Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12741 til 12760 af 25374
-
hjælp til tekst om jalousi
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har snart dansk mundtlig eksamen og leder efter noget inspiration til en tekst, har trukket jalousi. Så hvis i vil være søde at give mig nogle navne på nogen tekster der handler om jalousi. På forhånd tak! -
Enhedslisten
ForumindlægHej Jeg sidder med en samf. opgave omkring Enhedslisten. Er der nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Hvilke politiske emner bør enhedslisten fokusere på? Jeg ved, fra en tabel, at de ikke har særlig mange ældrer vælgere og størstedelen af deres vælgere har hus bruttoindkomst på u... -
Hjælp!
ForumindlægJeg slåsser lidt med disse to sætninger, så jeg håber at I kan hjælpe... Det skal oversættes til eng. I sætning nr 2 har jeg det svært med den sidste halvdel af sætningen. -1.Danmark har for nylig opnået den tvivlsomme ære at indtage pladsen som verdens mest kødædende nation. - 2.Af den samlede... -
engelsk: skoletræthed
Forumindlægheej, jeg er en pige der går i 9.klasse og jeg skal holde et foredrag! om skoletræthed så jeg har nogen spørgsmål: 1.Hvad skal et foredrag indholde?? 2.Hvor dymt skal man gå i detaljer??før det bliver kedeligt. ellers vil jeg gerne bare have nogen ide'r fordi jeg er lidt fortabt, ved ikke he... -
Terminsprøver?!
ForumindlægHej Vi skal havde terminsprøve her næste uge, i matematik; problem- og færdighedsregning, i dansk retskrivning, læsning og skriftlig fremstilling, samt fransk.. Jeg vil bare lige høre om i syntes det var svært og om hvad de sådan krævede af jer i jeres terminsprøver.. Og om evt. hvad man kunn... -
Engelsk emne.
ForumindlægHei! Vi skal alle i vores klasse imorgen snakke om et hvilket som helst emne mellem himmel og jord. Og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om? Det skal vare mindst 2 minutter og det skal være lidt spændene:D Håber der er nogen der lige vil droppe et kort svar af! God jul!!(: -
LH – et eksempel på hormonel regulering
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en opgave til biologi om hormonet LH, hos mænd og kvinder. Jeg kan dog bare ikke forklare hvorfor at hormonerne FSH og LH er meget høje hos mænd i perioden 50-80 år, og hvorfor de er lavere i perioden 9-50 år? Hvorfor testosteron er højt hos mænd i perioden 9-40 år og dere... -
Er det rigtigt?
ForumindlægShe tries to find out.Hun prøver at finde ud af det. He has forgot all the memories.Han har glemt alle minderne. Tak på forhånd. -
indtegn funktionen
ForumindlægHej jeg skal tegne denne funktion ind i et diagram, men jeg er i tvivl om hvordan graferne skal se ud tegn funktionen y=ax+2 i disse fire tilfælde A a=2 B a=-3 C a= 1 D a=0 håber i kan hjælpe mig -
Afskaffelse af slaveriet, hvorfor?
ForumindlægHej Ved nogen hvorfor man afskaffede slaveriet i Danmark? Kunne det ikke have noget at gøre med religiøse, altså kristne tankegange, der hurtigt spredte sig? På forhånd tak -
AT 2011 - narcissisme
ForumindlægJeg har valgt fagene samfundsfag og psykologi, Mit emne er narcissisme og jeg skal bruge teoretikeren Goffman. Jeg er ikke den bedste til at finde på problemformuleringer, så hvis der var nogle der kunne komme med forslag ville jegvære glad :) Jeg skal indblande socialpsykologi, sociologi i s... -
8 talsystemet
ForumindlægHvordan regner man 2313 (8 talsystemet) - 345 (8 talsystemet) -
Hvad er Islams holdning til abort?
ForumindlægHvad er Islams holdning til abort? Hej, jeg kan ikke helt finde ud af hvordan Islam forholder sig til abort, på nogle hjemmesider står der at det er lovligt inden de første 120 dage efter man er blevet gravid, og andre hjemmesider siger at det er ulovligt, da man dræber barnet. Håber nogle a... -
Narcissisme !
ForumindlægHej Alle :) Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om kritiserering af narcissismen ? - Et indlæg el. bare noget som helst el. bare generelt hvis du ved hvilke negative sider der ved narcissisme. så vil jeg meget gerne høre mere om ! :) -
HJÆLP HASTER METODE!!!!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til AT eksamen og metoderne forvirrer mig så meget.. Min første problemstilling lyder sådan: Redegøre for narcissisme-teorien, David Riesmans teori om det gruppestyrede menneske og Erving Goffmans teorier om backstage og frontstage Er det så den hermeneutisk metode eller den ny... -
H J Æ L P ! :(
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal igang med at anvende kildekritik på en tale Bush har holdt i 2006 på University of Kansas. Et spørgsmål min lærer bad have svar på til eksamen var: Hvorfor holder Bush talen på et universitet? Synes ikke selv jeg kan svare på dette spørgsmål! Håber I kan hjælpe mig, p... -
amish
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
Bevis y = ax + b
ForumindlægJeg skal bevise y = ax + b Fandt denne hjemmeside med beviset som er identisk til det der står i min matematikbog: http://www.hax.dk/pdf/matCp5253.pdf Men hvordan kommer jeg fra BC/a = x/1 til BC = ax? -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlæghej er der en der trinvis kan vise mig hvordan man løse 2 ligninger med 2 ubekendte for følgende: 9,7992= a·(-50)2+b·(-50) + 25 9,7992= a·50 2 + b·50+ 25 på forhånd tusind tak !!!!! :) -
Kim fupz aakeson
Forumindlæghvad var kendetegnene ved kim fupz aakesons skrivestil?
