Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12761 til 12780 af 25907
-
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
AT 2011 - nynarcissisme
ForumindlægHey. Nu har jeg endelig fundet noget som jeg gerne vil undersøge noget mere. Men jeg er stadig lidt i tvivl om jeg vil vælge samfundsfag/engelsk/dansk med psykologi. Har i ideer til en bog, roman, artikel man kunne analysere/fortolke i de ovenstående fag. Jeg har næsten materielle nok til psykol... -
Klage
ForumindlægJeg vil gerne klage over min årskarater i skriftlig engelsk, som skal være 12 i stedet for 10. Er det for sent at gøre det nu? Jeg ville gerne have ventet til jeg fik snakket med min lærer, men hun svarede hverken på min mail eller da jeg spurgte ind til det til eksamen. Kan jeg bare skrive et kl... -
give nogen eksempler
Forumindlæghej der står i min opgave på engelsk alternative lifestyle or ? write an essay in which you discuss if it is socially acceptable to be single in todays society hvad kan man fortælle om, i denne emne, håber i gider give nogen eksempler/ider om det? håber for svar -
Delprøve 1 - ret fejlene
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder og laver en del prøve 1, og mangler to små opgave. 1) The journalist is convinced of that Britney is the most dumb celebrity ever Jeg kan godt høre det lyder super dumt, men ved ikke hvordan jeg skal rette den, og hvorfor. Jeg ved at man ikke kan sige most dumb - men dumb... -
Shooting an Elephant
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er igang med at skrive et engelsk essay hvori jeg skal lave en analyse af Shooting an Elephant. Der er sket det, at jeg er gået i stå, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig lidt igang igen --> mangler nogle temaer, allerede har jeg politics, og jeg tænker på noget me... -
SRP - Hjælp til metode
ForumindlægJame hej. Jeg har været inde og se "SRP-skabelonen" hvori der står at der skal være et metodeafsnit... jeg tænker at det skal handle noget om - mit eget tilfælde - hvorfor historie og Engelsk er en skide god kombo for at svare på min problemformulering.... nu sidder jeg bare og tænker h... -
En hel HF??
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der kan svare mig på om jeg har en hel HF, når jeg her den. 13 august skal til eksamen i det sidste fag, Fransk B.. Det ville være en stor hjælp hvis nogle kunne svare mig på det, da de fleste studievejleder jo holder sommerferie lige nu og ikke er til at ... -
Fs10 maj 2013
ForumindlægHej Studiepotralen Jeg går i tiende klasse, på BGI. Jeg vil meget gerne have at jeg kan finde alle sæt til Fs10 maj 2013 eks. Fs10 maj dansk 2013 Fs10 maj matematik 2013 Fs10 maj engelsk 2013 Fs10 maj tysk 2013 Jeg håber at nogle af jer er søde nok at sende mig kopi/sæt/hæfte af Fs10. I må m... -
Haster! Haster! Haster!
ForumindlægHejsa jeg skal oversætte nogle danske sætninger til fransk nogen der kan hjælpe? er ikke særlig god til fransk. De er til i morgen og jeg har en masse ander lektier for også. Håber der er nogen der kan hjælpe. 1 Hun er bedre til fransk end jeg. 2 De er bedr til golf end deres forældre. 3 Denne mi... -
Eksamens hjælp !! Please!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til AT-eksamen i næste uge og er meget i tvivl om hvordan en sådan eksamen forløber. Jeg skal op i fagene engelsk og historie (med samfundsfaglig vinkel). Er der nogen som har været oppe, evt. i disse fag, og har fået en god karakter, som gider hjælpe mig med hvordan det forlø... -
enkelt sætning..
ForumindlægGodaften... jeg har lidt problemer med en engelsk sætning..Den danske:De blandede mærker, som nok er mest populære her i landet, opstod i de år, hvor whisky var ved at finde vej til de finere kredse i London.Min oversættelse:The blends, which are problably most popular in this conutry, orginated ... -
Jura
ForumindlægDavs Studi'zzz Mine lærerer siger, at man skal bruge Mat B for at blive optaget på Jura studiet. Jeg surfede lige rundt of fandt: Adgangskrav Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Håber i kan hjælpe !! ;D -
The March
ForumindlægHej Hej Jeg skal til at skrive et engelsk essay om bogen The March af E.L. Doctorow. Essayet skal enten om hvad der menes med sætningen "It's Always Now", og hvorfor nogle af bogens hovedpersoner anser denne sætning som den absolutte sætning og hvorfor andre anser det som skræmmen... -
Hjælp til outline
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til ideer til min outline i engelsk. Overemnet er youth og jeg har valgt social medias som mit underemne. Jeg har nogle ting, som jeg gerne vil snakke om: 1. What is social media? 2. Positive and negative effects 3. What kind of influence do social medias have on se... -
Parathedsvurdering til HF
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er en fyr på 26 år som til sommer er udlært Industritekniker, og har søgt ind til HF til sommer. Jeg fik desværre et brev om jeg ikke opfyldte optagelses kravene i matematik og skal til en parathedsvurdering i skriftlig og mundtlig matematik på 10. klasse niveau. Mit spø... -
Skrivning af læserbrev, vedrørende Stein Bagger sagen
ForumindlægHej Jeg skal skrive et læserbrev der skal vedrøre Stein Bagger sagen. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive i mit læserbrev, men har overvejet at skrive et klage brev om hvordan det kunne lade sig gøre at han svindlede for ca. 500 mio kr. inden han blev opdaget. Men hvem bærer skylden, er... -
SRP - Kildekritik i en større sammenhæng
ForumindlægHey alle, Jeg skal til at i gang med mit analystiske afsnit i min SRP. Her er en af mine opgaver at jeg, via kildekritik af to selvvalgte kilder (et brev og en øjnevidneberetning, begge fra RAF-piloter), skal kunne belyse hvordan RAF-piloterne oplevede konfrontationerne under Battle of Brita... -
Hjælp mig - er virkelig i tvivl
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal til historie eksamen i morgen og har trukket udvalgte kulturmøder, men har svært ved at lave en problemformulering og hvad jeg kan perspektivere til. Jeg har fået teksterne: Brev fra Bismarck om prerussisk kolonipolitik, 1868. Opråb fra stiftelsesmødet for "sels... -
spansk aflevering - sætninger hjælp!
ForumindlægHej allesammen! Er der en der vil hjælpe med en lille spansk aflevering? Det drejer sig om nedstående sætninger :) 1) Jeg sender ham to flasker vin 2) Elsker du mig? 3) Vi hjælper jer 4) Jeg vil købe bogen i eftermiddag 5) Jeg sidder og læser avisen 6) Pedro giver hende bogen 7) Miguel giver pige...
