Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 13041 til 13060 af 23877
-
sædelighedsfejden - da/his opgave
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive om sædelighedsfejden i min da/his opgave, men jeg har brug for lidt hjælp til at komme igang. mangler et hovedespørgsmål og nolge under spørgsmål (de taksonomiske niveauer) så hvis i simpelhen brænder inde med nogen så sig det :) -
Diskussionen i SRP
ForumindlægJeg er ved at skrive en SRP-opgave i samf. A og dansk A, og er nu så småt nået til diskussionen. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget af opgaven (15-20 sider) den skal fylde? Mvh. Line -
målgruppe
ForumindlægHej. Jeg sidder med SRP og skal beskrive Ung Rejs's målgruppe, hvordan ville i gøre dette. Ville i bruge modeller eller hvordan ville i gøre det?? håber på hjælp :) -
velfærdsstaten! plz hurting opg
Forumindlæghej venner. jeg har brug for at vide hvordan kan jeg lave en problemformulering? om velfærdsstaten. mine problemstillinger lyder således. ( men jeg ved ikke om de er gode nok eller kan overhoved bruges?) - Hvordan vil velfærdsstaten udvikle sig på sigt? - Vil velfærdsstaten være nyttig i fremt... -
Krav til 2g-opgaven.
ForumindlægHej, jeg skal til at afl. 2g opgave i dansk, og har desværre smidt sedlen ud hvor kravene til opgaven står. Nogen der kan give et link, eller skrive det her på? Vil sætter meget pris på det :) -
Dommedag - religion og fysik
ForumindlægNu sidder jeg som de fleste andre 3.g’ere og prøver at få gang i min AT-synopsis. Jeg synes bare det er ufattelig svært at komme i gang og mangler desperat noget inspiration! Jeg skriver i religion og fysik, hvor jeg har tænkt mig at skrive om dommedagsprofetier. Jeg har både tænkt mig at kigge p... -
DHO efter 2001 - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive DHO og mit overemne er "Danmark i verden efter 2001", herunder forstås 9/11, og de poltiske tiltag og ændringer, der skete i verden efter. Jeg har været meget i tvivl omkring hvad jeg skulle stille op, men valget faldt på at belyse fascismen og nyfacismen (som måsk... -
Journalist
ForumindlægSkal man ikke vælge at læse journalistik bare fordi man kun få 7 i danske stile? Skal man opgive sin drøm udelukkende derfor? Eller hvad mener du? Kh Ditte -
HJÆLP billedanalyse på fransk?
Forumindlæghej alle. Er der en af jer, som ved hvordan man laver en billedanalyse på fransk? -
Observations Praktik
ForumindlægHej. Er der en lærer studerende der har laver en observations rapport, praktik opgave 1 års, som vil dele med mig, bare for at se opstillingen, indhold m.m. Er i tvivl om jeg er på rette spor... :) -
Nik og jay
ForumindlægHey .... Jeg sidder med teksten kan du høre hende synge og skal definere motiv og tema... Kan man sige at motivet er beretningen om en ensom piges barske vilkår og hårde vilkår. (motiv) Hvor temaet så er mobning og udstødelse mm. eller skal man i motivet være mere spcifik og sige motivet er e... -
Jeg mangler tekst til oplæsning
ForumindlægHej... Jeg har trukket - Medier, reklamer og hjemmeside Jeg skal arbejde med den levende reklame "familien grøn" fra tuborg. (Den kan evt. ses på tuborg.dk)Men jeg mangler en tekst til oplæsning. Jeg havde overvejet den tekst der er om tuborgs historie på deres hjemmeside men jeg har ... -
USA's demokrati (DEBAT)
ForumindlægHej. Jeg skal i en opgave skrive en diskussion om de stærke og svage sider der er ved det amerikanske demokrati. jeg vil derfor gerne have nogle forskellige synsvinkler, og opstiller derfor en debat. - Hvilke stærke og svage sider mener i, at det amerikanske demokrati har? Tak på forhånd. :) -
Dansk synopse
ForumindlægJeg skal her d. 11. juni til eksamen i mundtlig dansk og skal lave en synopse. Men, jeg er ikke helt klar over hvordan man opstiller sådan en synopse og hvad den skal indholde. Nogle der kan forklare mig det? - På forhånd tak :) -
Hvordan kan man få bedre karakter?
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse i en skole med dårlig ry. Mange elever i skolen får ikke særlig nogle gode karakter. Jeg ville gerne få bedre karakter fordi mine forældre vil. De forventer at jeg bliver færdig med niende klasse med 10 og 12 taler. Men min standpunkts karakter er mere 4 og 7. Hvad skal jeg... -
English Disposition
ForumindlægHey, er der ikke nogle der kan hjælpe med at lave min disposition.. Sådan her ser den ud, og min lære siger der skal noget mere fyld på, og vil gerne ha' lidt hjælp til det... :D English Disposition Nam... -
Eksame- i folkeskolen..-
ForumindlægHeej, Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det... -
Et hurtigt spørgsmål angående analyse&fortolkning.
ForumindlægHej! Jeg har reflekteret lidt over om, der var nogle herinde, der lå inde med en fortolkning af farverne, ligesom sort bliver brugt i forbindelse med, at man sørger over nogle & den røde i romantikkens verden. Nogen der kender en side, hvor farver er fortolket i den sammenhæng de oftest anven... -
Hvad kræver det at få 00?
ForumindlægHey . Jeg er snart student og det er dejligt . Bortset fra en ting , jeg få super gode karakterer i andre fag , dog ikke i Engelsk hvori jeg er desværre elendig til ! Derfor håber jeg på at få 00 så jeg kan tag kursus og få det lært 100 % ! Dog er jeg bange for at jeg få -3 og den tanke gøre ... -
Skal jeg klage over min karakter i SRP?
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige netop modtaget min karakter for min længe ventede SRP. Grunden til at jeg skriver er, at jeg er ked af min karakter og bange for mit gennemsnit. Karakteren lyder på 02 hvilket ikke er hvad jeg forventede. jeg har vedhæftede min SRP, så folk der eventuelt har løst ka...
