Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12801 til 12820 af 109300
-
GYMNASIE SKIFT - PLS HJÆLP :(
ForumindlægHej folkens Jeg står i et meget STORT problem lige nu. Det her har gået mig på i længere tid. Det starter fra grundforløbet på min nye skole efter 9.klasse, som er Aalborghus Gymnasium. Hver dag indtil nu har været et helvede for mig. Jeg har aldrig ønsket hverken den retning jeg har lige nu som... -
SRP ideer
ForumindlægHejsa, Vi skal vælge emner til SRP, der har jeg valgt Redbulls branding stradegier og hvordan vi påvirker market. Men fordi af jeg har valgt Kom-it A så var det rigtig godt med vi kunne bare ikke få noget Engelsk A ind over det. Så nu er jeg bleven bet om at finde et nyt emne og sider helt fast.... -
Opgaver med facit
ForumindlægHejJeg går i øjeblikket på 2.hh, og har lige haft terminsprøve, men til min skuffelse var der nogen rimelig komplekse cosinus og sinus opgaver, derfor kunne jeg godt tænke mig at være lidt bedere forberedt med hvad det angår til næste prøve.Er der nogen af jer som ligger inde med nogle trekants b... -
GSK som aftenundervisning?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefalde en god skole, hvor det er muligt at tage et GSK kursus i engelsk a som aftenundervisning? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne forberede mig til skriftlig eksamen i engelsk ved at lave nogle tidligere eksamenssæt. Problemet er bare at jeg ikke kan finde dem på nettet. Nogen som ved hvor man kan finde tidligere skriftlige eksamenssæt på b-niveau? På forhånd tak -
down under???
Forumindlæghej er en 3g'er der skal finde et universitet... har i det sidste tænkt meget på Australien? vil helst lære noget indenfor fysik - helst astronomi. er der nogen der har gået i skole eller arbejdet "down under" der har gode råd?? f.x. hvordan skolesystemet er.. hvordan med lejligh... -
Gennemsnit
ForumindlægHej! Nok et spørgsmål om karakterer og gennemsnit. Ville bare høre om årskaraktergennemnittet og eksamensgennemsnittet blev afrundet før udregnelsen af det samlede gennemsnit eller om man har alle decimaler med i udregninger, men bare afrunder det endelig resultat. //H-H Ps. Er på gammel ord... -
Spørgsmål omkring gennemsnitsberegning!
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på: Hvis man er på 3.år i hhx og ens gennemsnit ender med at ligge på omkring f.eks 1,963 (eller lignende). Må man så stadig gange med 1.03? (hvis man har 5 A Fag) Og tæller det som bestået ved afslutningen af uddannelsen? (er ikke i sådan en slags s... -
Jura fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, samt e... -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for... -
Omskrivning til Herons formel
ForumindlægJeg har problemer med følgende opgave: Herons formel. Vi har følgende formel for trekantens areal: T = ½*a*b*sinC . I det næste skal vi skrive om på denne formel, så vi kommer frem til Herons formel: T = s*(s-a)*(s-b)*(s-c) , hvor s er trekantens halve omkreds: (a+b+c)/2 . Inden vi går i ... -
Hjælp ønskes nu!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i det dilemma, jeg skal til og læse videre til finans økonom, men en af de fag man skal have bestået for at komme ind er mat på b niveau, og jeg har dumpet mat på a niveau. (Jeg tog en studentereksamen, en af dem man kan tage på 2år), hvor min studieretning var naturvi... -
FATTER DET IKKE ??
Forumindlæghej alle ;-) jeg har valgt studieretningen tysk A, samf B samt psykologi på B. Mit spørgsmål er skal jeg ved siden af disse fag også have mat, eng, dansk, historie og idæt hvis jeg skal på stx ? :) -
øve
ForumindlægHey folkens. Jeg vil gerne bruge min sommerferie på at øve engelsk mundtlig og også tysk. Jeg har svært ved engelsk (får 4), og jeg skal afslutte det næste år i 2.g (B-niveau). Hvordan skal jeg øve mig? Har ingen at snakke engelsk med og kender ingen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne gøre alt fo... -
englesk
Forumindlægjeg har problemmer i englesk jeg ved ikke hvordan jeg ska''lære englesk er der nogen der har goode råd?xD TAK'' -
Gymnasium....
ForumindlægHvad betyder det at have et fag på A-B- og C niveau? -
Hvilket gymnasium
ForumindlægJeg går snart i niende klasse, og er begyndt at tænke lidt på hvad for et gymnasielinje jeg gerne ville på. Jeg ville gerne have noget inden for psykologi. Hvor man skal have dansk A engelsk B matematik B og et af følgende historie b idehistorie b samfundsfag b samtidshistorie b. Men ved ikke hel... -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd, hvis man på sin bærbare computer har hentet en masse danskstile ned, og man så går til årsprøve i skriftlig dansk? (ikke fordi jeg vil satse på at komme til at få et oplæg til en stil, som jeg har hentet). Tak.
