Dansk

Nogle som forstår hvad opgaven går ud på?

23. marts 2016 af mortenlarsen01 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej. 

Jeg forstår simplethen ikke nedenførte opgave. Skal jeg skrive en kommentar, lave en analyse eller begge dele? 

OPGAVEN: 

"Foretag en analyse af "Om nye og gamle bryster" med særligt fokus på målgruppe, sprog og argumentation. 
Berlingske.dk opfordrer sine læsere til at kommentere netavisens artikler på sin blog. Du tager imod opfordringen. 
Skriv en kommentar, hvor du forholder dig til de problemstillinger, artiklen rejser (ca. 300 ord). 

Tekstgrundlag: 

Tekst 3:  Birgitte Baadegaard: "Om nye og gamle bryster". 
Kronik i Berlingske, den 14. oktober 2012. Kronikken blev samtidig bragt på www.berlingske.dk.

Inspirationsmateriale:

Uddrag af tv-udsendelsen Kål eller kanyle, sendt på DR1, den 20. november 2012. 
Varighed: 4 min. og 52 sek.
Reklame for Calvin Klein, 2009."

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. marts 2016 af Stats

Begge dele. En analyse kan umuligt fylde 300 ord.

- - -

Mvh Dennis Svensson

Brugbart svar (0)

Svar #2
23. marts 2016 af OnceUponATime (Slettet)

Du skal skrive en kommentar, hvori din analyse fremgår (primært analyse af målgruppe, sprog og argumentation). Jeg ved ikke, hvordan du typisk plejer at lave din analyse, men når du analyserer skal du også beskrive, hvilken effekt det har. Feks, hvis målgruppen er kvinder, hvilken effekt det har for kronikken.

Skriv et svar til: Nogle som forstår hvad opgaven går ud på?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.