Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12701 til 12720 af 25374
-
tysk oversættelse
ForumindlægEr der nogen som har tid til at se en tysk oversættelse igennem? det er til mandag -
Slægt
ForumindlægPå klassen har vi læst en saga (Ravnkel) som hanlder om slægt, ære osv. Og i den forbindelse skal vi skrive en stil som skal handle om slægtens betydning, og den skal være på 3 sider. (slægtens betydning både i nutidens og datidens samfund). Jeg håber at I kommer med nogle idéer til hvad je... -
Hippiebevægelsens nedgang?
Forumindlæghej alle. Jeg skal til at skrive et AT projekt om hippiebevægelsen. Det er selvfølgelig oplagt at stille spørgsmålet om hvorfor denne nye "kultur" opstod, men dette spørgsmål får mig til at undre mig over hvorfor og hvordan hippiebevægelsen så 'stoppede' om man vil. Jeg har sv... -
Demokrati og islam
ForumindlægJeg skal op til et eksamensprojekt her på fredag, emnet er danske konvertitter(selvvalgt) Ting som konversionsforløbet, bevæggrunde for at konvertere og den historiske/samfundsmæssige baggrund for et stigende antal danskere, som vælger at konvertere til islam, har jeg godt styr på. Vil dog meget ... -
danske velfærdsstat
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med de her prøveeksamensspørgsmål.. 1) Analyser hvilke udfordringer og "pres" den danske velfærdsstat står overfor? -
bæredygtig udvikling
Forumindlæghvd kunne vi gøre bedre, for at få en bæredygtig udvikling ? nogle forlag, håber i har for er virkelig løbet tør for ideer -
hjælp det haster virkeligt meget..
Forumindlægdet er indenfor Journalistisk. hvad er et medium? hvad er et sagprosa? hvad betyder målgruppe? hvilke genre er der i Journalistisk? hvilke genre er der i sagprosa? hvad er ironi og sarkasme? -
job.. men..
ForumindlægHej..Jeg har li fået job.. endelig.. Men problemet er at jeg er kommet til skade med min ryg,og har kun arbejdet 3 gange. Jeg tvivler derfor på om jeg kan fortsætte med mit arbejde. Jeg har også brug for penge.. men hvad vælger man så, sin ryg eller penge??? Hva ville i gør hvis d var jer.. Jobb... -
Trekanter
ForumindlægI en trekant ABC er BC =4/3AB og AC =2AB. a) Tegn en model af trekanten, og bestem ∠A . b) Bestem AB,når Hb =4. Se også opgaven i det vedhæftede dokument :) Jeg kan desværre ikke finde ud af denne opgave :( tak på forhånd for hjælpen -
hurtig rettelse
ForumindlægHåber der er en der vil rette for de værste fejl...Los padres de Mariana se sienten muy defraudados por su hija y la reacción de ambos al escuchar la noticia va llorar. Es Claro, porque Mariano tiene 15 años solamente y ella está muy joven todavía. Como joven es difícil que hacer una elección si ... -
Hjælp t Tysk?!
ForumindlægJeg skulle oversætte nedenstående tekst fra dansk til tysk. Hvis der er nogen, der vil se den igennem, vil jeg blive meget glad :)Det usædvanlige ved Goethes sensationelle roman er, at den med stor åbenhed skildrer forbudte følelser. Desuden angriber den en forløjet samfundsmoral. Das Aussergewöh... -
Jobansøgning
ForumindlægHej. Jeg er snart 18 år og har meget brug for et job. Men jeg har og aldrig haft noget job og jeg er autist. Derfor har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal få fat i et job. Skal jeg sende en ansøgning eller bar' gå ned og få fat i ejeren af butikken? Hvis jeg går ned til ham hvilket tøj skal... -
Udvekslingsstudent i et år. Har du prøvet- eller kender du nogen, der har prøvet det?
ForumindlægHej alle :-) Jeg er en 15 årig pige, der virkelig gerne vil på udveksling i et år. Vil specielt gerne til lande i Sydamerika, til Indien eller ihvertfald nogle lande med en helt anden kultur en den vi har i DK. Jeg har tænkt mig at ansøge i Rotary. Jeg vil høre, om der er nogle her, der har... -
hjæælp!
ForumindlægHej alle... Jeg sidder og laver en samfundsfags synopse, og har et spørgsmål jeg ikke rigtig kan svare på: -Hvordan er den danske velfærdsstat udfordret? Håber der nogle der vil hjælpe.. Tak på forhånd! :-) -
Inspiration
ForumindlægHey.. skal skrive en stil om citatet: mit sprogs grænser er min verdens grænser. Er der nogle der eventuelt kan komme med nogle ideer om hvad jeg kunne skrive? Det skal være en " tænke stil" kun udfra tanker må ikke skrive om fx. hvem der har sagt citatet osv. på forhånd tak -
Nazisme
ForumindlægHej. En der kan hjælpe lidt med det her spørgsmål.? -Hvorfor havde Hitler den antisemitistiske holdning -
Hvad betyder disse ord!
Forumindlæg-Poetisk -Litteratur -Sagprosa -prosa Går i 8 klasse, ville lige have lidt hjælp. Hvis der er andre ord der er som jeg burde vide så skriv dem så i rigtige søde. På forhånd tak. -Billal -
Hvornår siger man hvad
Forumindlæg´Hej.. hvornår siger man nogle og hvornår siger man nogen -
Skoleuniform
ForumindlægHej alle. Hvad ville i sige til at der blev indført skoleuniformer på jeres gym, skole eller andet. Hvis det obligatorisk! Min veninde bor i london og på hendes skole har man 4 forskellige sæt uniformer. Hun siger at det giver en ro. Man kan koncentrere sig om skolen og der er ikke lige så meget... -
vegetar/vegianer
Forumindlæghi alle! vil godt spørge jer om der er forskel på det at være vegetar og det at være vegianer?
