Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13121 til 13140 af 22496
  • Indien

    Forumindlæg
    Hej....Jeg ville bare høre om der er nogle herinde som har været så heldige at beskæftige sig med Indien og dens historie. Hvis lige præcis du tilfældivis skulle ligge inde med nogle noter, som du gladelig vil dele med mig er du meget velkommen.På forhånd tak
  • dr=d

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og kigger på nogle noter omkring gravitationsfeltet fra et kugle symmetrisk legeme. Her er r kuglens radius r og d er kugleskalens tykkelse, som går mod nul. Hvordan kan min lærer antage at dr=d? På forhånd tak!
  • Finde kvartilsæt vha. en funktion (gruppede observationer))

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal have en lille statisktik prøve på mandag, men jeg kan simple hen ikke finde de noter, hvor jeg har skrevet, hvordan man finder kvartilsæt vha af en funktion man laver..? Det var ihvert fald noget med en sumkurve...
  • Integrale

    Forumindlæg
    Hej er der nogle, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg skal beregne integralet uden hjælpemidler? Jeg har kigget alle noter igennem, og jeg kan ,mærkeligt nok, ikke finde noget om dette. :-( Jeg har vedhæftet opgaven i et word dokument. på forhånd tak :-)
  • to be = subjekt ?

    Forumindlæg
    Jeg har en sætning, der hedder: To be honest, they do not like you. Hvorfor skal honest være i adjektiv? er det fordi at to be tager subjektsprædikat, eller fordi to be fungere som et subjekt, derfor beskriver honest "substantiv"?
  • Fælles Fagligt Forum for lærerstuderende

    Forumindlæg
    På www.dersos.dk finder du et fælles fgligt forum for lærerstuderende. Andre skal være velkommen til at deltage i debatten, da folkeskolen vedrører os nu, eller har gjort.Kig ind på siden, hvor du finder debatter, links, noter mm.www.dersos.dk
  • Mediernes magt i politik

    Forumindlæg
    Her derude.. skal til at skrive DHO i mediernes magt, ville høre om der er nogen der ligger inde med noter eller lign. skal bl.a skrive noget om mediernes virkemidler og hvilke konsekvenser mediernes indblanding har! På forhånd tak
  • Kødet af Saalbach

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der har en opgave/noter/andet hjælp til Astrid Saalbachs novelle "kødet" fra novellesamlingen "Månens ansigt" (1985)? Nogen der evnt. kan hjælpe med at analysere og fortolke den lidt?
  • entalpi

    Forumindlæg
    Hej hej.Så er der atter en kemiopgave der er gået i hårdknude for mig. Håber der er en der kan hjælpe.Forsøg 1:I et lille plastikbæger fyldes fra måleglas 50 ml 1 M saltsyre.Begyndelsestemperaturen af saltsyren i bægeret noteres.(24,5 C)Ca. 30 cm. Magnesium-bånd vejes med en nøjagtighed på 0,001 ...
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Hej .. jeg skal op i AT på tirsdag i fagene historie-spansk romantikken. Da jeg kiggede mine noter igennem havde jeg også skrevet noget om national romantikken.. Mit spørgsmål er så om national romantikken bare er et "under" emne til Romantikken ? :)
  • Komplekse tal - eksponentialfunktion og Euler

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har følgende to opgaver, og jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal starte og slutte med dem. Jeg har kigget i mine noter, men det er kun introduktion til det, ikke nogle eksempler. Er der nogle der kan hjælpe med at forklare en fremgangsmåde?
  • Tips/hjælp til mat prøve

    Forumindlæg
    Hey jeg skal have prøve efter ferien i matematik (2.g A+) i ekspontial funk, logarimte funk., grænseværdi og regression. Er der nogle der måske kan nogle links til noter/opgaver der er gode at tage med til prøven?
  • Fodbold engel

    Forumindlæg
    Hej alle (: - Jeg skal til at skrive en opgave om fodbold engel. Så jeg ville hører om der er nogen der har nogle noter eller der har skrevet noget om den. Jeg har næsten fået hele bogen læst og ved godt hvad den handler om, vil bare gerne se det fra en andens synsvinkel. Håber i vil h...
  • Ved vejen

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en mundlig analyse af "Ved Vejen" af Herman Bang. Jeg har stort set lavet alle noter, men det halter lidt mht. karakteristik af Bai og kønsroller. Nogen der har noget der er værd at nævne i forbindelse med analysen??På forhånd tak!
  • Sproglig analysemodeller

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til skr. dansk på STX om en uge, og vil lige høre om der er nogen der har nogle rigtig gode noter til sproglig analyse, eller nogle skemaer eller noget i den stil Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig Vh Simon
  • translation

    Forumindlæg
    Der er ingen tvivl om, at øget videoovervågning kan være relevant i forskellige sammenhænge. It is not doubt that added surveillance could been relevant in various the facts.
  • Bavian - Naja Marie Aidt.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive danskopgave om Bavian, men jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde eller noget som helst. Til dette ville jeg så spørge om, hvilke perioder jeg skal læse om? - Og om nogle sad med nogle noter, som jeg kan bruge ifm opgaven. På forhånd tak.
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål omkring terminsprøve i 9.klasse. Jeg har nemlig terminsprøve i uge 46 så jeg vil bare spørge om man må tager noter med i ALLE fag eller er det kun nogle specifikke fag man må tage det med i, hvis ja, hvilke? :)
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål omkring terminsprøve i 9.klasse. Jeg har nemlig terminsprøve i uge 46 så jeg vil bare spørge om man må tager noter med i ALLE fag eller er det kun nogle specifikke fag man må tage det med i, hvis ja, hvilke? :)
  • Komplekse tal

    Forumindlæg
    Jeg har følgende opgave (vedhæftet fil), og har virkelig prøvet at læse mine noter igennem for at finde ud af hvordan jeg skal løse den, men jeg er helt på bar bund. Er der nogen der kan hjælpe med, hvordan jeg skal gå i gang?