Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12841 til 12860 af 160718
-
mundtlig mat A - brænder
ForumindlægHejsa alle, jeg skal af underlige grunde, til en eksamen i muntlig MAT A i morgen som en del af et adgangskursus, der bestemmer om jeg kan fortsætte min uddannelse. Er måske lidt sent ude, men det brænder efterhånden meget. Jeg kan komme op i et ud af 10 emner, og har efterhånden en smugle styr... -
KEMI A: Skr. eksamen
ForumindlægTja, i morgen er der skr. eksamen i kemi. Har I nogle påmindelser eller gode råd? Jeg håber ikke sættet er som det, vi fik til terminsprøven. Der var mange forklaringsopgaver. Helst ikke så mange af dem. Derudover håber jeg heller ikke vi får en "vis hvilken reaktionsorden reaktionen følger... -
Fysik A, skriftlig
ForumindlægHejsa jeg har en opgave. Jeg er kørt lidt fast i, så håber I kan hjælpe:En kompressor tager luft ind, som har en temperatur på 18 grader C og et tryk på 1,0 bar. Luften komprimeres til en 1/4 af det oprindelige columen. Trykket på kompressorens afgangsdside er 6 bar:Først har jeg bestemt luftens ... -
Afsætning A eksamen.. HJÆLP
ForumindlægHej alle..Jeg har lavet et projekt i afsætning, som jeg selvføgelig skal os og forsvarer her på fredag..! Men jeg er i tvivl om hva jeg helt præcis skal fremlægge det for lærer og censor..! Jeg har skrevet om videreudvikling af PS2 (PLAYSTATION), Så den bliver mere pige-orinterede, og har derefte... -
Mat a eksamen
ForumindlægHej. jeg ville hører ad om i kan hjælpe mig med at finde eksamssæt, som jeg kan øve mig på inden eksamen. Det ville være rart vis der også er facit med ;). -
Robert Fox - A Fable
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig lidt i gang med historien? Skal forberede et mundtligt oplæg på en ti minutters tid, men synes ærligt talt, historien er ret forvirrende. Nogen, der har arbejdet med den, og lige kunne komme med nogle hints? -
Hjælp til disse kemi-A opgaver
ForumindlægHej, Nogle, der kan hjælpe med disse opgaver, da jeg ikke kan finde en sammenhæng i dem.. Mvh MW -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
Mat A eksamen - forberedelse
ForumindlægMå man f.eks. derhjemme fra downloade information og videoer inden forberedelsen, og så tage med ind i forberedelsen og bruge det? Det jo ikke snyd, da det er gjort INDEN eller? -
Mat A Systime
ForumindlægOpgave 3 - Side 202 Bestem værdien af nedenstående bestemte integraler. Anvend og angiv analytiske metoder til løsningen. -
Mat A opgaver.
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med disse to opgaver? Skall lige ha et skub til dem, da jeg er hammer dårlig til det :) 1) Funktionen f er givet ved f(x)=c*ekx Bestem konstanterne c og k, når der oplyses at f(2)=5 og f(7)=6 Løs uligheden f(x)>4 Bestem f'(2) 2) Bevis følgende approksimationsfo... -
Just a little help :)
ForumindlægHej. Jeg skal bare lige hører om der er nogen af jer der kan nævne hvilke cider der er på det danske marked ? Det jeg ved: Mokai, tempt, somersby, cult. Tak :D -
mat a - vektorer og kupler
Forumindlæger der nogen, som kan lave denne opgave for mig til i aften imod betaling? -
Bestem a og b
ForumindlægDette er opgaven jeg sidder fast i, jeg vil gerne have nogle som kan hjælpe mig fordi jeg fatter ikke hvad jeg skal -
Er opg a rigtig? Hastighesopgave
ForumindlægHej, Jeg sidder med endnu en hastighedsoopgave, og vil gerne have nogen til at rette på den hvis der skal rettes, så jeg dermed kan lærer noget. opg a) y=y0+voy*t+0,5*ay*t^2 y=100 m+0,5*9,82 m/s^2 *(2,0 ^sek)^2 ? -
Dansk > matematik ?
ForumindlægEr jeg den eneste der synes at det er forkert at man i dansk "sagtens" kan få 13, mens det i matematik stortset er umuligt?Har hørt om folk der får 13 i dansk, men aldrig i matematik.Og hvis vi sammenligner diktaten man har i folkeskolen skal man "bare" have alle rigtige for a... -
Vækstmodeller, Mat A
ForumindlægHej. Jeg sidder netop og forbereder mig til mundtlig matematikeksamen på A-niveau, hvor en af spørgsmålene lyder som følgende: 5. MODELLER Redegør for forskellige vækstmodeller, herunder hvorledes man afgør, hvilken model der passer bedst til et datasæt. - Skal der her blot nævnes: pr... -
engelsk A mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan er det nu en mundtlig A niveaus engelsk eksamen foregår?? Man kommer 1 time før selve eksamen, ikk? Så får man en tekst, som man så skal fortælle om, og perspektivere til tekster man tidligere har læst.. Er det ikke bare det? Er der i øvrigt nogen der kan fortælle mig hvor lang sådan ... -
Integrals regning A niveau
ForumindlægS = integraltegnOpgaven lyder således:Undersøg ved hjælp af integrationsprøven, hvilke af følgende udsagn der er sande.1) S 0dx = 72) S -Lnxdx = 3+x-xInxHåber nogen kan hjælpe?? -
Terminsprøve Mat A
ForumindlægHEy Jeg skal snart op til terminsprøve, er der nogen der har været oppe. Har nogle gode ideer, var det svært... Hilsen Malika
