt privat undervisning i mundtlig engelsk her inden den 29 maj hvor jeg skal op.Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan.Der er tale om engelsk højniveau i 3.... -
reglement vdr eksamen
Forumindlægher til min studentereksamen skulle jeg op i religion... det hente så at jeg kom op i en tekst som vi tidligere havde læst i klassen, men som ikke var del af pensum.. så vidt jeg husker er det ulovligt at opgive tekster til eksamen som er gennemgået forinden i klassen. tager jeg fejl, således at ... -
A discussion about Denmarks finances
ForumindlægHi every wise persons out there. Today i want to have a discussion about finances. I want all persons pronunciations in English and only English. Here is the title on the subject. "Do you think, that Europe shall be intervene in development in Danish finances? ... -
oldeksamen
ForumindlægHej...Jeg var til oldtidskundskabseksamen i dag, og kom op i hulebilledet, hvilket jo er et meget spændene emne, og i forberedelsen skrev jeg mange noter - på teksten...Da jeg så kommer ind i lokalet hvor lærer og sensor sidder, bliver de meget agressive og informere mig om at jeg meget vel kunne... -
kun 300 ord ;)
Forumindlæger der ikke lige en der vil kigge min stil igennem??\n\njeg har skrevet den her, og det er ikke nogen god opgave, men bare en lille stil på 300 ord ;)\n\nmen here goes:\n\nMy third year assignment.\n\nIn my third year assignment I shall write in Italian. Some of the topic’s are about children who... -
Hvor er fejlen?
ForumindlægHej .) Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen i følgende sætninger: 1) The meeting of the two cultures are very interesting. 2) His stay in the village has been a joke and a completely waste of time. 3) Paul Auster did not wrote "The blindfold", his wife did. 4) Whether a postmodern ... -
metoder AT!
ForumindlægHvad er forskellen på den dansk faglige metode og den samfundsfaglige metode i AT? -
kasus - endelserne afgørende for hvilken kasus?
Forumindlæghvad er de forskellige kasuser? og på dansk? hvorfor har man den? hvilken funktion har de? eksempler? :) -
UNDEREMNER TIL FRIHED
ForumindlægNOGEN DER KAN UNDEREMNER TIL FRIHED -
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ... -
Eksamen 23 maj 2016 - Bioteknologi A
ForumindlægHej SP-bruger Har lige været til bioteknologi A eksamen og kunne derfor godt tænke mig at spørge om, der er nogle andre der også har været oppe til denne eksamen og evt, kan ligge deres besvarelse op så jeg kan sammenligne med mit for, at få en ide om, hvor jeg ligger? -
:( Hvor meget betyder de afsluttende C fag i 1.g?
ForumindlægHej.. Har haft en skidt dag... Hvor meget betyder årskarakterene i 1g, altså de fag jeg har afsluttet, C-fagene..? Har lige logget på lectio og set følgende: ''Karaktere på eksamensbevis'' Matematik C mdt 00 Matematik C skr 00 Fysik C 00 Biologi C 00 Samfunds...
