Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13061 til 13080 af 25374
-
Die, der og fucking das?!
ForumindlægHvornår ved man hvad der er hvad? Altså kan godt regne ud det hedder der Mand og sådan nogle ord. Men fx, hvad hedder det med orden "klasse"? Er det die-,der- eller das Klasse? - ved godt das = intetkøn, die = hunkøn og der = hankøn. Men er der nogen der kan hjælpe? :s Tak på forhånd fo... -
Citater beskrivelse - anden var forkert...
ForumindlægFra andres fejl, korrigerer en klog mand sine egne – At kende dig selv er begyndelsen på al visdom – De vises mål er ikke at sikre nydelse, men at undgå smerte Hvis ikke man ved, til hvilken havn man sejler, er ingen vind favorabel Hvad er betydningen af ordsprogene i ovenstående?:) -
Hjælp- til mig eget behov
ForumindlægFra andres fejl, korrigerer en klog mand sine egne – At kende dig selv er begyndelsen på al visdom – De vises mål er ikke at sikre nydelse, men at undgå smerte Hvis ikke man ved, til hvilken havn man sejler, er ingen vind favorabel Hvad er betydningen af ordsprogene i ovenstående?:) Til m... -
lån og renter
ForumindlægHeeej alle sammen... Jeg er gået lidt fast i en opgave, så håber at der er nogen der kan hjælpe mig (: opgave: En mand vælger dagsrente på 0,2% og lader lånet løbe i 15 dage, hvorefter han skylder 16248 kr. hvor meget lånte han? håber der er nogen der kan hjælpe. på forhånd tak. -
Bestem oxidationstallet for nitrogen i følgende forbindelser
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle mig hvad mand gør Bestem oxidationstallet for nitrogen i følgende forbindelser Når der er tal i parentes, så er det et lille tal NO N(2)O NH(3) NO(2)- N(2)O(4) NH(4)+ HNO(3) -
Indonesien
ForumindlægJeg er igang med et projekt om Indonesien, jeg skal bl.a. besvare de spørgsmål : hvordan er det at være kvinde i Indonesien? Hvordan er det at være mand i Indonesien? Hvordan er det 15 år ? det kan jeg desværre ikk finde på nettet, vil nogle vær venlig og find det for mig og sende mig linket. t... -
Tysk: Hjælp til oversættelse af en sætning
ForumindlægHej Er ved at skrive et flashback på tysk og vil gerne skrive en indledende sætning der lyder således på dansk: "Det er nu 30 år tilbage i tiden, og manden sidder på en bænk i parken" Kan godt oversætte det sidste efter kommaet, men hvordan skriver man dog det første på tysk?? Vh Ka... -
Grammatik: udenfor vs. uden for?
ForumindlægEr der nogen specifikke regler for, hvornår man bruger et sammensat ord, eller hvornår man bruger det delte?? (jeg tænker på ord a'la nedenstående): Fx: Han sidder udenfor/uden for i sin have. Fx: Manden sad indenfor/inden for, da vejret var dårligt. På forhånd tak for hjælpen. -
HASTER _ ENGELSK
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe mig med at analysere novellen "Reconciliation" af polly Clark jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om forholdet mellem Hovedpersonen og hendes mand???? håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd PS: HÅBER I SVARER HURTIGST MULIGT, SKAL NEMLIG AFLEVERE DEN IMORGEN :( -
Reconciliation by Polly Clark - HJÆÆLP
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe mig med at analysere novellen "Reconciliation" af polly Clark jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om forholdet mellem Hovedpersonen og hendes mand???? håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd PS: HÅBER I SVARER HURTIGST MULIGT, SKAL NEMLIG AFLEVERE DEN IMOR... -
Hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen:-). Jeg står med en opgave jeg ikke helt forstår, og jeg håber at i kan hjælpe mig:-). En mand sælger Franske blommer til 18 kroner pr kg. Hvad koster 600 g blommer så? På forhånd tak -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN
ForumindlægJeg har trukket "Døden og livet" til dansk eksamen, og jeg vil gerne arbejde og snakke om novellen "Manden i båden" af Per Olov Enquist. Jeg kan ikke finde teksten på dansk. Så jeg ville høre om der var nogen der havde teksten liggende eller ved hvor jeg kan finde den danske ... -
Danish Mother Seeking
ForumindlægEr der nogen, der har lavet et dansk essay med overskriften Danish Mother seeking, omhandlende ViralDenmarks markedsføring af en video af en dansk kvinde der efterlyste en udenlandsk mand, som var faderen til hendes søn August(kan bl.a. ses på Youtube). Essayet handler i øvrigt om viral marketing... -
normalfordeling
Forumindlægheeej alle. jeg har et besværligt spørgesmål her: For de mandlige lærere på en skole er gennemsnitshøjden 179,5cm og spredningen 7,5cm. Højderne af lærerne antages at være normalfordelt. Hvor mange % af lærerne kan forventes at have en højde under 175cm? Hvor mange % af lærerne forventes at ha... -
film
ForumindlægHej jeg er i gang med at se en film i min engelskundervisning, som jeg skal lave en præsentation om. Jeg kan dog ikke finde ud af hvilket ord der bliver sagt, men det er vigtigt. Det er 30.42 minutter inde i filmen hvor manden siger "India is not a ...". Jeg kan ikke finde ud af hvad ... -
Pride and Prejudice vs. Nynnes dagbog
ForumindlægHej! Jeg skal meget snart til at skrive min SRP, og jeg har valgt at skrive ægteskabet og kvindernes higen efter en mand i hhv. Pride and Prejudice og Nynnes dagbog. Jeg vil derfor høre om der er nogen der tidligere har skrevet en opgave med samme værker, og om i har ideer til forskellige indgan... -
Sætningsanalyse
ForumindlægNogen, der kan hjælpe med at analysere nedenstående sætning? Manden fra London ankommer i aften. Det jeg er i tvivl om er adverbialledene. Jeg ved godt, at i aften er et adverbialled, men jeg er lidt i tvivl om: "fra London". Er "fra London" et adverbialled eller hænger det ... -
SRP Panik! hvem er Hawkins? (teori om identitet i samfund)
ForumindlægJeg skal i følge min problemformulering perspektivere til Hawkins forestillinger om det identitetsløse samfund! problemet er bare at der tilsyneladende ikke findes noget materiale, og jeg er i tvivl om manden overhoved findes? måske har min lære stavet navnet forkert... er der nogen der har hørt ... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægMælkepigen tænkte, at nu ville hun ikke blive lykkelig. Hun ville ikke blive gift med en rig mand. Hun ville ikke få børn. Hendes ældste søn ville ikke blive læge. Hendes børnebørn ville ikke komme og besøge hende. Vil meget gerne have hjælp til oversættelse af disse fem sætninger, da vi l... -
OPSKRIFTEN TIL ET 12' TAL!
ForumindlægHej, Jeg vil gerne lave et forum, hvor alle kan komme med gode ideer til, hvad og hvordan man skal scorer et 12' tal. Det kan både være moralmæssigt (Ikke at man ikke skal være den man er), men også lektiemæssigt. Jeg og jer andre vil måske kunne bruge hint og tricks... Synes at vi som er på...
