Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12601 til 12620 af 160718
-
Brydningsindeks som a i regressionsanalyse
ForumindlægHej, Jeg prøver at finde ud af argumentationen bag at brydningsindeks kan beskrives ved hældningskofficienten a (y=a*x+b) ved lineær regression når det er sin(i) (sinus til infaldsvinkel) som funktion af sin(b) (sinus til brydningsvinkel). Jeg har vedhæftet et eksempel af regressionsanalysen h... -
Matematik program der viser udregninger?
ForumindlægKender i et matematik program, der viser hvordan ligningen f.eks. bliver løst? -
Un weekend a Paris
ForumindlægDet er både en skriflig opgave, og en mundtlig opgave, som jeg skal lave. Her kommer spørgmålene, som skal besvares. Den skriftlige opgave Decrivez l'endroit préféré pendant votre visite touristique de paris. Déscription de votre chambre a l'hotel. Vous voulez partager votre e... -
Engelsk - A synopsis for HTX
ForumindlægHey alle sammen Jeg er igang med at skrive en engelsk synopsis, men ved ikke lige helt hvad den skal indeholde... har søgt på nettet og fundet lidt men vil høre om det er ok a smide i en synopsis der kun må være 2 sider med indholdfortegnelse... * Intro * Lidt indhold fra det emne jeg skrive... -
Tysk A mundtlig eksamen - haster!!
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ... -
matemaitk b - niveau
Forumindlæghej alle. Jeg skal starte på STX efter sommerferien og skal have matematik på b muligvis a niveau. Nogen der ved hvilken lommeregner jeg skal anskaffe mig? på forhånd tak Nissehue -
Spansk A mundtlig eksamme
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig spansk A, jeg er lidt forviret over hvordan det hele vil forgår. Den bliver 2 delt, den ene bliver 24 timers og den anden bliver en ekstemporaltekst som jeg får derover. Der er nogen der siger at selve ekstemporalteksten vil forgår på dansk, men den med 24 ... -
Kort oversættelse - A niveau
ForumindlægKan godt bruge et par ekstra øjne :) Hvorfor handler den 40-årige mand ikke I H&M? “mænd er det sværeste af alt. De har ikke det gen, som kvinderne har. Mænd vil have hjælp af ekspedienten, som giver gode råd, mens mange kvinder handler helt på egen hand. Vi er faktisk lige begyndt en ny satsni... -
Engelsk A - Omkring verballed
ForumindlægI eksemplet er verbet had understreget og jeg skal skrive hele verballeddet samt hvilken grammatisk tid verballedet er. The fields were green and there were small green shoots on the vines, the trees along the road had small leaves and a breeze came from the sea. - Jeg forstår ikke spørgsmålet ... -
Mundtlig mat A
ForumindlægHejEr der andre som kan trække vektorfunktioner til mundtlig eksamen?Hvis ja, hvad mener I så at man skal tale om? -
Ekspontilfunktion - Bestem a og b HJÆLP!!
ForumindlægHejsa jeg sidder med en opgave der har pinet mig i et stykke tid nu. Håber der er nogle der kan hjælpe mig frem til det korrekte resultat på en let forklarig måde. På forhånd tak! Opgaven lyder således: Ifølge ovenstående udklip er antallet af danskere over 100 år vokset fra 158 personer i 1980 ... -
Bestem a og b - uhj
ForumindlægHej, jeg har en funktion f(x) = ax2 + bx som jeg har differentieret til f'(x) = 2ax + b f går gennem P(-2,1) og har en tangent med hældningskoefficienten -3. Skal så bestemme a og b, hvordan gør jeg det? -
Carateriza a César
ForumindlægHej godtfolk jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Skal aflevere Carateriza a César ud fra en tekst vi har læst. Denne lille opgave er med til at bestemme vores karakter, og da jeg frygtelig gerne ville have over 5, kunne det være dejligt med lidt hjælp.Oversættelse:César Benitz er fra Spanien og 35 å... -
Aquaspa A/S
ForumindlægEr der nogen der har VØ opgaven Aquaspa A/S? -
Påskeklokken af Martin A Hansen
ForumindlægNogen der har lavet en analyse af Påskeklokken af Martin A Hansen -
Aquaspa A/S
ForumindlægNogen der har lavet eksamens opgave om Aquaspa A/S ??? -
Vægtning af bioteknologi A
ForumindlægHej Er der nogen som ved hvor meget eksamenskarakteren i bioteknologi A vægtes som? -
Magnetisk felt fysik A
Forumindlæga) får jeg 71,3g b) hvordan gør jeg? -
Fysik A Eksamensprojekt Idéer
ForumindlægNogen der kender til et godt fysik A eksmanesprojekt emne? -
IØ A sygeeksamen 2014
ForumindlægNogen der var til sygeeksamen IØ A og kan jeg hjælpe mig?
