Søgning på: tysk notater. Resultater: 12781 til 12800 af 18469
-
HVERDAGEN
Forumindlægnogen der kan komme på nogle tiing en teenager hader ved hverdagen?? -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
Mellemkrigstiden, perspektivering??
ForumindlægHJÆLP, hvad kan man perspektivere mellemkrigstiden til nutiden med, med henblik på versailletraktaten?? Plz hjælp :( -
sætningsanalyse
ForumindlægHej jeg skal lave tyskstil og skal analysere følgende sætning, er der nogle der kan hjælpe, på forhånd tak “Er war vor eine SA-Truppe gestellt worden... Darauf hatte den jungen Lehrer niemand mehr gesehen.” -
Hjælp
Forumindlæghvad kommer normalt først i hovedsætninger udsagnsled eller grundled når hovedsætningerne står før bisætninger? hvad kommer normalt først i hovedsætninger udsagnled eller grundled når hovedsætningerne står efter bisætningerne? -
så meget billigere er det i procent
ForumindlægHej, hvordan regner man krone forskel ud i procent. Fx. hvor meget er 429 billigere end 3.563 i procent ? Håber nogen kan hjælpe mig -
Hvordan definere man oplevelsessamfundet
ForumindlægHvad jeg hidtil har læst Produktionssamfundet nytteorienteret Man vil skaffe sig ydre ting gennem sit arbejde Det vigtigste i livet er hvad man har Måden at søge lykken på er:arbejde, yde noget Går på arbejde for at tjene penge Man spiser for at blive mæt Beklædningen er praktisk Oplevel... -
Danmark under den kolde krig
ForumindlægHejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig? -
Hitler
ForumindlægGodaften Håber der en venlig sjæl, der kan besvarer mit spørgsmål vedrørende jøder og hitler under 2.verdenskrig. Hvorfor ventede Hitler indtil 1942 før han udryddede jøderne? Hvorfor kunne han ikke bare dræbe dem med det samme??? -
oversætning? rigtig eller forkert?
Forumindlægjeg har oversættet dette på google, og ville bare se om den overhovede gør det rigtigt: Hampeplanten er en etårig forskellig kønnet plante. Det vil altså sige at der finde han og hun planter. En etårig plante lever hele din livs cyklus fra frø til plante, blomstring, ny frøsætning og død i lø... -
Historie - 1. verdenskrig
ForumindlægHvorfor fik Tyskland skylden for 1. verdenskrig. Altså det var dem der skulle betale mest krigsskadeerstatning osv, men hvorfor? -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
Begyndelsesbogstav i oplistning af ugedage
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal skrive følgende korrekt på dansk. Jeg er i tvivl om der skal stort eller lille begyndelsesbogstav i de to eksempler for drop downs nedenfor: En til alg af ugedage: mandag tirsdag onsdag torsdag fredag og en anden for valg af weekend intervaller:... -
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst? -
Hvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /:
ForumindlægHvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /: -
Hjælp med nem stil på 100 ord
ForumindlægHej. Jeg har en stil for til om ikke så lang tid. Faktisk imorgen. Den er dog kun på 100-150 ord, så jeg vil spørge om der er nogen der bare lige hurtigt kan tjekke den igennem? Den er vedhæftet -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
Isis
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor terrorister altså ‘isis’ begår terror? Er det pga Gud?
