Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 12761 til 12780 af 135324
-
Sider med beviser
ForumindlægEr der nogle der kender nogle sider, hvor der er beviser man gennemgår i matematik på gymnasie niveau?Tænkte fx på om der fandtes nogle, hvor beviserne bliver udført i java -
Tilskud til medicin fra sygesikringen
ForumindlægMatematik c hhx side. 147 opgave 5: Hej jeg skal bruge lidt hjælp da jeg ikke forstår denne opgave. Tilskuddet til medicin fra sygesikringen fremgår af skemaet herunder fra www.levnedsmiddelstyrelsen.dk Lad x = årlig udgift til tilskudsberetiggede lægemidler før tilskud er trukket fra ... -
x gange x gange x lig med?
Forumindlæghej, jeg har et problem med en matematik opgave, lige nu får jeg at vide, at jeg laver fejl i min opgave. mit spørgsmål til jer er, hvad giver 3 gange 3 gange 3? tak -
Vælge studieretning på HHX
ForumindlægJeg har længe gået og overvejet at droppe ud af HTX og begynde på HHX, og nu er jeg blevet helt sikker på, at det er det, jeg vil. Dog er jeg lidt i tvivl om hvilken studieretning, jeg skal vælge. Jeg overvejer de her to: Tysk A - Fransk A - Kulturforståelse B. Virksomhedsøkonomi A - Internatio... -
ligningsopgave
Forumindlægjeg skal løse en ligning,som ser sådan her ud: 2x^6 - 3x^3 - 9 = 0 -
2.g eksamen før jul
Forumindlæghej hvad er det for nogle eksamener man skal op til i til jul i 2.g eller hvad går de ud på. -
Er dette korrekt? (stereoisomeri)
Forumindlæghttps://imgur.com/a/UxcowNV Er ikke sikker her. Det røde som er markeret, er det begge asymetriske carbon atomer som giver anledning til optisk isomeri? Er det geometriske isomeri korrekt opstillet? -
Månens faser og omløbstid
ForumindlægJeg skal beregne månens omløbstid ud fra dens faser. Hvordan og hvorledes gøres dette? -
sofa
Forumindlægpæn lædersofa. 3 pers, 200 kr kan afhentes i Ishøj . dog senest den 5 december. kontakt mig eventuelt pr mail [email protected] -
Haster! Differentialregning!
ForumindlægJeg skal fremlægge et eksamensspørgsmål for min klasse i morgen: Udled de 3 regneregler for henholdsvis f + g, f - g og kg. But have to do that shit? -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at tolke en matematik opgave - nogen der kan hjælpe? Når spinat blancheres ændres vitaminindholdet y efter forskriften: y=31,5*0,887^t (hvor t er tiden) Bestem t for y=19 - Her har jeg ikke de store problemer, har vha. lommeregneren udregnet t til at være 4,2161 Nitr... -
færdighed
Forumindlæg5 - 9 · (3 - 4) forstår ikke matematik -
1.g39;ere, spørgsmål om NV og valgfag
ForumindlægDen første december skal man som 1.g39;er bestemme sine valgfag.\nHvad har I valgt?\n\nDesuden skal man efter grundforløbet, før eller efter jul afhængig af skolen, op i NV-eksamen - skrive en rapport og 39;forsvare den39; (have en lille 39;dialog39; med sin lærer) om et af de fire emne... -
Bestået eller ikke bestået?
Forumindlæghvis man får følgendei matematik : 4 mundtlig årskarakte 02 skriftlig årskarakter 00 til eksamen er det så bestået når man har dumpet eksamen? -
løs ligningen grafisk
Forumindlægy=3x+3 og y=x+5 løs ligningenssystemet grafisk. jeg har ikke helt styr på hvordan jeg løser ligningen grafisk. nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til mundtlig eksamen.
ForumindlægHej jeg skal op i Matematik A til December, mit problem er jeg er dårlig til den mundtlige eksamen. På Matematik C, fik jeg i den skriftlig eksamen 12, mundtlig 02, og på Matematik B var det 10 skriftlig og 00 mundtlig. hver gang jeg har været til mundtlig eksamen, har jeg været godt forber... -
Hjælp!!!!
ForumindlægJeg er lort til matematik kan i løse mine opgaver? plz;)<3 -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægHej, Jeg har lige fundet ud af jeg har dumpet Matematik A på HTX, men for at læse videre skal jeg kun bruge Matematik B, og fik 7/7 i matematik sidste år i gennemsnit, vil det sige jeg har bestået matematik B? eller gælder den ikke? Tak på forhånd -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Gym og matematikstudiet
ForumindlægHej Jeg regner stærkt med at søge ind på matematikstudiet til sommer, enten på KU eller SDU (har ikke bestemt mig endnu). Til sommer vil det være to år siden jeg blev student og dermed to år siden jeg havde matematik A. Hvad vil i råde mig til at forberede eller se lidt på, så jeg er lidt klar ...
