Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13021 til 13040 af 45451
-
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Hvad er et essay?
ForumindlægEr nogle der kan fortælle mig, hvad en essay er? -
Nogle som forstår hvad opgaven går ud på?
ForumindlægHej. Jeg forstår simplethen ikke nedenførte opgave. Skal jeg skrive en kommentar, lave en analyse eller begge dele? OPGAVEN: "Foretag en analyse af "Om nye og gamle bryster" med særligt fokus på målgruppe, sprog og argumentation. Berlingske.dk opfordrer sine læsere til at ... -
TandlægeuddannelseN?
ForumindlægEr bøgerne på tandlægeuddannelsen på engelsk eller dansk eller begge dele? -
grundled og udsagnsled
Forumindlæghvordan finder man grunled og udsagnsled på engelsk -
Talemåde
ForumindlægHvordan siger man svigermors drøm på engelsk? -
Valg af 4. A-niveausfag
ForumindlægHej med jer Jeg står i den situation, at jeg nu skal vælge et fjerde fag på A-niveau. Jeg er under den nye reform og er på studieretningen Mat A, fysik B, kemi B. Jeg kan vælge at opgradere enten fysik, kemi, engelsk eller tysk til A-niveau, men jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg ha... -
Pencillamin
ForumindlægHejsa. Jeg kan ikke rigtig finde noget om Pencillamin. Har det et andet navn? eller hvad hedder det på engelsk? -
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
Kortfilm
ForumindlægHej!!:-) Nogle af jer der kan anbefale en kortfilm, jeg kan analysere?. Den skal være dansk. Tak på forhånd! -
how do i say? ;)
ForumindlægHej..jeg er igang med engelsk analyse hvor jeg skal henvise til steder i teksten..jeg ved bare ikke rigtigt hvordan man siger det på engelsk..og hvordan man i det hele taget skal skrive det..mit eget bud:"Se side 12, linje 13"check page 14, line 13"Se side 12, afsnit 2, linje 4&quo... -
diff.ligning hjælp haster
ForumindlægHey SP Har virkelig brug for hjælp til denne opgave: Bestem en forskrift for den løsning f til differentialligningen : dx/dt=-2x+1 der opfylder at f(2)=1. > Altså jeg har et punktsæt (2,1). Hvordan løser jeg denne ? Beskrivende forklaring så jeg også kan løse de andre ... -
AT-Eksamen!
ForumindlægHej alle. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg står og skal til AT-eksamen mandag. Emnet er kultursammenstød- integration i England, og min fagkombination er engelsk og historie. Men er ikke den største knag til historie, så har brug for noget hjælp ved et af mine spørgsmål som lyder: "Hv... -
redegørelse hvor lang??
ForumindlægJeg sidder lige med min SSO og kom til at tænke på hvor meget skal redegørelsen egentlig fylde i forhold til analysen og diskussionen? nogen, som ved det?? -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
haster !
Forumindlæghej. jeg er i gang med at skrive dansk/historie opgave, og jeg er i tvivl om en ting. jeg har om HC Andersens "skyggen" og skal perspektivere til "klokken" er der nogen der ved om perspektiveringen til klokken skal komme med ind under selve analysen af skyggen, eller skal de... -
forskellig eng HN eksamen??
ForumindlægForleden dag snakkede jeg med en veninde om hvordan det var gået hende til eksamen. Det viste sig at det var en hel anden opgave de havde haft. Hun har også engelsk på A-niveau og er sproglig, så det undrede mig at hun ikke havde det samme sæt. Hun undrede sig også over at vores var anderledes. H... -
Skoleskyderier i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om skoleskyderier i USA, dog er jeg blevet i tvivl om jeg skal arbejde med opgaven udefra et sociologisk perspektiv eller politisk. Hvad synes i? -
Studerende ved videregående uddannelser?
ForumindlægHejJeg er lige begyndt på universitetet KVL på Frederiksberg. Jeg brugte Studieportalen en del da jeg gik i gymnasiet sidste år. Det virker mest som om dette er et sted for studerende ved hf, gymnasium, hhx eller htx. Så jeg ville egentlig bare høre om hvor mange der studerer på videregående udda... -
Elite-skoler
ForumindlægHvad er der galt i at opretter elite-skoler? Jeg mener, at det er sundt for et samfund, når man deler massen op. Nogen psykologer hævder, at det er godt for børn, hvis de er blandet. Det tror jeg ikke! Når elite-børn/unge er sammen virker det stimulerende, og de vil dermed opnå et bedre liv. Vi ...
